Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 8 av 8

Tråd: vBet Full Guest Cache - men ikke for crawlere

Default vBet Full Guest Cache - men ikke for crawlere

Hei,
    den Vbet Full Guest Cache er en fin idé.

Men gjør det mulig å deaktivere det for robotsøkeprogrammer, fordi google elsker mine forumet og sidene få indeksert fort etter en tråd blei opna, ville det ikke være bra å vente 1 time eller lenger for å få det indeksert.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

I slike tilfelle kan du bare deaktivere gjest cache for ditt forum og sub-forum sider. Så de som vil bli generert hver gang for alle, og Google vil se umiddelbart at nye tråden er åpnet. vBET gjør allerede å definere sider som ikke vil bli bufret ved full gjest cache.

Har en slik løsning er OK?

I dont bruke gjest cache i dette øyeblikk, fordi det er ikke justerbar å ikke bruker cache når en edderkopp besøker en tråd / forum.

Du bør gjøre plugin mer seo komfortabel ->

Hvis jeg aktiverer fulle gjest cache Jeg kan sjekke [] for alle eller [] ikke for edderkopper

SO ...

dersom en gjest er surfer på forumet de får full bufres utgang, men når en edderkopp besøker nettstedet de får den virkelige siden (hvis det besøk en edderkopp ignorere "Gjester Cache Time To Live")

Vet du hva jeg mener?

Ble medlem
    Oktober 2009

Ja jeg vet hva du mener. Likevel Vær oppmerksom på at edderkopper generere mye trafikk til fora og de vanligvis ikke haker samme sidene hver flere minutter. Så det er ikke så viktig hvis edderkoppen få thread side fra cache hvis det er bufret i 1 time. Du kan spare mye server ressurser takket være at - spesielt i tilfelle ikke signifikant sider som bufres for full 14 dager (fullt konfigurerbar).

På dette tidspunktet kan du deaktivere gjest cache for forum / sub-forum sider for alle besøkende (inkludert edderkopper). Dette vil tillate edderkopper å se nye tråder umiddelbart, fordi koblinger vises umiddelbart på forumet siden.

Du kan også deaktivere gjest cache for tråder for alle. Guest cache vil fortsatt cache andre sidene dine (som medlem sider) hva vil fortsatt være en viss bedring. Mest trafikk vil gå rundt gjest cache, men nå er alle dine trafikken går rundt gjest cache.

Vi vil vurdere din forespørsel om å legge ny konfigurasjon alternativet. Som jeg tror det er bør å gjenkjenne spider av overskrifter eller annen informasjon. Så vi vil gjøre noen prototype, og hvis ingen problemstillinger vil være synlig, vil vi inkludere den i neste versjon. Vi vil informere deg hvis vi finner noen problemer på dette området (skal ikke være - ennå jeg ikke kjenner igjen edderkopper før så kan ikke si akkurat nå).

Ok, neste idé:
    [X] Full Guest cache
    [X] ignorere "Gjester Cache Time To Live" for crawlere

Hvis en robotsøkeprogrammet besøker et nettsted (tråd, forum) som ikke har forandret seg så levere komplett html.
    Hvis en robotsøkeprogrammet besøker et nettsted (tråd, forum) som har forandret deretter ignorere "Guest Cache Time To Live" og opprette en ny html-utgang for gjestene.

Du kan identifisere crawlere gjennom user agent: http://www.user-agents.org/ (Bare søk etter google, tror jeg vi trenger bare å se etter "Googlebot / *.* (http://www.google.com/bot.html)", dette er ikke den beste - men raskeste måte, men jeg dont tror at noen ønsker å misbruke det.

Jeg tror bare søke enginge der dette kunne være lønnsomt ville være google, fordi andre SE er ikke så rask som google på indeksering, slik at andre kunne enkel bruk gamle html utgang.

Betyr dette gjør mer fornuftig for deg?
    Sist endret av wowglider.de; 28-04-1122:11.

Ble medlem
    Oktober 2009

God idé med forfriskende Guest cache for crawler - hvis vi har til å generere vise allikevel kan vi også lagre den i Guest cache

OK - forespørsel akseptert. Vi vil sjekke konfigurasjon muligheter og fink bout detaljer når vi skal begynne å innføre det. Hvis du vil finne noe nytt å legge til - kan du gjerne

Junior Member
    Ble medlem
    September 2011

HVOR kan jeg lese mer om Guest Cache-funksjonen? Jeg antar det er et alternativ i den kjøpte versjonen av vBET, riktig?

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Du leser fra her: http://www.vbenterprisetranslator.co...-features.html.
    Full filhurtigbufferen for gjester er kun for betalt versjon.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •