Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 3 av 3

Tråd: bug 4.1 -> 1.4

Default bug 4.1 -> 1.4

Hei,
    Jeg la merke til følgende bug i dag:
    Bot temporär ned Wegen WoW Patch 4.1 (Riktig)

Bot midlertidig nede for WoW Patch 1.4 (Feil)
    Sist endret av vBET; 27-04-1119:03. Årsak: BBCode korrigert

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Vær oppmerksom på at disse er resultater som returneres av Google oversettelse. Så det er opp til Google ikke vBET. vBET ber bare om oversettelser og viser det. Google gjør oversettelser.

Også som jeg ser i tråd kroppen 4.1 ble ikke endret - kanskje fordi det er mer tekst. Prøv å gjøre noen test tråden og leke med tittelen - sjekk om den vil bli endret hvis 4.1 vil være i midten ikke i slutten. Jeg vet det høres slags dummy, men som jeg skrev det er opp til Google og Google ser ut til å endre det avhengig av kontekst ... Hvis du finner passende en, kan du endre tittel i ekte tråden.

Også du kan ugjennomsiktig 4,1 fra tittelen inn (uten plass):
    Code:
    [ langtitle=not]4.1[/langtitle]
    Fordi det er ingen slike språkkode som ikke det burde ikke bli oversatt i det hele tatt - så det skal bli så 4.1

Fortell oss gjorde det hjelp.
    Sist endret av vBET; 27-04-1121:36.

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

ikke noe svar - løst. Hvis ikke, vennligst wirite her og jeg vil åpne denne tråden igjen.
    Thanks

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •