La oss si at jeg ønsket å deaktivere post / PM oversettelse funksjoner, langtitle BBCode, og lang BBcode. Hva plugins skal jeg deaktivere?
Jeg vil heller ikke noen vBET kommentar i innlegget mitt innhold, hvis mulig.
Takk for alle hjelp!
La oss si at jeg ønsket å deaktivere post / PM oversettelse funksjoner, langtitle BBCode, og lang BBcode. Hva plugins skal jeg deaktivere?
Jeg vil heller ikke noen vBET kommentar i innlegget mitt innhold, hvis mulig.
Takk for alle hjelp!
I slike tilfelle kan du bare bruke gratis-versjonen - den har ikke slike prestasjoner, men det er fortsatt rask og gjort nettopp oversettelser.
Hvis du vil at nye funksjonen i vBET 3.x for å gjøre lang og langtitle BBCodes støtte konfigurerbar - vennligst åpne ny tråd i http://www.vbenterprisetranslator.co...ture-requests/
Jeg trenger den ytelsen som min forumet er ganske stor. Også visste jeg ikke at det frie versjonen brukte produkter!
Så lenge du ikke har ennå noen innlegg i andre meldinger da BBCoder lang og langtitle ikke er brukt - så har ingen innvirkning på ytelsen.
Også oppmerksom på at i 3.x gjorde vi mange ytelsesforbedringer og neste 3.3.0-versjonen vil være full av ytelsesforbedringer.
Vi har hele sub-forum om gratis versjon og i kunngjøringer du har sticked tråden som beskriver forskjellene mellom frie og kommersielle versjonen.
Hvis du allerede er eier av vBET 3.x så nedgradering til vBET 2.x vil deaktivere lang og langtitle BB-koder, men også vil bruke verste langsommere DB struktur og kode uten mange ytelsesforbedringer.
Vi anbefaler å gjøre noen ytelse tuning trinn. Her finner du noen hint (se også innlegg under dette for flere hint):
Ytelse hint
Sist endret av vBET; 11-12-09 på 23:12.