Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 3 FirstFørste 123 SisteLast
Resultater 11 til 20 av 30

Tråd: Googles e Advarsel: Googlebot funnet et ekstremt høyt antall nettadresser på nettstedet ditt

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

1. Vennligst slå på italienske flagget på ditt forum (jeg fant ikke det) - akkurat nå brukere som har byttet språk ikke er i stand til å vende tilbake til originalspråket. Som jeg skrev innhold av tråder som jeg var i stand til å se før jeg så at jeg måtte registrere var bare en setning i alle tilfeller. Denne det ikke hva jeg personlig antar som gjennomsnittlig lengde av innhold. Igjen dette gjør sidene ser veldig likt siden forskjellen mellom korte trådene er bare én setning - resten er layout som er lik. Jeg vet ikke hvordan du er så sikker på at det har ingenting å gjøre med denne saken. Hvis du vet noe hva vi ikke må bare dele den slik at vi vil kunne hjelpe deg raskere. Vet du hvorfor denne e-posten ble sendt?

2. Jeg vet ikke knute hva som er skolens program for barn i ditt land, men jeg håper at det vil være svært nyttig for dem å vite at du registrer mod etter 3 besøk har ingenting å gjøre med roboter som de går gjennom.
    Vennligst fokus på problemet. Og gi nødvendige svar - jeg visste ikke hvilke mod bruker du og jeg hadde ikke engang spørre fordi det ikke er viktig for meg - viktig var det boot trygt. Hvis du er 100% sikker på at det er trygt så stor. Bare i tilfelle hadde du i tvil kan du se hvordan Google ser ditt forum i Webmaster Tools.

Vær oppmerksom på at Google støvler ikke angriper noen nettsteder - Google ikke skader nettsteder. Vi har råd til å bruke cache for lenger tillatt periode, fordi det er bedre for ytelse. Også hvis du føler at det sikkert den eneste grunnen er antall oversettelse på siden din - gjerne deaktivere noen av dem og gjør det igjen én etter én fra tid til annen. Likevel bør du vurdere at lisensen er aktiv i 6 måneder, og du fikk denne e-posten nå. Det er vanskelig å tro at for 6 måneder Google ikke så disse linkene - faktisk mange av dem du allerede har indeksert. Så jeg er ikke sikker på at dette er årsaken til e-posten som du fikk. Selv om det ser du alle opplysninger som ble gitt til deg etter analyse av disse lenkene.

Jeg vet ikke hva du mener med effektiv tråder.

Også oppmerksom på at vi arbeider med dette problemet - du fikk resultatene av vår analyse. Og vennligst hold med å fortelle hva Google anser - fordi det er dere som mener at Google finner det ikke riktig. Vi har mange fora som har absolutt ingen problem med Google, og har alle språk slått på. Og det er ikke sant at innholdet ikke er fysisk eksisterer, vennligst ikke fortell hva vi kan argumentere fordi noe ... Innholdet finnes for alle som besøker den, og den fysisk finnes i databasen i original og i cache i oversatt form. Dette er ikke verdens lotteri - dette er oversettelse det kunne ikke skje hvis innhold ikke eksisterer. Og ingenting er juks her - kan du lese Googles TOS - dette er Google som hevder at oversettelse kan hurtigbufres for maks 15 dager. Det er alt OK med Google i tilfelle av automatiske side oversettelser - det er Google som gjorde denne oversettelsen

Også ingen klient kan fortelle at alt innhold som streames til ham er fra statisk fil eller ikke. Faktisk i disse dager nesten ingenting er statisk nå. I vBulletin ingen utsikt hakker fra statiske HTML struktur - alt base på data fra databasen (språk, maler, stiler). Jeg har ingen anelse om hva som er dine kunnskaper om klient server arkitektur med tynne klienter, men vær oppmerksom på at innholdet finnes hvis koblingen svar. Fortelle at Google føles det juks fordi det ikke finnes har ingenting å gjøre med virkeligheten.

Også Merk at du kan i hvert øyeblikk bruk vBET SEO linker og ha / en / i stedet for språk = - denne konfigurasjonen er bare opp til deg og vBET støtter det uten vBSEO.

Om merke som du ga - som jeg skrev om du føler at du oppdaget den virkelige årsaken til problemet ditt da har du løsningen. Likevel bør du vurdere at dette er noen generiske svar uten engang å sjekke hva som skjer. Jeg ville ikke stole på det:
    1 - du har lignende mengde lenker for halvåret.
    2 - Google mail selv forteller:
    "Googlebot kanskje unødvendig å gjennomgå et stort antall ulike nettadresser som peker til identisk eller lignende innholdEller gjennomgang deler av nettstedet ditt som ikke er ment å være gjennomgått av Googlebot. "

Så igjen kan du vurdere våre råd og analysere resultatet. Hvis du føler det er bare spørsmålet om antall oversettelser som du slått på - så vet du løsningen.

Har du fremdeles trenger vår hjelp / råd på dette problemet?

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Det eneste som ble slått av var det italienske språket (jeg slått den på) siden det er fora morsmålet Jeg trodde ikke det betydde noe likevel jeg var bra siden et år siden, så hva skjer nå?

Her er et eksempel (ditt nettsted) på hva jeg mener når jeg sier effektive indeksert innlegg.

Før vBET (effektiv møteplass indeksert statistikk):

Etter vBET (ikke effektiv møteplass indeksert statistikk):

Det jeg prøver å si er at 52x språk oversatte innlegg blir nå vurdert duplikat innlegg av Google. E-posten er selvforklarende

I mine egne ord når jeg sier en bot angrep jeg mener når du har 300 Google roboter tungt gjennomgangen ditt nettsted samtidig spise og rive bort på din båndbredde, ram og cpu og forårsaker forumet boder. Og de skrev det i sine brev under på en mer profesjonell måte, men betydningen er den samme.

Offisiell Google E-post:
    Googlebot oppstod problemer under gjennomsøking av nettstedet http://mysite.com/.
    Googlebot registrerte ekstremt stort antall linker på nettstedet ditt. Dette kan indikere et problem med nettstedets URL struktur. Googlebot kan unødvendig være gjennomgå et stort antall ulike nettadresser som peker til identisk eller lignende innhold, eller krypende deler av nettstedet ditt som ikke er ment å være gjennomgått av Googlebot. Som et resultat Googlebot kan konsumere mye mer båndbredde enn nødvendig, eller ikke kan indeksere alt innholdet på nettstedet ditt.

Har du lese hva Google support skrev meg? -> Generelt er denne meldingen vises når vi oppdager et relativt høyt antall nettadresser for nettstedet ditt.

Du skrev alt og ingenting fordi jeg ikke forstår engelsk, bare gi meg en fix i enkle trinn som;
    1. Gjør dette
    2. Gjør at
    3. Og denne
    etc.

Hilsen
    Sist endret av mario06; 17-01-1122:44.

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Venter fortsatt på en løsning.

Hilsen

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av mario06 View Post
    Det eneste som ble slått av var det italienske språket (jeg slått den på) siden det er fora morsmålet Jeg trodde ikke det betydde noe likevel jeg var bra siden et år siden, så hva skjer nå?
    Det er bare råd fra vårt team at uten dette flagget brukerne ikke er i stand til å vende tilbake til opprinnelige språk når de klikker på noen flagg. Så det er lurt å holde flagget for standard språk

Her er et eksempel (ditt nettsted) på hva jeg mener når jeg sier effektive indeksert innlegg.

Før vBET (effektiv møteplass indeksert statistikk):

Etter vBET (ikke effektiv møteplass indeksert statistikk):

Det jeg prøver å si er at 52x språk oversatte innlegg blir nå vurdert duplikat innlegg av Google. E-posten er selvforklarende
    Dette er IKKE sant. Du har problemer med forumet. Du har brutt, arkiv - og de fleste koblinger du har fått fra Google i e-posten er om arkiv. Du ble helt ignorert vår support - du ikke vil svare på spørsmål om versjon og fortsetter å fortelle hva du tenker og hva er ikke sant. Hvis du vil løse problemet, kan du brakk vår støtte hint. Vi spurte dere om din vB versjon fordi du har brutt arkiv. Er det støttes 3.8 eller noen som ikke støttes versjonen? Vi vet at arkivet er brutt i 3.6 grunn av vBulletin feil. Dette gir deg tusenvis av ikke å arbeide linker - og du har fått fra Google e-post om feil koblinger. I stedet for å lytte til vår støtte og samarbeide om du fortsetter å fortelle noen latterlig idé, og du tror det er viktig å sette det i rødt.
    Hva er ditt formål her? Du ønsker vår støtte for å løse problemet, eller du bare prøver å skremme andre? Fordi hvis du ønsker å løse dette problemet kan du samarbeide med vår støtte.

Også om image som du ga - dette er din feiltolkning. Google bryr seg ikke om antall innlegg vist forum. Og det kan ikke bryr seg om det. Det er fordi Google indekserer alle sidene som ikke er blokkert! På forumet har dere medlem sider, grupper, myrer kanskje, album og så videre ... og så videre ... Også forumet kan ha mange andre plugins som skaper flere sider (som arkade).
    Så vennligst forstå: du er galt. Google ser ikke oversatt innhold som duplisering. Du har problem med ditt eget forum, og vi oppdaget områder av mulig årsak. Så vær så snill - brakk våre instruksjoner / spørsmål. Ellers kan merkes som løst siden du synes ikke være interessert med vår støtte bare liker å gjenta hva du feilaktig tror - vi allerede har lest dette - er det ikke noe behov for å gjenta det igjen. Dette er ikke sant. Vennligst fokusere på å løse problemet hvis du vil den skal løses. Vennligst svar på spørsmålet og holde oppmerksomheten på arkivet ditt.

Offisiell Google E-post:
    Googlebot oppstod problemer under gjennomsøking av nettstedet http://mysite.com/.
    Googlebot registrerte ekstremt stort antall linker på nettstedet ditt. Dette kan indikere et problem med nettstedets URL struktur. Googlebot kan unødvendig være gjennomgå et stort antall ulike nettadresser som peker til identisk eller lignende innhold, eller krypende deler av nettstedet ditt som ikke er ment å være gjennomgått av Googlebot. Som et resultat Googlebot kan konsumere mye mer båndbredde enn nødvendig, eller ikke kan indeksere alt innholdet på nettstedet ditt.
    NØYAKTIG! DU HAR FEIL STRUKTUR! DU HAR FEIL INNHOLD! og vi skrev det til deg helt i begynnelsen (http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846) - Du har krasjet arkiv der er tusenvis av fungerer ikke linker! Så kan du begynne å bruke vår støtte som du ba om stedet for å prøve å skremme brukerne våre. Hva er det du forventer fra oss når du ber om støtte og ignorere det?

Du skrev alt og ingenting fordi jeg ikke forstår engelsk, bare gi meg en fix i enkle trinn som;
    1. Gjør dette
    2. Gjør at
    3. Og denne
    etc.

Hilsen
    Her fikk nøyaktig informasjon som du bør blokkere medlem sider og hvordan du gjør dette:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6845

Her fikk informasjon om at arkivet er krasjet, spørsmål om din versjon av vBulletin og hva du skal gjøre hvis det ikke er støttet versjon:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846
    Dette er svært nøyaktig instruksjon - vennligst fortell hvilken versjon av vBulletin er du bruker.

Og her du fikk informasjon som du stikker ikke bør gjøre noe med innlegg som er veldig kort (bare en setning) fordi dette er spørsmålet om innholdet ikke er av vBET. Når innholdet får lengre (brukerne får svar) disse sidene innholdet vil ikke være lik lenger:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6847

Slik:
    1. Hold medlem sider som er blokkert i veien for at du gjorde det nylig (kun for registrerte brukere) eller ved å robots.txt som det er beskrevet her: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1178
    2. Sjekk i Verktøy for nettredaktører ikke din "3 besøk for Guest" mod er Google lagrer - sjekk hvordan Google ser ditt forum ved å gi URL til noen tråd. Sjekk flere ganger (kan ikke fortelle Google vil bruke samme IP for hver sjekk). Denne måten vil du være veldig sikker på at mod er redde for roboter.
    3. Du har brutt arkiv - vennligst fortell hvilken versjon av vBulletin bruker du?
    4. For korte tråder kan du bare gi litt lengre svar der (forskjellige selvsagt) eller bare beholde det som det er håp om at folk vil svare på disse trådene.

PS.
    Vennligst ta mitt unnskyldninger for sent svar. Jeg var på delegering og Kamil fikk beskjed om å forlate dette problemet for meg. Så igjen beklager
    Sist endret av vBET; 20-01-1119:47.

Medlem
    Ble medlem
    April 2010

Hei,
    Jeg må si at Mikal er riktig, hadde jeg den samme advarsel fra google og det er lett å løse hvis du ser på hva URL er årsaken til problemet. I mitt eksempel, hadde jeg mye av duplisert innhold fordi vbet innsatte: & language = no, i en fransk URL. Hvis du går til parametre i verktøy for webansvarlige kan du løse dette med unntak av denne parameteren. Og også se på din roboter fil. Jeg har også underkjenne i roboter arkivfiler, ikke trenger det. Det er mye arbeid å gjøre med robots.txt hvis du bruker VBET.
    Og jeg ikke foreslår å bruke mer enn 20 språk, trenger du ikke trenger det
    Sist endret av pepito69; 20-01-1122:53.

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Double Post, Beklager!
    Sist endret av mario06; 21-01-1108:38.

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Det er bare råd fra vårt team at uten dette flagget brukerne ikke er i stand til å vende tilbake til opprinnelige språk når de klikker på noen flagg. Så det er lurt å holde flagget for standard språk

Dette er IKKE sant. Du har problemer med forumet. Du har brutt, arkiv - og de fleste koblinger du har fått fra Google i e-posten er om arkiv. Du ble helt ignorert vår support - du ikke vil svare på spørsmål om versjon og fortsetter å fortelle hva du tenker og hva er ikke sant. Hvis du vil løse problemet, kan du brakk vår støtte hint. Vi spurte dere om din vB versjon fordi du har brutt arkiv. Er det støttes 3.8 eller noen som ikke støttes versjonen? Vi vet at arkivet er brutt i 3.6 grunn av vBulletin feil. Dette gir deg tusenvis av ikke å arbeide linker - og du har fått fra Google e-post om feil koblinger. I stedet for å lytte til vår støtte og samarbeide om du fortsetter å fortelle noen latterlig idé, og du tror det er viktig å sette det i rødt.
    Hva er ditt formål her? Du ønsker vår støtte for å løse problemet, eller du bare prøver å skremme andre? Fordi hvis du ønsker å løse dette problemet kan du samarbeide med vår støtte.

Også om image som du ga - dette er din feiltolkning. Google bryr seg ikke om antall innlegg vist forum. Og det kan ikke bryr seg om det. Det er fordi Google indekserer alle sidene som ikke er blokkert! På forumet har dere medlem sider, grupper, myrer kanskje, album og så videre ... og så videre ... Også forumet kan ha mange andre plugins som skaper flere sider (som arkade).
    Så vennligst forstå: du er galt. Google ser ikke oversatt innhold som duplisering. Du har problem med ditt eget forum, og vi oppdaget områder av mulig årsak. Så vær så snill - brakk våre instruksjoner / spørsmål. Ellers kan merkes som løst siden du synes ikke være interessert med vår støtte bare liker å gjenta hva du feilaktig tror - vi allerede har lest dette - er det ikke noe behov for å gjenta det igjen. Dette er ikke sant. Vennligst fokusere på å løse problemet hvis du vil den skal løses. Vennligst svar på spørsmålet og holde oppmerksomheten på arkivet ditt.

NØYAKTIG! DU HAR FEIL STRUKTUR! DU HAR FEIL INNHOLD! og vi skrev det til deg helt i begynnelsen (http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846) - Du har krasjet arkiv der er tusenvis av fungerer ikke linker! Så kan du begynne å bruke vår støtte som du ba om stedet for å prøve å skremme brukerne våre. Hva er det du forventer fra oss når du ber om støtte og ignorere det?

Her fikk nøyaktig informasjon som du bør blokkere medlem sider og hvordan du gjør dette:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6845

Her fikk informasjon om at arkivet er krasjet, spørsmål om din versjon av vBulletin og hva du skal gjøre hvis det ikke er støttet versjon:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846
    Dette er svært nøyaktig instruksjon - vennligst fortell hvilken versjon av vBulletin er du bruker.

Og her du fikk informasjon som du stikker ikke bør gjøre noe med innlegg som er veldig kort (bare en setning) fordi dette er spørsmålet om innholdet ikke er av vBET. Når innholdet får lengre (brukerne får svar) disse sidene innholdet vil ikke være lik lenger:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6847

Slik:
    1. Hold medlem sider som er blokkert i veien for at du gjorde det nylig (kun for registrerte brukere) eller ved å robots.txt som det er beskrevet her: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1178
    2. Sjekk i Verktøy for nettredaktører ikke din "3 besøk for Guest" mod er Google lagrer - sjekk hvordan Google ser ditt forum ved å gi URL til noen tråd. Sjekk flere ganger (kan ikke fortelle Google vil bruke samme IP for hver sjekk). Denne måten vil du være veldig sikker på at mod er redde for roboter.
    3. Du har brutt arkiv - vennligst fortell hvilken versjon av vBulletin bruker du?
    4. For korte tråder kan du bare gi litt lengre svar der (forskjellige selvsagt) eller bare beholde det som det er håp om at folk vil svare på disse trådene.

PS.
    Vennligst ta mitt unnskyldninger for sent svar. Jeg var på delegering og Kamil fikk beskjed om å forlate dette problemet for meg. Så igjen beklager
    1. Min robots.txt har vært den samme, det gjorde jeg ikke endre noe, og det virker fint:
    User-agent: *
    Disallow: / admincp /
    Disallow: / clientscript /
    Disallow: / cpstyles /
    Disallow: / medlemmer /
    Disallow: / customavatars /
    Disallow: / customprofilepics /
    Disallow: / images /
    Disallow: / modcp /
    Disallow: / ajax.php
    Disallow: / attachment.php
    Disallow: / calendar.php
    Disallow: / cron.php
    Disallow: / editpost.php
    Disallow: / global.php
    Disallow: / image.php
    Disallow: / inlinemod.php
    Disallow: / joinrequests.php
    Disallow: / login.php
    Disallow: / member.php
    Disallow: / memberlist.php
    Disallow: / misc.php
    Disallow: / moderator.php
    Disallow: / newattachment.php
    Disallow: / newreply.php
    Disallow: / newthread.php
    Disallow: / online.php
    Disallow: / poll.php
    Disallow: / postings.php
    Disallow: / printthread.php
    Disallow: / private.php
    Disallow: / profile.php
    Disallow: / register.php
    Disallow: / report.php
    Disallow: / reputation.php
    Disallow: / search.php
    Disallow: / sendmessage.php
    Disallow: / showgroups.php
    Disallow: / subscription.php
    Disallow: / threadrate.php
    Disallow: / usercp.php
    Disallow: / usernote.php

2. Nei det ikke redde
    3. Mitt arkiv fungerer fint, alle linker er testet og fungerer, hvor fikk du se det brutt?
    4. Den eneste lille innlegg er der de nye medlemmene selv til stede og bare si "Hei, mitt navn er Tom" Jeg kan ikke gjøre noe om, 90% av innleggene er guider mening mellomstore.

pepito69 sa noe interessant som innebærer parameteren url som jeg sa over
    I mitt eksempel, hadde jeg mye av duplisert innhold fordi vbet innsatte: & language = no, i en fransk URL. Hvis du går til parametre i verktøy for webansvarlige kan du løse dette med unntak av denne parameteren.
    men han bare fikk det for ett språk jeg får det for alle språk er så dette årsaken og hva må jeg gjøre egentlig?

PS. Jeg har ikke vBSEO installert, men bruker vBSEO sitemap som allerede utelukker arkivet, jeg antar å ekskludere den robots.txt til? Jeg har aldri sett noen her eller noe annet sted utelukke det i robots.txt deres

Jeg ønsker enkle detaljerte instrukser,
    EKSEMPEL:

1. Gjør dette
    2. Gjør at
    3. Og det

pepito69,
    Jeg har aldri sett en så stor robots.txt som du har, er alt som egentlig nødvendig?
    I Realty er det kun 3 bots som er vurdert Bad Bots* og det ville ikke det være lettere å sette dem i dine. htaccess-filen, nei?
    PS. Dine flagg ikke vises

*Baiduspider
    *Mozilla / 5 (.*) Twiceler
    *Yeti
    Sist endret av mario06; 21-01-1110:11.

Medlem
    Ble medlem
    April 2010

Takket være Mario,

Ja, det er min roboter fil kanskje for store, er ikke optimalisert, men det fungerer for meg og ikke skade meg.
    Jeg vil inkludere denne roboter i htaccess min, takk.

men han bare fikk det for ett språk jeg får det for alle språk
    Nei min venn, jeg også har det i alle språk, det var bare et eksempel. Men, siden jeg brukte parametrene i verktøy for webansvarlige Jeg har økt min google gjennomgå igjen. Jeg vet fortsatt ikke hvordan du kan løse andre problemer med VBET, mer viktig for meg, som OBE jeg har med koden språket og ødelagte ord som bruker noen aksenter (O, ñ, etc).
    Vel, jeg ekskluderer arkiv i robots.txt, og jeg har ingen arkivet nettside i google indeksen.
    Jeg tenkte mange ganger for å bruke vBSEO sitemap men min side er meget godt krabbet kjøpe google. Jeg har alltid bruke denne regelen: hvis noe fungerer, ikke røre den.

Beklager at jeg ikke kan fortelle deg hva du må gjøre, jeg bare dele min erfaring.

Thanks. Mitt flagg ikke i / index.php, men er synlige i fora området, vil jeg løse det nå.
    Sist endret av pepito69; 21-01-1118:32.

Ble medlem
    Oktober 2009

1. Min robots.txt har vært den samme, det gjorde jeg ikke endre noe, og det virker fint:
    User-agent: *
    Disallow: / admincp /
    Disallow: / clientscript /
    Disallow: / cpstyles /
    Disallow: / medlemmer /
    Disallow: / customavatars /
    Disallow: / customprofilepics /
    Disallow: / images /
    Disallow: / modcp /
    Disallow: / ajax.php
    Disallow: / attachment.php
    Disallow: / calendar.php
    Disallow: / cron.php
    Disallow: / editpost.php
    Disallow: / global.php
    Disallow: / image.php
    Disallow: / inlinemod.php
    Disallow: / joinrequests.php
    Disallow: / login.php
    Disallow: / member.php
    Disallow: / memberlist.php
    Disallow: / misc.php
    Disallow: / moderator.php
    Disallow: / newattachment.php
    Disallow: / newreply.php
    Disallow: / newthread.php
    Disallow: / online.php
    Disallow: / poll.php
    Disallow: / postings.php
    Disallow: / printthread.php
    Disallow: / private.php
    Disallow: / profile.php
    Disallow: / register.php
    Disallow: / report.php
    Disallow: / reputation.php
    Disallow: / search.php
    Disallow: / sendmessage.php
    Disallow: / showgroups.php
    Disallow: / subscription.php
    Disallow: / threadrate.php
    Disallow: / usercp.php
    Disallow: / usernote.php

2. Nei det ikke redde
    3. Mitt arkiv fungerer fint, alle linker er testet og fungerer, hvor fikk du se det brutt?
    4. Den eneste lille innlegg er der de nye medlemmene selv til stede og bare si "Hei, mitt navn er Tom" Jeg kan ikke gjøre noe om, 90% av innleggene er guider mening mellomstore.

pepito69 sa noe interessant som innebærer parameteren url som jeg sa over
    men han bare fikk det for ett språk jeg får det for alle språk er så dette årsaken og hva må jeg gjøre egentlig?

PS. Jeg har ikke vBSEO installert, men bruker vBSEO sitemap som allerede utelukker arkivet, jeg antar å ekskludere den robots.txt til? Jeg har aldri sett noen her eller noe annet sted utelukke det i robots.txt deres

Jeg ønsker enkle detaljerte instrukser,
    EKSEMPEL:

1. Gjør dette
    2. Gjør at
    3. Og det

pepito69,
    Jeg har aldri sett en så stor robots.txt som du har, er alt som egentlig nødvendig?
    I Realty er det kun 3 bots som er vurdert Bad Bots* og det ville ikke det være lettere å sette dem i dine. htaccess-filen, nei?
    PS. Dine flagg ikke vises

*Baiduspider
    *Mozilla / 5 (.*) Twiceler
    *Yeti
    1. Det var ikke samme - ellers Google ikke ville vise deg lenker til medlemsside fordi Google ikke besøker sider blokkert av robots.php og du fikk i advarselen email denne linken:
    Code:
    http://YOUR_PAGE/member.php?u=63920&language=ro
    Nå er det OK. Det var ikke en tid siden, og Google var der. Du kan være rolig nå om denne delen
    2. Dersom det ikke er trygt for roboter og viser til roboter blokkering kommunisere bør du seriøst vurdere å fjerne denne mod. Ellers Google vil begynne å indeksere sider som han ser - så sider med blokkering kommunisere. Også i dette tilfellet er den viktigste årsaken til problemet ditt - alle sider ser for Google samme - bare blokkering kommunisere.
    Som jeg forstår du sjekket i verktøy for webansvarlige hvordan Google ser ditt forum, og du så at Google ser kommunisere at han skulle registrere seg - ja?
    3. Som jeg skrev i begynnelsen koblingene til sub-fora i arkivet ikke fungerer i det hele tatt. Kun to main forumet og til tråder. Dette gjør tusenvis av feil lenker på dine arkivsider. For eksempel:
    Code:
    http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl
    Dette er link til trå arkivere og det fungerer, men i det innhold det er linker på toppen av siden til sub fora hvor tråden er inkludert. Eksempel:
    Code:
    http://YOUR_FORUM/archive/index.php/f-182.html
    Og alle disse linkene ikke fungerer - bare til hovedsiden forum. All arkiv sub-fora linker virker ikke. Dette gjør deg tusenvis av ikke arbeider linker på tusenvis av arkiv tråder sider.
    DU fortsatt ikke fortalte USA som vBulletin versjon ER DU BRUKER ...
    På dette tidspunktet kan jeg satse på at det ikke er støttet vBulletin 3.6 - vennligst ikke bekymre deg vi vil ikke slutte å støtte deg. Vi trenger å vite det for å hjelpe deg bedre, fordi i 3.6 det er kjent vBulletin bug. Hvis det er andre versjon er det mulig at det er vBET bug. Det er avgjørende å finne ut hva er årsaken til å hjelpe deg.
    4. Jeg er ikke skrive om 90% av innleggene dine. Jeg skrev om innlegg oppført i Google post. Andre er ute av omfanget av denne diskusjonen. Google listet du bare tråder med en setning som jeg skrev deg (i alle fall de som jeg var i stand ser før mod fortalte meg å registrere). Forstår du nå? Det er ikke problemet med hele forumet ditt. Som jeg allerede skrev - jeg ville ikke bekymre dem - folk vil skrive svarene der og de vil ikke bli lik lenger - akkurat som 90% av innleggene dine som ser helt annerledes ut.

Vær oppmerksom på at pepito69 kan ha forskjellig konfigurasjon som deg. I ditt tilfelle ignorerer Språkparameteren ikke anbefales, siden du ikke bruker SEO linker og dette er eneste måte å erkjenne at URLer er forskjellige. Hvis du forteller Google til å ignorere dette attributtet for Google alle nettadresser heks skiller bare verdien av språk parameter vil bli ansett som samme innhold - det vil skape kaos i indekserte sider som vil tilfeldig endre språk i Google-indeksen, eller Google vil bare indeksere hovedspråk sider. Jeg tror det - nyere sjekket og ikke gi råd for din sak. Vennligst ikke gjør det så lenge du ikke bruker SEO lenker.

Enkle instruksjoner i dette øyeblikket:
    1. Hvis din "3 ganger mod" er ikke Google trygt - deaktivere det og ta kontakt mod forfatteren om det.
    2. FORTELL OSS SOM VERSJON of vBulletin du bruker.

Dette er tredje gang vi spør om dette ... Hvordan du forventer at vi skal hjelpe deg hvis du ikke samarbeider. Vi har ikke tryllestav som vil skape løsninger. Vi trenger å vite hva som foregår på serveren din.

Om store htaccess. - Jeg vet ikke hva du skriver om akkurat, men jeg satse på at for deg er det ikke nødvendig så store - antar jeg at det finnes regler for å blokkere vBSEO linker for medlemmet sider og så videre. Du bruker ikke vBSEO og du ikke bruker SEO linker - din lille robots.txt er fine.
    Sist endret av vBET; 21-01-1121:00.

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Code:
    TELL US WHICH VERSION OF VBULLETIN ARE YOU USING.
    Jeg bruker versjon 3.6.12, bør du vite dette siden jeg betalte en ekstra avgift for å få det til å fungere (gjøre den kompatibel) på grunn av arkivet problemet så hvis det er arkiv thats forårsaker dette da er det (ingen forseelse) din feil siden du gjorde det. : http://www.vbenterprisetranslator.co...tin-3-6-a.html

Hvis din "3 ganger mod" er ikke Google trygt - deaktivere det og ta kontakt mod forfatteren om det.
    Forfatteren sier det skader ikke google.

1. Det var ikke samme - ellers Google ikke ville vise deg lenker til medlemsside fordi Google ikke besøker sider blokkert av robots.php og du fikk i advarselen email denne linken:
    1. Det eneste som jeg la til var / medlemmer / .. alt annet inkludert memberslist.php allerede var der, min feil, så la oss lukke dette argumentet.

2. Dersom det ikke er trygt for roboter og viser til roboter blokkering kommunisere bør du seriøst vurdere å fjerne denne mod. Ellers Google vil begynne å indeksere sider som han ser - så sider med blokkering kommunisere. Også i dette tilfellet er den viktigste årsaken til problemet ditt - alle sider ser for Google samme - bare blokkering kommunisere.
    2. Det er absolutt ingen grunn til å være uhøflig, forstår jeg hvordan du bruker robots.txt, men i optimaliseringen guider (min mening) din lener mer mot vBSEO oppsett, bare huske på at minst 80% av vBulletin brukere don ' t bruk vBSEO så du bør holde to separate tråder når du snakker om tips, tweaks og optimalisering, eksempel: "vBSEO Optimization" og "Non vBSEO Optimization" for å gjøre den mer brukervennlig.

3. Alle arkivet lenker som du postet som brutt ut til å virke fint for meg, her er et øyeblikksbilde av ødelagte arkiv kobling eksempel:

Code:
    http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl

4. htaccess kommentar var ikke for deg, men for medlemmet pepito69

Hør Michael Jeg ønsker ikke å argumentere hver enkelt bokstav som er skrevet med deg, jeg vil bare ha en enkel en. 2. 3. fikse og ingenting mer.

Vennlig hilsen

[OVERTID]
    Fra hva google representant fortalte meg, er url struktur under indekseres 4 ganger, men i realty for dem det anses å være en og skal indekseres som sådan og det er nok derfor jeg fikk e-posten. Den under innlegget er bare et eksempel;

http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64661 Original
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64661 & language = pl Oversatt
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64661 & language = no Oversatt
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64661 & language = es Oversatt
    [OVERTID]
    Sist endret av mario06; 22-01-1109:05.

Side 2 av 3 FirstFørste 123 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg