Personlig melding send
Personlig melding send
Jeg vil bare lese hele greia og gi deg støtte i noen minutter.
dens løst
Beklager, men jeg er ikke i stand til å avgjøre hva som er problemet. Her er flere ting i gang og denne tråden er på rot allerede ... Vennligst åpne nye tråder for hver fremdeles eksisterende problem og kopiere meldinger herfra (bare kopiere, lime). Sorry for trøbbel - Radek visste ikke vår policy - ett problem per en tråd så det er vår feil, men vi trenger å rydde opp ellers vil det bli verst. Nå har jeg inntrykk som hvert innlegg handler om noe annet (404, vbadvanced, greske bokstaver i URL, vBSEO bug), og jeg kan ikke fastslå status for eventuelle problem. Egentlig - Jeg vet ikke hvilken hjelp trenger deg nå ...
Denne tråden i tittelen har 404 feil og slik jeg forstår det er løst. Hvis du fortsatt har 404 problemet kan du skrive her hvis det er løst - vennligst bekreft. For andre spørsmål - vennligst åpne andre tråder (1 tråd per utgave). Jeg har ny maskinvare nå (jeg hadde laptop crash så Radek var alene på forumet siste dagene) så jeg vil kunne hjelpe deg raskt denne gangen. Akkurat vennligst gjøre det jeg ba om - åpen ny tråd for hver utgave, så vi vil være i stand til å håndtere det og gå tilbake hvis nødvendig (som nå) til hele problemet historie.
Jeg sa det løst. den andre støtten jeg ga ham tilgang til testen forumet og løst det. r.dziadusz burde ha merket det løst.
Great - takk for bekreftelse Jeg merket det nå. I tilfelle andre / fremtidige problemer - du åpne ny tråd for hver enkelt