Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 10 av 10

Tråd: Integrering med reviewpost (samme som PhotoPost)

Senior Member
    Ble medlem
    November 2009

Default Integrering med reviewpost (samme som PhotoPost)

Hei,

Jeg prøver å integrere vbet med reviewpost. Først prøvde jeg bare å gjøre et vBetTranslatePage samtale på siden utgang, men som ikke fungerte på grunn av omdirigering.

Jeg så fulgte instruksene her, trinn for trinn:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1795

Men, jeg fortsatt får omdirigering feil. Jeg har prøvd dette før for photoplog og var ikke vellykket. Siden min htaccess modifikasjoner mislyktes, kan du gi meg noen tips?

Root htaccess:

Code:
    RewriteEngine on
    RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.pentaxforums\.com
    RewriteRule (.*) http://www.pentaxforums.com/$1 [R=301,L]

RewriteCond %{SCRIPT_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{Script_FILENAME} !-f
    RewriteRule ^(.*)$ index.php?a=$1 [L]
    reviewpost htaccess:

Code:
    RewriteEngine On
    RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.pentaxforums\.com
    RewriteRule (.*) http://www.pentaxforums.com/lensreviews/$1 [L,R=301]

RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbseourl=
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteRule ^(.*)$ /forums/vbseo.php?vbseourl=$1&vbseorelpath=../lensreviews/&%{QUERY_STRING} [L]
    Jeg prøvde å sette htaccess tilleggene både før og etter vBSEO regelen, men det hadde ingen effekt. Noen ideer?

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

hei

er du sikker på at dette mod bruker en global_complete og global_start krok?

Du kan gi meg en url til siden med denne mod og jeg kan installere det på min test forumet og sjekk.

Senior Member
    Ble medlem
    November 2009

Nei, utelater det vBulletin kroken system helt og essensielt bare analyserer header, headinclude og bunntekst, deretter gjør sin egen greie.

Da jeg prøvde å gjøre en manuell melder for å oversette siden eller fulgt front_controller integrasjon instruksjonene, siden nettopp startet omdirigere uendelig.

Den mod finnes på reviewpost.com. Flertallet av kodebase / design er basert på PhotoPost pro.

Ble medlem
    Mai 2010

sjekk denne trinn en gang:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1795

dernest, vennligst gi meg en url til siden din med denne mod. Jeg skal sjekke det.
    Er dette mod gratis eller ikke? Hvis fri - vennligst gi en url til flokken av denne mod.

Thanks

Senior Member
    Ble medlem
    November 2009

Nei, det er ikke gratis, men design-messig den bruker samme backend som PhotoPost.

Jeg sjekket igjen og det ser ut som jeg trenger å endre roten htaccess også. Husk at jeg har prøvd alt dette før til ingen nytte, men jeg vil prøve igjen når jeg har litt mer fritid.

Eventuelle andre vanlige problemer med PhotoPost integrasjon du kanskje vet om?

Ble medlem
    Mai 2010

Jeg leter etter løsningen for deg. Hvis du har noen ide og informasjon, vennligst skriv her - vil være hjelpsomt

Senior Member
    Ble medlem
    November 2009

Ok, jeg har endelig funnet ut dette. Jeg avvek litt fra de oppslag, men det virket som en sjarm:

1. Lagt dette til htaccess:

Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [L,QSA]
    2. Lagt denne funksjonen kall til slutten av reviewpost gjennomføring:

PHP Code:
    if(@include_once(DIR '/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php'))
    {
    vbet_global_complete($output);

3. redigert vbenterprisetranslator_functions_redirect.php og funksjonshemmede omdirigering for tilpasset katalogen:

PHP Code:
    foreach (explode("\n",$vbulletin->options['vbet_outside_dirs']) AS $folder)
    {

$folder trim($folder);
        if (
    stripos($url$folder) !== false)
        {
            return;
        }

4. å endre / da / lensreviews / til / lensreviews / da /, og å fikse flagg URLer

lagt følgende funksjon til URL generasjon:

PHP Code:
    function vbet_externalConsensus($address$language)
    {
        global 
    $vbulletin;
        foreach (
    explode("\n",$vbulletin->options['vbet_outside_dirs']) AS $folder)
        {

$folder trim($folder);
            if (
    stripos($address$folder) !== false)
            {

$address str_replace(array('/forums/',"/{$_REQUEST['language']}/"),array('/','/'), $address);
                return 
    str_replace("/$folder/","/$folder/$language/"$address);
            }
        }

return 
    false;

Det er trolig en mer smart måte å gjøre # 4, men dette fungerte! Jeg er veldig glad, som gjennomgangen seksjonene få nesten en million sidevisninger i måneden, og oversettelser vil drive enda flere besøkende.

Demo: Pentax Anmeldelser - Pentax Lens Anmeldelser og omfattende database

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Du svarte etter lang tidsperiode for tråden som ble merket som løst. Jeg forsto ikke at saken fortsatt var på. Trenger du noe mer hjelp her eller er det endelig løst?

Senior Member
    Ble medlem
    November 2009

Jeg har endelig funnet det ut! Men det kan være verdt det å lage denne typen integreringen lettere i fremtidige versjoner av vbet, som jeg prøvde alt. Htaccess endringer i FAQ og det fungerte ikke.

Foreløpig i forumet trådene nettadressen er / forums / {language code} / innhold. For mapper utenfor hoved-katalogen, bør det samme gjelde (dvs. / gallery / {language code} / istedenfor / {langauge code} / gallery /) fordi det vil forenkle den nødvendige htaccess modifikasjoner sterkt og gjør integrasjon langt enklere, spesielt når mod samtaler allerede global_complete (i dette tilfellet er jeg henvise til photoplog pro).

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Vennligst åpne ny funksjon anmodning om at Jeg ser hvordan det vil gjøre en slik integrasjon enklere - det ville ikke kreve endringer i main htaccess fil -. Bare i ett fra mod katalog.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •