Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 3 123 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 24

Tråd: Google har fjernet alle indeksert oversatt sider

Medlem
    Ble medlem
    April 2010

Default Google har fjernet alle indeksert oversatt sider

Hei,
    Google har fjernet fra indeksen alle oversatt URL:

PHP Code:
    site:www.egiptoforo.com/forums/pt

site
    :www.egiptoforo.com/forums/en 

osv. ..

Jeg fant noen her på forumet som hadde samme problem, men på grunn av en mysql feil. Jeg vet ikke hva som skjer i forumet mitt.
    Jeg endret ikke de robots.txt ... Jeg skjedde i dag. Jeg hadde indeksert for eksempel: 47.000 url på hebraisk, 20.000 i fransk, etc. ...

Vennligst hjelp

Thanks
    Sist endret av pepito69; 03-03-1123:57.

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

har du noen e-post fra Google eller mysql feil i loggfilen? Vennligst skriv all informasjon.

Medlem
    Ble medlem
    April 2010

Nei jeg gjorde ikke recived noen epost fra google og det er ingen mysql feil i loggen min.
    Det var i går, og jeg rørte ikke noe.

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2010

som jeg vet, kan sidene indeksert i en mappe fjernet dersom sidene ikke kan åpnes ved å google for lang tid (dvs 24 timer eller mer)

fra min erfaring, har jeg ca 4000 sider i en mappe domain.com / d / bruker andre mod (ingen forbindelse med vbet), men fordi at mod er ødelagt for noen dager, etter at jeg sjekker igjen i google site: domain.com / d / alle indekserte sider er borte

prøve å få linker fra andre nettsteder til din hver oversatt forumet til hjemmesiden også, dvs: få linker fra andre nettsteder til egiptoforo.com / forums / pt / og egiptoforo.com / forums / no /

Jeg tror problemet er ikke i vbet, men i forumet / site / server

dobbeltsjekke alle ting, sjekk google webmaster verktøy for https://www.google.com/webmasters/tools/

Medlem
    Ble medlem
    April 2010

som jeg vet, kan sidene indeksert i en mappe fjernet dersom sidene ikke kan åpnes ved å google for lang tid (dvs 24 timer eller mer)
    Dette er ikke tilfelle.

Jeg hadde mye av eksterne lenker og mye sider.

I verktøy for webansvarlige har jeg den klassiske problemene i vbet: Lav respons og duplisere metakoder og tittles. Ingenting nytt ....

Jeg tenker i deaktiverer mod og det var viktig for meg. men jeg tror at google ikke liker automatisk innhold som de sier i webmaster guide. Google beveger seg mot det i min mening. Håper å være feil fordi Vbet, kan være en wonderfull mod til tross for det velkjente problemer og begrensninger.
    Se, jeg hadde tusenvis av URL indeksert i oversatte versjoner, og nå ingenting!
    Sist endret av pepito69; 04-03-1113:23.

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2010

Quote Opprinnelig skrevet av pepito69 View Post
    Dette er ikke tilfelle.

Jeg hadde mye av eksterne lenker og mye sider.

I verktøy for webansvarlige har jeg den klassiske problemene i vbet: Lav respons og duplisere metakoder og tittles. Ingenting nytt ....

Jeg tenker i deaktiverer mod og det var viktig for meg. men jeg tror at google ikke liker automatisk innhold som de sier i webmaster guide. Google beveger seg mot det i min mening. Håper å være feil fordi Vbet, kan være en wonderfull mod til tross for det velkjente problemer og begrensninger.
    Se, jeg hadde tusenvis av URL indeksert i oversatte versjoner, og nå ingenting!
    kan vi vente og se, om det er andre medlemmer som bruker vbet altfor få samme problem, ser jeg svært mange mennesker bruker vbet spesielt den gratis versjonen, fordi trådene synspunkter i denne støtten forumet er veldig mange, og fra vb.org Installert informasjon

hvis den automatiske sidene er av god kvalitet, tror jeg ikke mange sidene indeksert redusert

og det er bedre hvis det er manuell oversette funksjonen også, for å øke oversette kvaliteten, jeg liker etterspør her, Så det er akkurat som Wikipedia, den artikkelen er samme bare oversatt manualen til et annet språk av medlemmet

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

vennligst sjekk din e-post eller loggfil og finne noen mysql feil eller noe sånt.
    Har yu har en robots.txt-fil? kan du lime en full innholdet i denne filen?

Medlem
    Ble medlem
    Februar 2011

Quote Opprinnelig skrevet av pepito69 View Post
    Jeg tror roboter er overkill. Jeg har aldri sett slike
    en stor roboter i mitt liv. Jeg tror du bare bør bruke
    en standard roboter som vil holde edderkopper fra indeksering
    noen av ditt forum kataloger, og dvs det. Du er
    prøver å holde ut hver edderkopp i verden, og jeg
    ikke tror det er en god ting ... hva du er redd for?

Nå som jeg tenker om dette. Jeg er på en VPS, og jeg fikk hacker
    e rapporten, og et google bot var på det forbudte ip listen. Er
    det mulig at serveren har utestengt noen bot ip-og
    hvis det er tilfelle, og de ikke kunne komme tilbake og edderkopp,
    da ville de ikke være de-indeksert? Jeg fant det veldig merkelig
    at et google bot endte opp på min utestengt ip-listen ... så hva
    kunne en google edderkopp være å gjøre å ha blitt utestengt?

Medlem
    Ble medlem
    April 2010

Problemet er ikke robots.txt
    Takk for ditt råd, men problemet er bare i trasnlated de ikke på hoved forumet. Men jeg vil forenkle roboter ...
    Takk igjen men dette mysteriet stillbilder på.

Side 1 av 3 123 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •