Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Stats Vennligst?

Junior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Default Stats Vennligst?

Alle disse mat historiene er glimrende, men jeg trenger fakta å gjøre en beslutning, så hvis noen kunne hjelpe meg ved å tilby følgende

VB versjon:
    VBSEO: Versjonsnummer / dato for installasjon:
    VBET versjon / dato for installasjon:

Og følgende grafer fra Google-tjenester ...
    Hovedsiden sider graf før og etter (webmaster)
    Nettsted hastighet graf før og etter (webmaster)
    Search Engine treff før og etter (analyse)
    Transittstoppfrekvens før og etter (analyse)
    Treff fra innfødte contry før og etter (analyse)

Jeg vet det er en stor be ... men jeg regner bare med all denne informasjonen jeg kunne gjøre en skikkelig informert beslutning Aout kjøpe dette produktet ...

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hallo. Vi har desverre ikke slike data på dette forumet har vBET installert helt fra begynnelsen så det var ikke noe "før". Noe informasjon er festet med våre brukere i denne sub-forum: vBET gode historier - vBulletin Enterprise Oversetter (vBET)

Også noen av våre kunder anledning til å inkludere sine forumet linker som du finner her: http://www.vbenterprisetranslator.com/links.php så du kan sjekke på Google hvor mange oversatte sidene er indeksert for noen spesifikke område og språk.

Hvis du veileder oss hvordan du kan få dette fra Google Analytics, kan vi gi deg prosentandel resultatene av inngangen til vårt forum med oversatte sider.

Junior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Jeg vil gjerne gjøre en fullverdig case-studie på webområdet mitt ved hjelp av gratis-versjonen (del av dagen min jobb er å gi analytiske dokumentasjon, så det ville være lett å gjøre / forstå ).... Så hvis det fungerer jeg kjøpe Pro-versjon ....

Men kan jeg fjerne branding og eventuelle outlinks det skaper mens jeg gjør det? Som disse ville ha en innvirkning på resultatene

Dette er den eneste dvs sette meg av å gi det en sjanse

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hvis du ønsker å fjerne kreditt kobling i gratis versjon er det nok hvis du sender noen donasjon (se detaljer på gratis versjonen side). Vennligst betalte versjonen har flere funksjoner (som URL oversettelse) og det er mye mer optimalisert (i neste versjon vil vi støtte også minne cache av de mest brukte implementeringer). Så hvis du vil like gratis versjon, så betalte man vil definitivt e noe hva du liker

Foruten kreditt koblingen det er ingenting annet, så jeg tror du kan kjøre for det Hvis du har noen fremtid spørsmål kan du bare spør - vi vil gjerne hjelpe deg

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •