Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 46

Onderwerp: Meer bugs - Je maakt me gek.

Senior Member

Default Meer bugs - Je maakt me gek.

Bij het gebruik van Microsoft te vertalen pagina's 500 internal server error te krijgen!
    Laatst bewerkt door Snake; 28-09-11 in 16:56.

Senior Member

Dit is urgent. Google geblokkeerd mij vandaag.

Ik kan veroorloven om te betalen voor v2.

En als ik microsoft optie nodig it doesnt work.

Mijn pagina's zijn allemaal vertalen blank met Google v1.

Ik moet deze vaste zsm please!

Ik krijg 500 Internal Server Error bij het vertalen van pagina's met Mircosoft!

Senior Member

Heeft Google block je?, Ik heb een vergelijkbaar probleem dat sommige draad titels ontbreken en vertaalde tekst is leeg, maar als ik naar verschillende talen de draad titel ... enz verschijnen

Senior Member

Het lijkt erop dat ze dat deden, maar ik recenly opgefrist mijn hele db, zodat Ive is het maken van een veel meer oproepen dan normaal.

Het is waarschijnlijk een 24-uurs blok maar het is nog doesnt helpen de Microsoft-optie doesnt work.

Ik zie dit MOD sterven, MS optie is beperkt en Google is het nemen van de dienst weg.

Ja, als onderdelen ontbreken, ben je worden geblokkeerd.

Senior Member

Hmmmm, een 24 uur blok, ik vraag me af of dat is het geval met mij als de nu verboden Baidu spin heeft ongeveer 350 op mijn site naar iedereen de tijd (bouwde een mod om zich te ontdoen van hen), hebben ze enkele talen of alle vertalingen te blokkeren ?

Er komt een betaalde vertaaldienst, die wordt ondersteund in de nieuwste versie van vBET worden.

Senior Member

Als u een verbod spiders de pagina's zullen nooit worden geïndexeerd, het verslaan van de punt.

LOL, ik heb de betaalde geprobeerd, i 1 miljoen tekens gebruikt in 10 minuten @ 20 dollar

Als u wilt gaan betalen 1000 dollar voor het verkeer zijn dan een oplossing denk ik.
    Laatst bewerkt door Snake; 28-09-11 in 17:58.

Senior Member

Re: de spinnen, ik begrijp dat, maar Baidu spinnen weinig verkeer te brengen, maar echt stront over je bronnen, zodat ik nu te verbieden de meeste Chinese en andere onzin spinnen:
    Baidu
    Ichiro Mobile
    Soso
    Sogou
    PSbot
    Yandex (russian yahoo)
    Yeti
    spinn3r
    .... Ik kon gaan

Nou als ik niet terug te krijgen deze specifieke vertalingen Ik moet betaald gaan, maar mijn vertalingen .. enz al goed voor bijna 12 miljoen URL's en veel van mijn pagina's hebben een veel inhoud, dus ik kan me zien dumping ondersteuning voor de rest van de wereld op mijn forum, dat is een echte schande. Ik schraapte mijn caches (gast en database) en kreeg 9 GB aan ruimte terug!

Senior Member

Nou, ik verkwikt mijn cache, die was 6GB, geloof me, met zoveel URL's die u CANT veroorloven v2 API, vele duizenden.

Bent de spin, de pagina's slechts een keer worden vertaald, dus of Baidu het nu wel of een gebruiker of google maakt geen verschil.

Dus het blokkeren van spinnen, is zinloos.

Ik hoop dat de MS-api werkt, maar ive done wat lezen en zijn beperkt tot 50 oproepen per minuut, die zeer ik betwijfel is genoeg om de meeste forums te ondersteunen.

Reizen Fans
    Laatst bewerkt door Snake; 24-10-12 in 20:36.

Senior Member

50 oproepen per minuut? jeetje!, dat betekent waarschijnlijk dat voor de resterende 59,99 seconden mijn forum niet krijgt eventuele vertalingen , Wat zijn hun regels voor caching van de vertalingen, weet u dat?, Het zou niet zo slecht als we blijven de vertalingen, betekent dit een vertraging in trnslations voor een paar maanden, maar eventueel het zal inhalen!

Senior Member

Ik heb een soortgelijk probleem met vertalingen naar het Engels (standaard) werkt niet. Als ik naar v2 het werkt voor een tweede, dan op de volgende pagina te laden niet. Er is iets met Google Translate.

Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •