Jeg bare så at i besøkende meldinger, brukernavn oversatt. Se vedlagte screenshots.
Vennligst gi råd om hvordan å fikse dette. Thanks.
Standard språk:
Andre språk:
![]()
Jeg bare så at i besøkende meldinger, brukernavn oversatt. Se vedlagte screenshots.
Vennligst gi råd om hvordan å fikse dette. Thanks.
Standard språk:
Andre språk:
![]()
Vennligst PM meg lenke til denne siden med tilgang detaljer til FTP og Admin CP, og jeg vil løse det.
Alle detaljer ble sendt i PM.
Løst og vil bli inkludert i neste utgivelse.
For rask løsning:
1. Gå til Admin CP -> Tillegg & Products -> Plugin manager og klikk Legg til ny Plugin
2. Set verdier:
- Produkt: BB Enterprise Oversetter
- Hook plassering: visitor_messagebit_display_complete
- Title: Ikke oversett brukernavn i besøkende meldinger
- Kjøretid rekkefølge: 5
- Plugin PHP kode:
- Plugin er aktiv: JaPHP Code:
global $vbulletin;
if ($_REQUEST['language'] && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames']) {
$message['musername'] = '<!--vBET_SNTA-->' . $message['musername'] .'<!--vBET_ENTA-->';
$message['username'] = '<!--vBET_SNTA-->' . $message['username'] .'<!--vBET_ENTA-->';
}
Taurus Jeg har allerede sett den på forumet ditt - vennligst bekreft løsningen fungerer.
Jepp. Jeg bekrefter at det fungerer på CreativX. Thanks Michal. Jeg vil gjøre fikse for mine andre forum.
Bare en liten ting, jeg bare lagt merke til. Nederst i sidepanelet i en profil side, det er en blokk som sier 'Siste besøkssenter på profilen din. Jeg ser i det brukernavnene fortsatt er oversatt. Sorry for bryderiet!
Dette kan virke som et lite problem i noens øyne, men jeg ønsker alt å jobbe 100%. Så kan du vennligst se inn i mitt siste innlegg anmodning. Thanks.
Beklager - Jeg savner det. Du har allerede bekreftet den er løst så jeg måtte gå glipp av det på grunn av status. Vennligst åpne ny tråd for det - emisjon ny trådPå denne måten vet vi hva vi klarer, maur dette er virkelig nyttig i tilfelle når raske reparasjoner er inkludert, av bugs kommer tilbake, eller noen er ute etter lignende problem og så videre.
Så beklager for problemer - bare må du kopiere innlegget ditt til nye tråden og vi vil ta hånd om det![]()