Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 5 av 5

Tråd: problem

  1. #1
    Medlem
    Ble medlem
    Desember 2009
    Innlegg
    51

    Default problem

    Text automatically translated from: Italian to: Norwegian
    Translated text
    Jeg installerte den nye versjonen av vbenterprise oversetter (2.3.5) og fra det øyeblikket ikke gjør meg mer oversettelser, er blank i stedet for oversatte tekster. Jeg suspendert den planlagte oppgaven "fjerner automatisk gamle oversettelser fra cache", så jeg skur. Hvordan kan det fungere? Thanks
    Original text

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

  3. #3
    Medlem
    Ble medlem
    Desember 2009
    Innlegg
    51

    Default

    Text automatically translated from: Italian to: Norwegian
    Translated text
    assistanse svarte med samme mynt:
    Original text

    Hei Marco,

    Du var å sende et høyt volum av trafikk til Google AJAX API som ser ut som det kan være misbruk eller resultatet av en programmeringsfeil. Fordi du ikke klarte å identifisere deg med en (valgfri) API-nøkkel, eller ved riktig å sette din HTTP Referer (som kreves av vilkårene for bruk), var vi ikke i stand til å kontakte deg om denne trafikken.

    Jeg oppfordrer deg til å ta en titt på våre Vilkår for bruk:
    Google AJAX API Betingelser - Google AJAX Språk API - Google Code

    Vær spesielt oppmerksom på de delene som krever at hver spørring være på direkte anmodning fra en sluttbruker, at resultatene skal vises for brukeren (umodifiserte), og reglene rundt caching. Legg også merke til de krav rundt tilskrivelse og identifikasjon.

    Hvis du føler at nettstedets bruk er i samsvar, vennligst gi ytterligere informasjon om hvordan nettstedet ditt bruker API (inkludert en link), og inkluderer også IP-adressen til serveren din.

    Takk,
    Adam Feldman
    Product Manager, Google

    2009/12/11 Marco Ghisi <sanmarco76********it>

    Salve,

    ikke så se Devo scrivere i italiano oppure i Inglese, quindi intanto
    Provo i italiano.

    Sono l'amministratore di un forumet:
    Scuola - Forum di Cultura generale

    che utilizza un plugin per le traduzioni basato su google.

    Il problema è che da qualche giorno le traduzioni non compaiono più, e
    viene riportato questo errore:

    {"ResponseData": null, "responseDetails": "Mistenkt Vilkår for bruk
    Misbruk, vennligst kontakt ajaxapis-support@google.com. "," ResponseStatus ": 403}

    Potete risolvere per favore?

    Credo che sia tutto i regola

    Thanks

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Som jeg ser du ikke bruker API-nøkkel før forbudet. Også jeg ser det en veldig merkelig info - sier de at du ikke brukte henvisningen - 2.3.5 sender henvisningen. Jeg vil ha sjekke det i kode.

    Slik melding sier - ta kontakt med dem
    Skriv at du bruker API-nøkkel nå og ny versjon av programmet har du "Powered by Google", verke resultater bare i 15 dager og kun for ekte forespørsler.

    Også kan du sjekke i loggene gjør noen dummy robot er ikke gjennomgå ditt forum altfor grådig - det kan være grunnen til at Google får høy trafikk.

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Også må du oppdatere til 2.3.6 - det viser seg at det var feil å sende henvisningen.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •