Når du bruker Microsoft oversette sider få 500 intern serverfeil!
Når du bruker Microsoft oversette sider få 500 intern serverfeil!
Sist endret av Snake; 28-09-11 på 16:56.
Dette haster. Google blokkert meg i dag.
I cant råd til å betale for v2.
Og når jeg trenger microsoft alternativet det doesnt arbeid.
Mine sider er alle oversette blank med Google v1.
Jeg trenger denne faste asap please!
Jeg får 500 intern serverfeil når oversette sider med mircosoft!
Visste Google blokk deg?, Jeg har et lignende problem at noen tråd titler er mangler og oversatt teksten er tom, men hvis jeg bytter til forskjellige språk tråden tittelen ... osv. vil vises
Ser ut som de gjorde, men jeg recenly oppdateres hele mitt db, så ive vært å lage mye mer samtaler enn normalt.
Dens trolig en 24 timers blokk, men det fremdeles ikke hjelpe Microsoft alternativet doesnt arbeid.
Jeg ser dette MOD døende, MS alternativet er begrenset, og Google tar tjenesten unna.
Ja, hvis det mangler deler, du blir blokkert.
Hmmmm, en 24 timers blokk, jeg lurer i så fall med meg som den nå forbudte Baidu edderkopp har hatt rundt 350 på nettstedet mitt på noen tid (bygd en mod for å bli kvitt dem), gjør de blokkerer enkelt språk eller alle oversettelser ?
Det skal være en betalt oversettelse tjeneste som er støttet i den nyeste versjonen av vBET.
Hvis du ban edderkopper sidene aldri vil bli indeksert, beseiret poenget.
LOL, prøvde jeg betalte, brukte jeg en million tegn i 10mins @ $ 20
Hvis du ønsker å begynne å betale $ 1000 for trafikken sin da en løsning jeg gjette.
Sist endret av Snake; 28-09-11 på 17:58.
Re: edderkoppene, forstår jeg det, men Baidu edderkopper bringer lite trafikk, men egentlig dritt over dine resurser, slik at jeg nå forbud mot de fleste kinesere og annet tull edderkopper:
Baidu
Ichiro Mobile
Soso
Sogou
PSbot
Yandex (russisk yahoo)
Yeti
spinn3r
.... Jeg kunne gå på
Vel, hvis jeg ikke får disse spesielle oversettelsene tilbake må jeg gå betalt, men mine oversettelser .. etc utgjør allerede nesten 12 millioner nettadresser og mange av mine sider har mye innhold slik at jeg kan se meg dumping støtte for resten av verden på min fora, som er en virkelig skam. Jeg har nettopp ryddet min cache (gjest og database) og fikk 9 GB plass tilbake!
Vel, forfrisket jeg min cache som var 6GB, stoler på meg, med at mange urls du skrånende råd v2 API, mange tusen.
Re edderkoppen er, sidene bare få oversatt en gang, så om Baidu gjør det eller en bruker eller Google gir ingen forskjell.
Så blokkering edderkopper, er meningsløs.
Jeg håper MS api fungerer, men ive gjort noe lesing og begrenset til 50 samtaler i minuttet, noe jeg sterkt tviler på er nok til å støtte de fleste fora.
Reise Fans
Sist endret av Snake; 24-10-12 på 20:36.
50 samtaler per minutt? Jøss!, som sannsynligvis betyr at for de resterende 59,99 sekunder mine forumet ikke vil få noen oversettelser , Hva er deres regler om caching oversettelsene, vet du?, Ville det ikke være for ille hvis vi kan holde oversettelser, betyr det en nedgang i trnslations for et par måneder, men eventualy den vil fange opp!
Jeg har et lignende problem med oversettelser til engelsk (standard) ikke fungerer. Hvis jeg bytter til v2 det fungerer for et sekund, så på neste side laste det ikke. Noe er opp med Google Translate.