Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 15

Tråd: Avansert søk viser ingen resultater

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Default Avansert søk viser ingen resultater

Jeg har nettopp lagt merke til at når jeg logger inn på en testkonto som har tysk satt i brukerens cp (forum standardspråket er engelsk) at jeg får ingen avanserte søkeresultater returneres for noen begreper som gjør faktisk returnere resultatene i standardspråket. Jeg gjetter at dette kan skje på andre språk også.

Dette skjer på min egen konto også. Jeg bare brukte avansert søk for å se etter et ord (Bannführer) og fikk resultater ved hjelp av forumet standardspråket engelsk. Jeg så byttet språket til tysk (ved å klikke på flaggene under navigasjonslinjen min), utført samme søk og fikk ingen resultater for det samme ordet. Noen ideer?
    Sist endret av norku; 22-03-1110:50.

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Bare for å ta scenariet ut av ligningen jeg gikk til Usercp mitt og forandret min standard språk til tysk, utført samme avanserte søk og igjen, jeg fikk ingen søkeresultater. Ikke bra hvis fremmedspråk høyttalerne ikke kan søke på deres eget språk selvfølgelig.

Edit: bare prøvd et par av de andre språkene og selv om ordene jeg skriver inn i søket er synlige når fremmedspråk høyttaleren er å lese forumet de ikke blir returnert i de avanserte søkeresultat.
    Sist endret av norku; 22-03-1110:59.

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

Jeg var på nettstedet ditt. I min brukerdetaljer har jeg languege - polsk.
    Jeg brukte din avansert søk til å søke ord - "Forumet". Og jeg har en full side av resultater.

Kan du forklare det bedre?

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Noen begreper virker som du sier, men bytter til tysk og prøve Bannführer og Stammführer for eksempel. Ingen resultater. Bytt til norsk og søke etter bronse. Ingen resultat selv om jeg har en tråd med det ordet i tittelen når jeg se forumet i norsk ...?
    Sist endret av norku; 22-03-1111:42.

Ble medlem
    Mai 2010

Du har rett!
    Jeg kan gjengi det på min test forumet, så jeg vil flytte denne inn bug delen.

Det er problemet sannsynligvis med koding - Jeg skal sjekke det og fikse på min test forumet.
    Thanks

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Thanks Kamil.

Ble medlem
    Mai 2010

fortsatt jobber med saken

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Korrigert og vil bli inkludert i neste utgivelse. Vær oppmerksom på at dette øyeblikket bare vi endret nødvendige data (det var koding problem) testing på tråden søk. Hvis du synes det ikke fungerer for flere filtre vennligst gi beskjed til oss.

Quick fix - på dette tidspunktet kan du fikse det ved å legge nye plugin:
    - Gå til Admin CP -> Tillegg & Products -> Plugin Manager -> Legg til ny Plugin
    - Set:
    • Product = BB Enterprise Oversetter
    • Hook Sted = search_process_start
    • Title = Riktig søkekriterier for oversatte sider
    • Kjøretid Order = 5
    • Plugin PHP kode:
      Code:
      if ($_REQUEST['language'] && vB_Template_Runtime::fetchStyleVar('charset') != 'utf-8') {
      $vbulletin->GPC['query'] =& vbet_encodeToSafeUTF8($vbulletin->GPC['query']);			  		
      }
    • Plugin er aktiv = Ja

- Lagre og sjekk virker det

I tilfelle du vil finne noen ekstra problemer i dette området kan du skrive vi vil gjenåpne saken da. På vår test forumets det fungerer bra

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Hei,

Bare testet plugin og dessverre det ikke fungerer. Her er et eksempel:

Hvis jeg bytter til fransk, for eksempel, og skriv "Jeunesses Hitlériennes" inn i enten søk eller avansert søk Jeg får ingen resultater. Men hvis jeg skriver "Hitlerjugend" jeg da få en liste over resultater som inneholder "Jeunesses Hitlériennes" '. Dette skjer uansett om plugin er aktiv eller ikke. Dette er åpenbart ikke den måten en fransk bruker vanligvis ville søk. Han ønsker å søke på sitt eget språk selvfølgelig og ønsker å se resultater returneres i dette språket.
    Sist endret av norku; 06-05-1110:46.

Ble medlem
    Mai 2010

hello,

Jeg var på nettstedet ditt og testet det. alt fungerer bra. hvis du prøver å søke setning ikke oversatt avansert søk - ingen resultater også.

Jeg prøvde å finne en Führerschnur ord på alle språk på nettstedet ditt, og jeg hadde en resultater for alle språk, så er problemet løst.

du kan deaktivere vBET og prøve å finne setningen igjen - fortsatt ingen resultater så dette er ikke vBET bug.

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •