Dette kurset teksten er skrevet på gresk Først hadde jeg sett syngekrimeni oppgradere til vBulletin jeg hadde ingen spesiell følelse, noe som gjør installasjonen 2chch alle medlemmer av vårt forum var begeistret! Plutselig ut av ingenting dukket opp og brukere fra andre land og er sikker på at dette skyldtes å oppgradere! Det eneste problemet er (og er absolutt et problem i forumet mitt fordi jeg har installert mange oppgraderinger og programmer / plugins, men kanskje serveren hosting siden) er sakte fart og volumet av data i den daglige backup som automatisk forumet . Naturligvis slått av caching og 1,2 Gbyte gjorde backup av systemet daglig (aferesa og bilder fra å være i databasen) størrelsen på den daglige backup falt til rundt 360 Mb. Nå har jeg deaktivert cache og jeg har bare 4 viktigste språk kan velge medlemmene av forumet. Så jeg venter spent på to ting. Utgave 3.ch som har forbedret spørsmålet om midlertidig lagring, og selvfølgelig snart kommer til å endre site hosting siden. Når okoklirothei versjon 3x og når hastigheten på min forumet steget til nivåer som er her er sikker på at bevegelsen medlemmer og besøkende til forumet vil doble og kanskje tredoble den spesifikke oppgradering. Takk Nektarios Zogkos
Vis Tag Cloud
Forumregler