Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 3 123 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 24

Thread: Google eliminou todas as páxinas indexadas traducido

Default Google eliminou todas as páxinas indexadas traducido

Ola,
    Google eliminado do índice de todos os URL traducido:

PHP Code:
    site:www.egiptoforo.com/forums/pt

site
    :www.egiptoforo.com/forums/en 

etc ..

Eu atopei alguén aquí no foro que tivo o mesmo problema, pero debido a un erro de mysql. Eu non sei o que está pasando no meu foro.
    Non mudei de robots.txt ... i aconteceu hoxe. Eu tiña indexadas por exemplo: 47.000 url en hebraico, 20.000 en francés, etc ...

Por favor, me axude

Grazas
    Último editado por pepito69; 03-03-11 en 23:57.

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

ten un correo-e do google ou mysql erros no ficheiro de rexistro? por favor escriba toda a información.

Non, eu non recived calquera correo de Google e non hai erros de mysql no meu log.
    Foi onte, e eu non tocar nada.

como eu sei, as páxinas indexadas dentro dunha carpeta pode ser eliminada se as páxinas son acceder por non pode google por longos períodos (é dicir, 24 horas ou máis)

da miña experiencia, eu teño preto de 4.000 páxinas dentro dunha carpeta domain.com / d / mod usando outros (non relacionados con vbet), senón porque ese mod son quebradas por uns días, despois de que eu verifique no sitio web de Google: domain.com / d / todas as páxinas indexadas xa se foron

trate de obter ligazóns doutros sitios para a súa páxina principal cada traducido foro tamén, ou sexa: obter ligazóns doutros sitios para egiptoforo.com / foros / gl / e egiptoforo.com / foros / en /

eu creo que o problema non está na vbet, pero unha sesión / web / servidor

comproba todos os cousa, comproba o Google Webmaster Tools tamén https://www.google.com/webmasters/tools/

como eu sei, as páxinas indexadas dentro dunha carpeta pode ser eliminada se as páxinas son acceder por non pode google por longos períodos (é dicir, 24 horas ou máis)
    Este non é o caso.

Eu tiña unha morea de enlaces externos e unha morea de páxinas.

En ferramentas de webmaster eu teño os problemas clásicos en vbet: resposta Baixa e metatags duplicados e tittles. Nada de novo ....

Estou pensando en desactivar o mod e era importante para min. pero eu creo que Google non lle gusta contido automático como din no webmaster guía. Google está movendo contra o que na miña opinión. Espero estar errado porque Vbet, podería ser un mod wonderfull a pesar de problemas ben coñecidos e limitacións.
    Mira, eu tiña thousends URL indexadas en versións traducidas e agora nada!
    Último editado por pepito69; 04-03-11 en 13:23.

Quote Enviado Orixinariamente por pepito69 View Post
    Este non é o caso.

Eu tiña unha morea de enlaces externos e unha morea de páxinas.

En ferramentas de webmaster eu teño os problemas clásicos en vbet: resposta Baixa e metatags duplicados e tittles. Nada de novo ....

Estou pensando en desactivar o mod e era importante para min. pero eu creo que Google non lle gusta contido automático como din no webmaster guía. Google está movendo contra o que na miña opinión. Espero estar errado porque Vbet, podería ser un mod wonderfull a pesar de problemas ben coñecidos e limitacións.
    Mira, eu tiña thousends URL indexadas en versións traducidas e agora nada!
    podemos esperar para ver se hai outros membros que o uso de vbet tamén obter o mesmo problema, eu vexo moitas persoas usando vbet especialmente a versión libre, xa que os puntos de vista temas neste foro de apoio son moitos, e de información Instalado vb.org

se as páxinas automáticas son de boa calidade, creo que moitos non as páxinas indexadas son reducidos

e é mellor se hai recurso de manual de traducir tamén, para aumentar a calidade traducir, como solicitado aquí, Entón é só como a Wikipedia, o artigo só son manuais traducidos a outras linguas mesmo polo membro

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

por favor, comprobe o seu correo electrónico ou ficheiro de rexistro e atopar algúns erros de mysql ou algo así.
    Facer yu ten un arquivo robots.txt? pode pegar un contido completo deste arquivo?

Membro
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Quote Enviado Orixinariamente por pepito69 View Post
    Eu creo que os seus robots é un esaxero. Eu nunca vin tal
    unha bots enorme na miña vida. Coido que ten que só usar
    un nivel de robots que ha perder arañas da indexación
    algúns dos directorios do seu foro, e listo. Está
    tentando manter cada araña do mundo, e eu fago
    non pense que é bo ... o que ten medo?

Agora que eu penso sobre o tema. Eu estou nun VPS, e eu teño de hackers
    informe de correo-e, e un bot google estaba na lista de IP proscrito. É
    posible que o servidor ten prohibido bot ip e
    se é o caso e eles non podían voltar e araña,
    entón eles non serían de-indexados? Penso moi raro
    que un bot google acabou na miña lista de proscritos ip ... entón o que
    podería ser unha araña google está facendo para comezar proscrito?

O problema non é robots.txt
    Grazas polo seu consello, pero o problema é só uns trasnlated non no principal foro. Pero eu vou simplificar os robots ...
    Grazas unha vez máis, pero este misterio en alambiques.

Páxina 1 de 3 123 PasadoLast

Tags para este tema