Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 15 av 15

Tråd: Avansert søk viser ingen resultater

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Hei,

Nei, du er ikke søker riktig. "Führerschnur" bare vises i søkeresultatene, fordi det ikke alltid er oversatt av Google dvs. begrepet "Führerschnur" vises på den japanske versjonen av forumet mitt, den franske, den russiske etc etc. Det er derfor det er returnert på et søk. Du må søke etter en oversatt sikt - noe du kan se på forumet når du bytter til et annet språk.

Prøv søket som jeg beskrev i innlegget # 9 ovenfor ... du skjønner hva jeg mener.

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Noen nyheter på denne chaps?

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Bumping dette igjen som tråden er fortsatt markert som "LØST" selv om problemet vedvarer.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hei. Beklager Kamil å gå glipp av svaret ditt. Vær oppmerksom på at feilen var i koding så det var ingen resultater i det hele skjemaet oversatt sider. Dette ble korrigert og det er derfor spørsmålet ble ansett løst.

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Vil gjøre Michal. Thanks.

Side 2 av 2 FirstFørste 12

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •