Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Ekstra lagt brukergrupper

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Default Ekstra lagt brukergrupper

Hei, trenger vi virkelig trenger å ha 60 (ish) nye brukergrupper?, Det kommer til å være en absolutt vondt å gå gjennom hver og en endring av tillatelser for mine mods og hacks.

Kan vi bli kvitt dem?

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

hello,

Kan du forklare det bedre? brukergrupper? du mener - vBET språk brukergruppene?.
    Hva betyr det kjøtt, at brukerne kan endre vBET innstillinger?

Thanks

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Hei Kamil, takk for svaret, når du oppgraderer til 3.4.0 for vb3.8.6 jeg fant at hver enkelt språk nå har sin egen brukergruppe i Admincp> Grupper> brukergruppe manager og de fleste av dem har sekundære brukere, er det problemer jeg har noen modifikasjoner og hacks lagt som krever admins å sette rettighetene per brukergruppe, så nå må jeg gå til hver og en å slå av alle tillatelser.

Det bare virker overkill å sette hver av brukerne i en sekundær brukergruppe, hva er poenget med det?

Ble medlem
    Mai 2010

hello,

vBET gjør brukergruppene automaticly og brukere er lagt til brukergruppene etter etter innstilling hovedspråket (bruker språket i usercp).

Code:
    "have some modifications and hacks added which require admins to set the permissions per usergroup"
    Jeg forstår det ikke, kan du forklare det bedre?

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Jeg har mods eller hacks fra vb.org & noe tilpasset seg, for eksempel har jeg en som heter vb post maler og innen brukergruppe for hver brukergruppe sette deg om de kan bruke mod og hvilke spesielle deler av mod er tilgjengelige for dem , alle de nye brukergruppene som vbet lagt har tillatelsene satt til å muliggjøre bruk av denne mod, men de bør ikke være tillatt, har jeg nesten ferdig med å gå gjennom dem alle slå av alle disse tillatelsene det har vært en reell smerte. Hvorfor gjorde de trenger å bli satt i brukergrupper i første omgang?

Ble medlem
    Mai 2010

her har du dette alternativet beskrevet:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...each-user.html

dernest - vBET brukergruppene ikke er koblet med noen tillatelser så kanskje dette er ditt mod bug, men jeg kan ikke si for sikkert.

Vennligst gi meg et navn til ett av dine mods og url til denne mod (bør være gratis) og jeg vil sjekke det på min test forumet (og selvfølgelig - skriv hvordan å reprodusere det steg for steg)

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •