Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 3 FirstEerste 123 LaatsteLast
Resultaten 11 naar 20 van 30

Onderwerp: Google Email Waarschuwing: Googlebot gevonden een extreem hoog aantal URL's op uw site

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

1. Schakel over Italiaanse vlag op je forum (ik heb het niet vinden) - op dit moment gebruikers die veranderd taal niet in staat zijn om terug te keren naar de oorspronkelijke taal. Zoals ik schreef de inhoud van de discussies die ik kon zien voordat ik zag dat ik moet registreren was slechts een zin in alle gevallen. Dit is niet wat ik persoonlijk nemen als gemiddelde lengte van de inhoud. Nogmaals dit maakt pagina's ziet er zeer vergelijkbaar aangezien het verschil tussen de korte discussies is slechts een zin - de rest is lay-out die is hetzelfde. Ik weet niet hoe je zo zeker van dat het niets met deze zaak. Als u iets weet wat wij niet alleen u delen zodat we in staat zullen zijn om u te helpen sneller. Weet je waarom deze e-mail werd verstuurd?

2. Ik weet niet wat knoop is schoolprogramma voor kinderen in uw land, maar ik hoop dat het zeer nuttig zijn voor hen om te weten dat kunt u zich inschrijven mod na drie bezoeken heeft niets te maken met de bots als ze gaan door.
    Gelieve richten zich op de kwestie. En geef antwoord nodig - ik wist niet welke mod gebruik je en ik heb niet eens gevraagd want het is niet belangrijk voor mij - belangrijk was is het veilig op te starten. Als je 100% zeker dat het veilig is dan groot. Voor het geval u had twijfels kunt u zien hoe Google uw forum ziet in Webmaster Tools.

Houdt u er rekening mee dat Google laarzen geen sites vallen - Google niet kwaad sites. Adviseren wij om cache te gebruiken voor meer toegestaan periode, omdat het beter is voor de prestaties. Ook als u het gevoel dat het zeker de enige reden is het aantal vertalingen op uw pagina - voel je vrij om een aantal van deze uit te schakelen en opnieuw in te schakelen een voor een van tijd tot tijd. Toch kunt u van mening zijn dat uw licentie actief is voor 6 maanden en je hebt deze e-mail nu. Het is moeilijk te geloven dat voor 6 maanden Google niet deze links zag - in feite veel van die u al geïndexeerd. Dus ik ben niet zeker van dat dit de oorzaak is van e-mail die je hebt. Ook al is het overweeg dan alle informatie die werd gegeven aan u na het analyseren van die links.

Ik weet niet wat je bedoelt met effectieve draden.

Gelieve ook rekening mee dat wij werken aan dit onderwerp - heb je de resultaten van onze analyse. En alsjeblieft houden met het vertellen van wat Google beschouwt - want het is u die van oordeel is dat Google vindt het niet correct is. WE hebben veel forums die absoluut geen probleem hebben met Google en hebben alle talen ingeschakeld. En het niet waar is dat de inhoud niet fysiek aanwezig is, kunt u niet vertellen wat we kunnen stellen omdat er iets ... De inhoud bestaat voor iedereen die een bezoek brengt het en het fysiek aanwezig in de database in de oorspronkelijke en in de cache in vertaalde vorm. Dit is niet werelden loterij - dit is de vertaling niet kon gebeuren als de inhoud niet bestaat. En niets is hier vreemdgaan - lees Google TOS - dit is Google die beweert dat de vertaling kunnen gecached worden voor max. 15 dagen. Het is alles OK met Google in geval van automatische pagina vertalingen - het is Google die deze vertaling

Ook geen client kan vertellen dat alle content die wordt gestreamd naar hem is van statische bestand of niet. In feite is in deze dagen bijna niets is statisch nu. In vBulletin geen uitzicht hoes van statische HTML-structuur - alles baseren op gegevens uit database (talen, sjablonen, stijlen). Ik heb geen idee wat is uw kennis over de client-server architectuur met thin client, maar let op dat de inhoud bestaat als koppeling reacties. Te vertellen dat Google vindt dat vreemdgaan omdat het niet bestaat, heeft niets te maken met de werkelijkheid.

Ook rekening mee dat u kunt op elk moment gebruik vBET SEO links en hebben / nl / in plaats van language = - deze configuratie is alleen aan u en vBET ondersteunt zonder vBSEO.

Over de opmerking die je gaf - zoals ik al schreef als je voelt dat je ontdekt de echte reden van uw probleem dan heb je oplossing. Toch kunt u van mening dat dit een aantal generieke antwoord zonder zelfs te controleren wat er gebeurt. Ik zou het niet op rekenen:
    1 - je hebt eenzelfde bedrag van de links voor half jaar.
    2 - Google mail zelf vertelt:
    "Googlebot kan onnodig kruipen van een groot aantal verschillende URL's die naar identieke of vergelijkbare inhoud, Of kruipen delen van uw site die niet zijn bedoeld om te worden gecrawld door Googlebot. "

Dus nogmaals overweeg dan onze adviezen en te analyseren resultaat. Als u denkt dat het alleen kwestie van het aantal vertalingen dat u ingeschakeld - dan weet je de oplossing.

Heeft u nog onze hulp nodig / adviseren in deze kwestie?

Senior Member

Het enige dat werd uitgezet was de Italiaanse taal (ik zette hem aan), omdat het de forums moedertaal heb ik niet denk dat het hoe dan ook toe deed ik goed was sinds een jaar geleden dus whats up nu?

Hier is een voorbeeld (uw site) van wat ik bedoel als ik zeg effectief geïndexeerd berichten.

Voordat vBET (effectief forum geïndexeerd stats):

Na vBET (niet effectief forum geïndexeerd stats):

Wat ik probeer te zeggen is dat de 52x taal vertaald berichten worden nu dubbele berichten overwogen door Google. De e-mail is voor zichzelf

In mijn eigen woorden, als ik een bot aanval te zeggen ik bedoel als je 300 Google bots zwaar doorzoeken van uw website op hetzelfde tijdstip eten en scheuren weg op uw bandbreedte, ram en cpu en het veroorzaken van het forum kraampjes. En zij schreef het in hun brief onder in een meer professionele manier, maar de betekenis is hetzelfde.

Officiële Google E-mail:
    Googlebot ondervonden problemen tijdens het crawlen van uw site http://mysite.com/.
    Googlebot zeer grote aantallen links aangetroffen op uw site. Dit kan duiden op een probleem met de URL van uw site structuur. Googlebot kan onnodig kruipen van een groot aantal verschillende URL's die naar identieke of soortgelijke inhoud, of kruipen delen van uw site die niet zijn bedoeld om te worden gecrawld door Googlebot. Als gevolg hiervan Googlebot kan verbruiken veel meer bandbreedte dan nodig is, of mogelijk niet in staat om volledig indexeren van alle inhoud op uw site.

Hebt u lezen wat de Google-support team mij schreef? -> In het algemeen wordt dit bericht weergegeven wanneer we ontdekken een relatief groot aantal URL's voor uw site.

Schreef je alles en niets, omdat ik niet begrijp je Engels, geef me een fix in eenvoudige stappen, zoals;
    1. Doe dit
    2. Doe dat
    3. En deze
    etc.

Groeten
    Laatst bewerkt door mario06; 17-01-11 in 22:44.

Senior Member

Nog steeds wachten op een remedie.

Groeten

Quote Oorspronkelijk geplaatst door mario06 View Post
    Het enige dat werd uitgezet was de Italiaanse taal (ik zette hem aan), omdat het de forums moedertaal heb ik niet denk dat het hoe dan ook toe deed ik goed was sinds een jaar geleden dus whats up nu?
    Het is gewoon het advies van onze team dat zonder deze vlag uw gebruikers niet in staat zijn om terug te keren naar de oorspronkelijke taal wanneer ze op een vlag. Het is dus verstandig om vlag te houden voor uw standaardtaal

Hier is een voorbeeld (uw site) van wat ik bedoel als ik zeg effectief geïndexeerd berichten.

Voordat vBET (effectief forum geïndexeerd stats):

Na vBET (niet effectief forum geïndexeerd stats):

Wat ik probeer te zeggen is dat de 52x taal vertaald berichten worden nu dubbele berichten overwogen door Google. De e-mail is voor zichzelf
    Dat is NIET ware. U problemen hebt met het forum. U hebt gebroken archief - en de meeste links die u kreeg van Google in de e-mail zijn over het archief. Je totaal genegeerd onze steun heeft u het niet beantwoorden van vragen over de versie en blijven vertellen wat je denkt en wat is niet waar. Als u wilt om uw probleem op te lossen aub braak onze support tips. We vroegen u over uw vB-versie, want u hebt gebroken archief. Is het ondersteund 3.8 of in een niet ondersteunde versie? We weten dat archief is onderverdeeld in 3.6, omdat vBulletin bug. Dit geeft u duizenden van niet werkende links - en kreeg je van Google e-mail over foute links. In plaats van te luisteren naar onze steun en medewerking van u houden ze een belachelijk idee en denkt u dat het belangrijk is om het in het rood.
    Wat is je doel hier? U wilt onze steun om uw probleem op te lossen of je bent gewoon proberen om anderen bang te maken? Want als je wilt om dit probleem op te lossen kunt u samen met onze steun.

Ook over beeld dat je gaf - dit is uw verkeerde interpretatie. Google geeft niet om het aantal berichten blijkt uit het forum. En het kan niet schelen over. Het is omdat Google indexeert alle pagina's die niet worden geblokkeerd! Op het forum heb je ledenpagina's, groepen, moerassen misschien, albums en ga zo maar door ... en ga zo maar door ... Ook het forum kan hebben vele andere plugins die extra pagina's maakt (zoals arcade).
    Dus gelieve te begrijpen: je bent verkeerd. Google niet beschouwen vertaald inhoud als duplicatie. U heeft probleem met uw eigen forum, en we ontdekten gebieden van de mogelijke oorzaak. Dus please - braakliggende onze instructies / vragen. Anders zou deze kunnen worden gemarkeerd als opgelost, omdat je schijnt niet geïnteresseerd zijn met onze steun, net als herhalen wat je ten onrechte denken - we al lezen - is er geen hoeft te opnieuw te herhalen. Dat is niet waar. Gelieve richten op het oplossen van uw probleem als u wilt dat het is opgelost. Beantwoord de vraag en de aandacht op uw archief te houden.

Officiële Google E-mail:
    Googlebot ondervonden problemen tijdens het crawlen van uw site http://mysite.com/.
    Googlebot zeer grote aantallen links aangetroffen op uw site. Dit kan duiden op een probleem met de URL van uw site structuur. Googlebot kan onnodig kruipen van een groot aantal verschillende URL's die naar identieke of soortgelijke inhoud, of kruipen delen van uw site die niet zijn bedoeld om te worden gecrawld door Googlebot. Als gevolg hiervan Googlebot kan verbruiken veel meer bandbreedte dan nodig is, of mogelijk niet in staat om volledig indexeren van alle inhoud op uw site.
    PRECIES! JE HEBT WRONG structuur! JE HEBT verkeerde inhoud! en schreven we het aan u helemaal aan het begin (http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846) - Heb je neergestort archief waar zijn duizenden niet werkende links! Neem dus beginnen met onze ondersteuning, die u gevraagd om in plaats van te proberen om onze gebruikers bang te maken. Wat verwacht u van ons wanneer u vragen om ondersteuning en negeren?

Schreef je alles en niets, omdat ik niet begrijp je Engels, geef me een fix in eenvoudige stappen, zoals;
    1. Doe dit
    2. Doe dat
    3. En deze
    etc.

Groeten
    Hier heb je precies die informatie die u zou moeten ledenpagina's blokkeren en hoe dit te doen:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6845

Hier heb je informatie die door uw archief is neergestort, vraag over uw versie van vBulletin en wat te doen als het niet ondersteunde versie:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846
    Dit is zeer exacte instructie - vertel welke versie van vBulletin u gebruikt.

En hier heb je informatie die je steken niets moet doen met berichten die zeer kort (slechts 1 zin) want dit is kwestie van de inhoud niet van de vBET. Wanneer inhoud zal meer krijgen (gebruikers krijgen reacties) deze pagina's inhoud zal meer zijn niet vergelijkbaar:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6847

Dus:
    1. Houd uw ledenpagina's geblokkeerd manier zoals jij maakte het onlangs (alleen voor geregistreerde gebruikers) of door robots.txt zoals het is hier beschreven: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1178
    2. Check in Webmasterhulpprogramma's heeft uw "3 bezoeken voor Guest" mod is Google op te slaan - na hoe Google uw forum te zien door het geven van URL om enkele draad. Check een paar keer (kan je niet vertellen doet Google zal hetzelfde IP-voor elke cheque gebruik). Op deze manier zul je er zeker van zijn dat de mod is behalve voor robots.
    3. Je hebt archief gebroken - vertel welke versie van vBulletin gebruikt u?
    4. Voor korte vragen die je kunt gewoon geven wat langer antwoorden zijn er (verschillende natuurlijk) of gewoon houden zoals het is hopen dat mensen die draden te beantwoorden.

PS.
    Neem mijn excuses voor de late antwoord. Ik was bij de delegatie en Kamil was verteld om deze kwestie te laten aan mij. Dus nogmaals sorry
    Laatst bewerkt door vBET; 20-01-11 in 19:47.

Hallo,
    Ik moet zeggen dat Michal recht is, ik had dezelfde waarschuwing van google en het is gemakkelijk op te lossen als je kijkt naar wat URL's zijn het probleem veroorzaakt. In mijn voorbeeld, ik had een veel gedupliceerd inhoud, omdat vbet inzet: & language = nl, in een Franse URL. Als je naar de parameters in de webmaster tools die u kunt dit oplossen met uitzondering van deze parameter. En ook kijken naar uw robots bestand. Ik heb ook verbieden in robots archiefbestanden, niet nodig. Er is een hoop werk te doen met robots.txt als u VBET.
    En ik niet voorstellen om meer dan 20 talen te gebruiken, hoeft u niet nodig hebt
    Laatst bewerkt door pepito69; 20-01-11 in 22:53.

Senior Member

Dubbele Post, Sorry!
    Laatst bewerkt door mario06; 21-01-11 in 08:38.

Senior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Het is gewoon het advies van onze team dat zonder deze vlag uw gebruikers niet in staat zijn om terug te keren naar de oorspronkelijke taal wanneer ze op een vlag. Het is dus verstandig om vlag te houden voor uw standaardtaal

Dat is NIET ware. U problemen hebt met het forum. U hebt gebroken archief - en de meeste links die u kreeg van Google in de e-mail zijn over het archief. Je totaal genegeerd onze steun heeft u het niet beantwoorden van vragen over de versie en blijven vertellen wat je denkt en wat is niet waar. Als u wilt om uw probleem op te lossen aub braak onze support tips. We vroegen u over uw vB-versie, want u hebt gebroken archief. Is het ondersteund 3.8 of in een niet ondersteunde versie? We weten dat archief is onderverdeeld in 3.6, omdat vBulletin bug. Dit geeft u duizenden van niet werkende links - en kreeg je van Google e-mail over foute links. In plaats van te luisteren naar onze steun en medewerking van u houden ze een belachelijk idee en denkt u dat het belangrijk is om het in het rood.
    Wat is je doel hier? U wilt onze steun om uw probleem op te lossen of je bent gewoon proberen om anderen bang te maken? Want als je wilt om dit probleem op te lossen kunt u samen met onze steun.

Ook over beeld dat je gaf - dit is uw verkeerde interpretatie. Google geeft niet om het aantal berichten blijkt uit het forum. En het kan niet schelen over. Het is omdat Google indexeert alle pagina's die niet worden geblokkeerd! Op het forum heb je ledenpagina's, groepen, moerassen misschien, albums en ga zo maar door ... en ga zo maar door ... Ook het forum kan hebben vele andere plugins die extra pagina's maakt (zoals arcade).
    Dus gelieve te begrijpen: je bent verkeerd. Google niet beschouwen vertaald inhoud als duplicatie. U heeft probleem met uw eigen forum, en we ontdekten gebieden van de mogelijke oorzaak. Dus please - braakliggende onze instructies / vragen. Anders zou deze kunnen worden gemarkeerd als opgelost, omdat je schijnt niet geïnteresseerd zijn met onze steun, net als herhalen wat je ten onrechte denken - we al lezen - is er geen hoeft te opnieuw te herhalen. Dat is niet waar. Gelieve richten op het oplossen van uw probleem als u wilt dat het is opgelost. Beantwoord de vraag en de aandacht op uw archief te houden.

PRECIES! JE HEBT WRONG structuur! JE HEBT verkeerde inhoud! en schreven we het aan u helemaal aan het begin (http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846) - Heb je neergestort archief waar zijn duizenden niet werkende links! Neem dus beginnen met onze ondersteuning, die u gevraagd om in plaats van te proberen om onze gebruikers bang te maken. Wat verwacht u van ons wanneer u vragen om ondersteuning en negeren?

Hier heb je precies die informatie die u zou moeten ledenpagina's blokkeren en hoe dit te doen:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6845

Hier heb je informatie die door uw archief is neergestort, vraag over uw versie van vBulletin en wat te doen als het niet ondersteunde versie:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846
    Dit is zeer exacte instructie - vertel welke versie van vBulletin u gebruikt.

En hier heb je informatie die je steken niets moet doen met berichten die zeer kort (slechts 1 zin) want dit is kwestie van de inhoud niet van de vBET. Wanneer inhoud zal meer krijgen (gebruikers krijgen reacties) deze pagina's inhoud zal meer zijn niet vergelijkbaar:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6847

Dus:
    1. Houd uw ledenpagina's geblokkeerd manier zoals jij maakte het onlangs (alleen voor geregistreerde gebruikers) of door robots.txt zoals het is hier beschreven: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1178
    2. Check in Webmasterhulpprogramma's heeft uw "3 bezoeken voor Guest" mod is Google op te slaan - na hoe Google uw forum te zien door het geven van URL om enkele draad. Check een paar keer (kan je niet vertellen doet Google zal hetzelfde IP-voor elke cheque gebruik). Op deze manier zul je er zeker van zijn dat de mod is behalve voor robots.
    3. Je hebt archief gebroken - vertel welke versie van vBulletin gebruikt u?
    4. Voor korte vragen die je kunt gewoon geven wat langer antwoorden zijn er (verschillende natuurlijk) of gewoon houden zoals het is hopen dat mensen die draden te beantwoorden.

PS.
    Neem mijn excuses voor de late antwoord. Ik was bij de delegatie en Kamil was verteld om deze kwestie te laten aan mij. Dus nogmaals sorry
    1. Mijn robots.txt heeft dezelfde geweest, heb ik niets aan veranderen en het lijkt fijn:
    User-agent: *
    Disallow: / admincp /
    Disallow: / clientscript /
    Disallow: / cpstyles /
    Disallow: / leden /
    Disallow: / customavatars /
    Disallow: / customprofilepics /
    Disallow: / images /
    Disallow: / modcp /
    Disallow: / ajax.php
    Disallow: / attachment.php
    Disallow: / calendar.php
    Disallow: / cron.php
    Disallow: / editpost.php
    Disallow: / global.php
    Disallow: / image.php
    Disallow: / inlinemod.php
    Disallow: / joinrequests.php
    Disallow: / login.php
    Disallow: / member.php
    Disallow: / memberlist.php
    Disallow: / misc.php
    Disallow: / moderator.php
    Disallow: / newattachment.php
    Disallow: / newreply.php
    Disallow: / newthread.php
    Disallow: / online.php
    Disallow: / poll.php
    Disallow: / postings.php
    Disallow: / printthread.php
    Disallow: / private.php
    Disallow: / profile.php
    Disallow: / register.php
    Disallow: / report.php
    Disallow: / reputation.php
    Disallow: / search.php
    Disallow: / sendmessage.php
    Disallow: / showgroups.php
    Disallow: / subscription.php
    Disallow: / threadrate.php
    Disallow: / usercp.php
    Disallow: / usernote.php

2. Nee, het is niet te redden
    3. Mijn archief werkt prima, alle links getest en werken, waar heb zien kapot?
    4. De enige kleine posten zijn waar de nieuwe leden zich presenteren en gewoon zeggen: "Hallo, mijn naam is Tom" ik niets kan doen, 90% van de posten zijn gidsen betekenis middelgroot.

pepito69 zei iets interessant dat de parameter url gaat, zoals ik hierboven al zei
    In mijn voorbeeld, ik had een veel gedupliceerd inhoud, omdat vbet inzet: & language = nl, in een Franse URL. Als je naar de parameters in de webmaster tools die u kunt dit oplossen met uitzondering van deze parameter.
    maar hij kreeg het voor een taal ik het krijgt voor alle talen, zodat is dit de reden en wat moet ik precies doen?

PS. Ik heb geen vBSEO geïnstalleerd, maar het gebruik vBSEO sitemap die reeds uitsluit van het archief, ben ik veronderstel te sluiten dat de robots.txt aan? Ik heb nog nooit iemand hier of een andere plaats uit te sluiten in hun robots.txt

Ik wil eenvoudig gedetailleerd instructies,
    VOORBEELD:

1. Doe dit
    2. Doe dat
    3. En dat

pepito69,
    Ik heb nooit zo'n grote robots.txt zoals u hebt gezien, is het enige dat echt nodig?
    In realty zijn er slechts 3 bots die worden beschouwd als Bad Bots* en het zou het niet makkelijker om ze in je. htaccess-bestand, niet?
    PS. Uw vlaggen zijn niet weergegeven

*BaiDuSpider
    *Mozilla / 5 (.*) Twiceler
    *Yeti
    Laatst bewerkt door mario06; 21-01-11 in 10:11.

Dankzij Mario,

Ja, mijn robots bestand is misschien te groot, niet is geoptimaliseerd, maar het werkt voor mij en doen me geen pijn.
    Ik zal deze bots in mijn htaccess, bedankt.

maar hij kreeg het voor een taal Ik krijg het voor alle taal
    Nee mijn vriend, heb ik ook in alle talen, dat was slechts een voorbeeld. Maar omdat ik de parameters die worden gebruikt in de webmaster tools heb ik meer mijn google kruipen weer. Ik weet nog steeds niet hoe ze andere problemen met VBET, belangrijker voor mij, net als de OBE heb ik met de code taal en de gebroken woorden dat sommige accenten (O, N, etc) te gebruiken op te lossen.
    Nou, ik sluit archief in robots.txt, en ik hebben geen archief webpagina in google index.
    Ik dacht vaak aan vBSEO sitemap te gebruiken, maar mijn site is zeer goed kroop kopen google. Ik heb altijd deze regel toepassen: als iets werkt, niet aanraken.

Sorry dat ik kan je niet vertellen wat je moet doen, ik heb alleen mijn ervaring delen.

Dank. Mijn vlaggen niet zien in / index.php, maar zijn zichtbaar in het forum site, zal ik nu oplossen.
    Laatst bewerkt door pepito69; 21-01-11 in 18:32.

1. Mijn robots.txt heeft dezelfde geweest, heb ik niets aan veranderen en het lijkt fijn:
    User-agent: *
    Disallow: / admincp /
    Disallow: / clientscript /
    Disallow: / cpstyles /
    Disallow: / leden /
    Disallow: / customavatars /
    Disallow: / customprofilepics /
    Disallow: / images /
    Disallow: / modcp /
    Disallow: / ajax.php
    Disallow: / attachment.php
    Disallow: / calendar.php
    Disallow: / cron.php
    Disallow: / editpost.php
    Disallow: / global.php
    Disallow: / image.php
    Disallow: / inlinemod.php
    Disallow: / joinrequests.php
    Disallow: / login.php
    Disallow: / member.php
    Disallow: / memberlist.php
    Disallow: / misc.php
    Disallow: / moderator.php
    Disallow: / newattachment.php
    Disallow: / newreply.php
    Disallow: / newthread.php
    Disallow: / online.php
    Disallow: / poll.php
    Disallow: / postings.php
    Disallow: / printthread.php
    Disallow: / private.php
    Disallow: / profile.php
    Disallow: / register.php
    Disallow: / report.php
    Disallow: / reputation.php
    Disallow: / search.php
    Disallow: / sendmessage.php
    Disallow: / showgroups.php
    Disallow: / subscription.php
    Disallow: / threadrate.php
    Disallow: / usercp.php
    Disallow: / usernote.php

2. Nee, het is niet te redden
    3. Mijn archief werkt prima, alle links getest en werken, waar heb zien kapot?
    4. De enige kleine posten zijn waar de nieuwe leden zich presenteren en gewoon zeggen: "Hallo, mijn naam is Tom" ik niets kan doen, 90% van de posten zijn gidsen betekenis middelgroot.

pepito69 zei iets interessant dat de parameter url gaat, zoals ik hierboven al zei
    maar hij kreeg het voor een taal ik het krijgt voor alle talen, zodat is dit de reden en wat moet ik precies doen?

PS. Ik heb geen vBSEO geïnstalleerd, maar het gebruik vBSEO sitemap die reeds uitsluit van het archief, ben ik veronderstel te sluiten dat de robots.txt aan? Ik heb nog nooit iemand hier of een andere plaats uit te sluiten in hun robots.txt

Ik wil eenvoudig gedetailleerd instructies,
    VOORBEELD:

1. Doe dit
    2. Doe dat
    3. En dat

pepito69,
    Ik heb nooit zo'n grote robots.txt zoals u hebt gezien, is het enige dat echt nodig?
    In realty zijn er slechts 3 bots die worden beschouwd als Bad Bots* en het zou het niet makkelijker om ze in je. htaccess-bestand, niet?
    PS. Uw vlaggen zijn niet weergegeven

*BaiDuSpider
    *Mozilla / 5 (.*) Twiceler
    *Yeti
    1. Het was niet hetzelfde - anders zou Google niet laten zien link naar de member pagina omdat Google niet bezoeken pagina's geblokkeerd worden door robots.php en je hebt aan waarschuwingssystemen e-mail deze link:
    Code:
    http://YOUR_PAGE/member.php?u=63920&language=ro
    Nu is het OK. Het was niet enige tijd geleden en Google was er. U kunt nu rustig over dit deel
    2. Als het niet veilig is voor robots en toont aan robots het blokkeren van communiceren moet je serieus overwegen het verwijderen van deze mod. Anders Google start het indexeren van pagina's, die hij te zien - dus pagina's met het blokkeren van communiceren. Ook in dit geval is het de belangrijkste oorzaak van het probleem - alle pagina's zoekt naar Google hetzelfde - alleen het blokkeren van communiceren.
    Zoals ik begrijp dat u ingecheckt webmaster tools hoe Google zie je forum en je zag dat Google te delen dat hij moet zich laten registreren zien - ja?
    3. Zoals ik al schreef in het begin je links naar sub-forums in het archief zijn niet werkte. Alleen de belangrijkste forum en draden. Dit maakt duizenden verkeerde links op uw archiefpagina's. Bijvoorbeeld:
    Code:
    http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl
    Dit is link naar archiveren loopvlak en het werkt, maar in het content er links op de top van de pagina om sub-forums waar de draad is opgenomen. Voorbeeld:
    Code:
    http://YOUR_FORUM/archive/index.php/f-182.html
    En al deze links niet werken - alleen de belangrijkste forum. Alle archief sub-forums links niet werken. Dit maakt u duizenden niet werkende links op duizenden archief threads pagina's.
    Je nog steeds niet zei tegen de Amerikaanse DIE vBulletin version BENT U HET GEBRUIK VAN ...
    Op dit moment kan ik wedden dat het niet vBulletin 3.6 ondersteund - gelieve geen zorgen we zullen niet stoppen steunen je. We moeten het weten om u beter te helpen, want in 3.6 is het bekend vBulletin bug. Als het andere versie is het mogelijk dat het vBET bug. Het is van cruciaal belang om te ontdekken wat de oorzaak is om u te helpen.
    4. Ik ben niet schrijven over 90% van je berichten. Ik was het schrijven over genoemde functies in Google mail. Anderen zijn buiten de scope van deze discussie. Google vermeld je alleen vragen die met een zin zoals ik schreef je (tenminste die ik kon doen zien voordat je mod vertelde me in te schrijven). Begrijp je nu? Het is niet het probleem met heel uw forum. Zoals ik al schreef - zou ik geen zorgen te maken over die - mensen zullen daar schrijven antwoorden en die zullen niet meer dezelfde zijn - net als 90% van je berichten die ziet er heel anders uit.

Houdt u er rekening mee dat pepito69 kunt verschillende configuratie die je hebt. In uw geval negeren taal parameter is niet aangeraden, omdat je niet bent SEO koppelingen gebruikt en dit is enige manier om te erkennen dat URL's verschillend zijn. Als u Google laten weten om dit attribuut te negeren voor Google alle URL's heks verschilt alleen de waarde van taal-parameter zal worden beschouwd als dezelfde inhoud - dit zal leiden tot chaos in geïndexeerde pagina's die willekeurig wordt talen verandering in de Google-index, of Google zal alleen index van uw belangrijkste taal pagina's. Ik denk het wel - nieuwere gecontroleerd en niet te adviseren voor uw zaak. Alsjeblieft niet doen zolang je geen SEO links gebruiken.

Eenvoudige instructies op dit moment:
    1. Als je "3 keer mod" is niet Google veilig - uitschakelen en contact opnemen met de auteur mod over.
    2. TELL US welke versie van vBulletin BENT U HET GEBRUIK.

Dit is 3e keer dat we vragen over dit ... Hoe u verwachten wij u helpen als je niet meewerkt. We hebben geen toverstokje, die zal leiden tot oplossingen. We moeten weten wat er gaande is op uw server.

Over grote htaccess -. Ik weet niet wat je schrijft over precies, maar ik wed dat het voor u het niet nodig is een dergelijke groot - ik neem aan dat er regels om vBSEO verbindingen te blokkeren voor de leden-pagina's en ga zo maar door. Die u niet gebruikt vBSEO en u geen gebruik maakt SEO links - uw kleine robots.txt is prima.
    Laatst bewerkt door vBET; 21-01-11 in 21:00.

Senior Member

Code:
    TELL US WHICH VERSION OF VBULLETIN ARE YOU USING.
    Ik ben versie 3.6.12 gebruikt, je moet weten dit al sinds ik betaald heb een extra vergoeding om het te laten werken (zodat het compatibel is), omdat van het archief probleem dus als het het archief dat is hier de oorzaak dan is het (no offence) uw schuld, omdat je deed het. : http://www.vbenterprisetranslator.co...tin-3-6-a.html

Als je "3 keer mod" is niet Google veilig - uitschakelen en contact opnemen met de auteur mod over.
    Auteur zei dat Google niet kwaad.

1. Het was niet hetzelfde - anders zou Google niet laten zien link naar de member pagina omdat Google niet bezoeken pagina's geblokkeerd worden door robots.php en je hebt aan waarschuwingssystemen e-mail deze link:
    1. Het enige dat ik heb toegevoegd was / leden / .. alles inclusief memberslist.php was er al, mijn schuld, dus laten we dicht dit argument.

2. Als het niet veilig is voor robots en toont aan robots het blokkeren van communiceren moet je serieus overwegen het verwijderen van deze mod. Anders Google start het indexeren van pagina's, die hij te zien - dus pagina's met het blokkeren van communiceren. Ook in dit geval is het de belangrijkste oorzaak van het probleem - alle pagina's zoekt naar Google hetzelfde - alleen het blokkeren van communiceren.
    2. Er is absoluut geen reden om niet onbeleefd zijn, begrijp ik hoe je de robots.txt te gebruiken, maar in je optimalisatie gidsen (mijn conclusie) uw leunen meer in de richting vBSEO setups, maar houd in gedachten dat ten minste 80% van vBulletin gebruikers don ' t gebruik vBSEO dus je moet blijven twee aparte threads als je praat over de tips, tweaks en optimalisering, voorbeeld: "vBSEO Optimization" en "Non vBSEO Optimization" om het gebruiksvriendelijker.

3. Al het archief links die je op de hoogte als gebroken lijken prima te werken voor mij, hier is een momentopname van uw gebroken archief koppeling voorbeeld:

Code:
    http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl

4. htaccess opmerking was niet voor u, maar voor de leden pepito69

Luister Michael Ik wil niet elke brief die is geschreven met jullie zeggen, ik wil gewoon een makkelijke 1. 2. 3. fix en niets meer.

Met vriendelijke groeten

[OVERUREN]
    Van wat de Google-vertegenwoordiger vertelde mij, is de url structuur hieronder geïndexeerd vier keer, maar in onroerend goed voor hen is het beschouwd als een en moet worden geïndexeerd als zodanig en dat is waarschijnlijk de reden waarom ik heb de e-mail. De onderkant post is slechts een voorbeeld;

http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64661 Origineel
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64661 & language = pl Vertaald
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64661 & language = nl Vertaald
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64661 & language = es Vertaald
    [OVERUREN]
    Laatst bewerkt door mario06; 22-01-11 in 09:05.

Pagina 2 van 3 FirstEerste 123 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •