Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Uoversatt tittelen i forumhome

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Default Uoversatt tittelen i forumhome

Hei, jeg har lagt merke til at i forumhome tittelen på trådene ikke er oversatt (hvis du ser nå på Microsoft Office Hjelp - Microsoft Office Discussion - Excel VBA programmering - Tilgang Programming

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Som jeg ser titler er oversatt. Om dette endrer det også URL mellom oversettelser. Jeg ser at på ditt forum hovedsiden og i subforum viser det litt annen tittel - antar jeg det er fordi tittelen i forumet hjem er kuttet. Betyr dette Tittelen er innpakket i langtitle BBCode? (Du kan sjekke det ved å gå til avansert utgave.

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Som jeg ser titler er oversatt. Om dette endrer det også URL mellom oversettelser. Jeg ser at på ditt forum hovedsiden og i subforum viser det litt annen tittel - antar jeg det er fordi tittelen i forumet hjem er kuttet. Betyr dette Tittelen er innpakket i langtitle BBCode? (Du kan sjekke det ved å gå til avansert utgave.
    Ja, hvis jeg vise innlegg i avansert redigeringsmodus det har denne [langtitle = es] HOLA A Todos [/ langtitle], som du kan se det er ikke en lang tittel så jeg vet ikke hvorfor det skal være avkortet og deretter vise uoversatt ?

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

Jeg vil prøve å gjengi det på min test forumet

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Ok ser frem til å høre fra deg

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Simon Lloyd View Post
    Ja, hvis jeg vise innlegg i avansert redigeringsmodus det har denne HELLO TIL ALLE, som du kan se det er ikke en lang tittel så jeg vet ikke hvorfor det skal være avkortet og deretter vise uoversatt?
    Ok - slik jeg ser det nå, er det ikke noe problem. Det er lange tittelen inkludert BBCode. Så du har det avkortet av vBulletin (som du kan se du har prikker der, så det ble avkortet). vBET har spesiell kode som finner titler med cut langtitle - dersom slike fant da slutten av langtitle BBCode er lagt til og tittelen er oversatt. Det er derfor når du er på forumet siden ser du det som det burde være - å merke seg ble kuttet så hele tittelen ble oversatt. Og når du er på forumet hovedsiden ser det som siste innlegg så er det kuttet av vBulletin, håndterer vBET det og oversetter kutte tittel - det er derfor du har andre oversettelser resultater (noe annet ble oversatt). Alt er fint.

Og som jeg husker den er oversatt på forumet ditt. Jeg var der og så dette - problemet var at andre oversettelsene var på forumet hovedsiden og i sub-forum side.

Hvis du ønsker å unngå at tittelen blir kuttet av vBulletin, så kan du gå til Admin CP og konfigurere vBulletin parameter ansvarlig for dette (Siste Trådtittel Maksimum Visninger tegn).

Rådfør gjorde det hjelpe og trenger du noen fremtid hjelp her
    Sist endret av vBET; 29-06-1118:06.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •