Hei,
Nå vet jeg ikke hvor er problemet. Fremdeles med dobbel lang mappe i url eller ikke?
min feil, beklager igjen.
her har du en løsning for å eliminere doble omdirigere fra url:
1. åpne og lage en kopi av denne filen:
Forumet root / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. i denne filen finne:
PHP Code:
function vbet_global_start(&$template_hook) {
3. i denne funksjonen finne:
PHP Code:
if (!$vbulletin->userinfo['userid'] && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_guestfilecache_use']
4. forelegges denne koden:
PHP Code:
if ('REQUEST_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype'] && $_REQUEST['goto'] != 'newpost' && $_REQUEST['language'])
{
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_url_tracking.php');
$url = str_replace('/'.$_REQUEST['language'].'/', '/', $_SERVER['REQUEST_URI']);
if(preg_match('/\/('.VBET_LANGUAGESMATCH.')\//',$url))
{
$url = preg_replace('/('.VBET_LANGUAGESMATCH.')\//','',$url);
exec_header_redirect($url);
}
}
Dernest. Jeg vet ikke hva problemet har du når du ønsker å oppgradere vBET. vennligst gi meg noen eksempel. Sjekk alle innstillinger i admincp-> vBET-> main (url motor etc.) og lim her din. Htaccess fil.
Hvis du fortsatt ikke kan oppgradere til ny versjon - vennligst sendt til meg ved PM din admincp og FTP detaljer og jeg vil fikse det.
For det tredje. Gjorde du integrere din sitemap generator med vBET? her har du en løsning trinn for trinn hvordan til å integrere denne mod: http://www.vbenterprisetranslator.co ...tegration.html