Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 3 av 3 FirstFørste 123
Resultater 21 til 30 av 30

Tråd: Googles e Advarsel: Googlebot funnet et ekstremt høyt antall nettadresser på nettstedet ditt

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av mario06 View Post
    Code:
    TELL US WHICH VERSION OF VBULLETIN ARE YOU USING.
    Jeg bruker versjon 3.6.12, bør du vite dette siden jeg betalte en ekstra avgift for å få det til å fungere (gjøre den kompatibel) på grunn av arkivet problemet så hvis det er arkiv thats forårsaker dette da er det (ingen forseelse) din feil siden du gjorde det. : http://www.vbenterprisetranslator.co...tin-3-6-a.html
    Vi har mange brukere. Vi vet hva vi har inkludert i selve tråden. Takk for å gi din vBulletin versjon

Om problemet. Du ble informert om at integrering kan ikke være mulig siden din versjon ikke er støttet og du besluttet å gå for det uansett. Bug i arkivet som du har er på vBulletin side. Du ble også informert i PM om det.
    Så du var klar over ikke fungerer arkiv sub-fora på den ikke støttes gamle vBulletin versjonen, helt fra begynnelsen. Du ble også fortalt at fordi dette er vBulletin bug bør du kontakte vBulletin team for å løse det.
    Også som jeg ser i selve tråden du peker på deg nektet vår framtidig støtte. Men selvsagt har du full rett til å klandre noen for noe

Ting å gjøre nå med arkivet? Du har nå flere alternativer:
    1. Kontakt vBulletin team for å løse sine feil. Som du vet (fra gamle historier) vBulletin 3.6 har feil, og når du legger til noen ekstra parameter i URL til arkiv sub-forum side så krasjer. Det er ute av vBET omfang siden gammel vBulletin oppfører seg på denne måten selv når vBET ikke er installert - så i korte ord: det er vBulletin bug. Det er også ute av omfang vår fordi den ikke er støttet versjon. Så du kan spørre vBuletin er de fortsatt ansvarlige for koden sin, og vil de rette det opp. De kan nekte dersom de også vurdere vB3.6 som ikke støttes.
    2. Du kan blokkere hele arkivet i robots.txt - ikke god idé vi ikke anbefaler det.
    3. Du kan deaktivere oversettelse av arkivsider. Det vil bli færre sider i Google-indeksen, men det blir ingen flere ødelagte koblinger.
    4. Du kan redigere layout på tråden arkiv siden slik linker til arkiv sub-fora ikke vil bli inkludert. Du kan gjøre det inkludert for ikke oversatt side og deaktivert for oversatt en. På forumets arkiv siden det ødelagte koblinger til sub-forum vil være fortsatt på, men dette er bare flere lenker ikke tusenvis på tusenvis arkiv tråd sider. Du kan selv gjort 301 omdirigering til viktigste forum arkiv side, så det blir bare i originalspråket.

Fortell oss hvilken versjon foretrekker du, og vi vil veilede deg mer i utvalgte.

Forfatteren sier det skader ikke google.
    Jeg tapte her. Først skrev det er trygt. Så du skrev det er ikke trygt. Nå er det trygt igjen. Det jeg er interessert er det jeg skrev til deg om Webmaster Tools. Vi er ikke interessert i hva mod forfatteren forteller deg - dette er mellom deg og ham. Vi er interessert i hvordan Google ser ditt forum. Hvis Google ser forumet som blokkerte kommunisere deretter mod skader Google, fordi Google ser overalt samme innhold (slik at hvert innlegg er å betrakte som dupliseres innhold). I dette tilfellet vi råd til ikke å bruke mod lenger før det vil være trygt for Google - så før du vil kunne se på Webmaster Verktøy som Google se alle sidene som normalt og det er ikke blokkert. Dette er hvordan det er, og vi har ingenting mer å si på dette området. Det er ditt valg vil du brakk råd eller ikke. Så sjekk det først, og hvis det ikke er trygt da laget din egen beslutning om hvem du ønsker å lytte.

2. Det er absolutt ingen grunn til å være uhøflig, forstår jeg hvordan du bruker robots.txt, men i optimaliseringen guider (min mening) din lener mer mot vBSEO oppsett, bare huske på at minst 80% av vBulletin brukere don ' t bruk vBSEO så du bør holde to separate tråder når du snakker om tips, tweaks og optimalisering, eksempel: "vBSEO Optimization" og "Non vBSEO Optimization" for å gjøre den mer brukervennlig.
    Jeg beklager hvis du vurdere vårt svar som uhøflig. Jeg bare lagt i TODO-listen for å gjøre separate robot.txt fil for non SEO linker. Takk for notatet.

3. Alle arkivet lenker som du postet som brutt ut til å virke fint for meg, her er et øyeblikksbilde av ødelagte arkiv kobling eksempel:

Code:
    http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl
    Vennligst les nøye og nok en gang hva jeg skrev til deg i forrige svar. Jeg aldri skrev at linken:
    Code:
    er brutt. Jeg skrev at det fungerer - ødelagte er linker på denne siden. Vennligst les igjen det som ble beskrevet før. Jeg vet at denne siden fungerer. Det er derfor jeg skrev du:
    Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    For eksempel:
    Code:
    Dette er link til trå arkivet og det fungerer men i det innhold det er linker på toppen av siden til sub fora hvor tråden er inkludert. Eksempel:
    Code:
    http://YOUR_FORUM/archive/index.php/f-182.html
    Og alle disse lenkene virker ikke - Bare til hovedsiden forum. All arkiv sub-fora linker virker ikke.
    Jeg skrev at lenken virker - du trenger ikke å gi meg skjermbilder og bevise for meg at det fungerer Bare les nøye hva jeg skriver til deg. Og nå ser på bildet ditt, og vær oppmerksom på toppen linker (linker til arkiv sub-forums) - de er brutt (Bortsett lenke til arkivet main forum)

Hør Michael Jeg ønsker ikke å argumentere hver enkelt bokstav som er skrevet med deg, jeg vil bare ha en enkel en. 2. 3. fikse og ingenting mer.
    Store Håper du forstår det området av problemet nå, og vet hva er valgene. Fortell oss hvilken du foretrekker, og vi vil veilede deg i denne retningen.

Fra hva google representant fortalte meg, er url struktur under indekseres 4 ganger, men i realty for dem det anses å være en og skal indekseres som sådan og det er nok derfor jeg fikk e-posten. Den under innlegget er bare et eksempel;

http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64661 Original
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64661 & language = pl Oversatt
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64661 & language = no Oversatt
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64661 & language = es Oversatt
    Alle disse sidene har helt forskjellig innhold og eventuelle boot kunne ikke fortelle at det er samme når teksten er helt annerledes. De er forskjellige sider som serverer forskjellig innhold målrettet for ulike mottaker, og svaret har ingen sans for oss i det hele tatt. Vennligst PM meg hele meldingen du fikk, med kontakt til kilden av denne meldingen. Vi ønsker å forklare det. Mest sannsynlig person som sjekker det så ikke reelt innhold, men bare blokkere meldingen (som jeg gjorde akkurat nå) - så ins så fall tilbakemeldingene har ingen verdi i det hele tatt. Igjen - vennligst PM detaljer vil vi bekrefte det.
    Sist endret av vBET; 22-01-1119:21.

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Her kan du tydelig at denne koblingen var ikke fungerer (feil betyr det samme) merket i rødt og nå sier du at du aldri sagt det??

Jeg tapte her. Først skrev det er trygt. Så du skrev det er ikke trygt. Nå er det trygt igjen. Det jeg er interessert er det jeg skrev til deg om Webmaster Tools. Vi er ikke interessert i hva mod forfatteren forteller deg - dette er mellom deg og ham. Vi er interessert i hvordan Google ser ditt forum. Hvis Google ser forumet som blokkerte kommunisere deretter mod skader Google, fordi Google ser overalt samme innhold (slik at hvert innlegg er å betrakte som dupliseres innhold). I dette tilfellet vi råd til ikke å bruke mod lenger før det vil være trygt for Google - så før du vil kunne se på Webmaster Verktøy som Google se alle sidene som normalt og det er ikke blokkert. Dette er hvordan det er, og vi har ingenting mer å si på dette området. Det er ditt valg vil du brakk råd eller ikke. Så sjekk det først, og hvis det ikke er trygt da laget din egen beslutning om hvem du ønsker å lytte.
    Siden jeg er engelsk og kjenner språket veldig godt, jeg har alltid sagt at det er begrenset gjest mod ikke vondt, vondt, bry, øverste, undertrykke google bots.

Om problemet. Du ble informert om at integrering kan ikke være mulig siden din versjon ikke er støttet og du besluttet å gå for det uansett. Bug i arkivet som du har er på vBulletin side. Du ble også informert i PM om det.
    Så du var klar over ikke fungerer arkiv sub-fora på den ikke støttes gamle vBulletin versjonen, helt fra begynnelsen. Du ble også fortalt at fordi dette er vBulletin bug bør du kontakte vBulletin team for å løse det.
    Også som jeg ser i selve tråden du peker på deg nektet vår framtidig støtte. Men selvsagt har du full rett til å klandre noen for noe
    Du fortalte meg at for en ekstra avgift ville du ha gjort min versjon kompatibelt så etter det arbeidet du sa at deres var et problem med arkivet som jeg ikke fant fordi alle linkene fungerte for meg. Jeg kontaktet vBulletin (når du fortalte meg dette), og de sa at alt var ok.

Jeg kontaktet vBulletin Support igjen i dag og jeg fikk en lignende reaksjon som et år en så siden, i enkle ord mitt arkiv fungerer som det skal! Les vBulletins kommentarer nedenfor, gjemte jeg navnet for pivacy grunner, men jeg kan forsikre deg at han er den eldste medlem der så hva nå?

PS. Hvis du fortsatt misfornøyd med svaret sitt og vil ha meg til å stille et mer teknisk spørsmål legge det ut her og jeg vil kopiere / lime den til vBulletin Support Team direkte ok?

Siden vBulletin sa at det er ingen feil, og alt fungerer fint problemet er på slutten så jeg venter på fix.

Vennlig hilsen
    Sist endret av mario06; 24-01-1109:36.

Ble medlem
    Oktober 2009

Her kan du tydelig at denne koblingen var ikke fungerer (feil betyr det samme) merket i rødt og nå sier du at du aldri sagt det??
    Du er virkelig å kaste bort tiden. Og nok en gang du ikke har lest nøye. Vennligst - Les hele poenget. Hvis jeg skriver du: "Jeg er litt forvirret" - du vil skal bevise meg at jeg skrev dere at jeg er lite?? Hva det handler om likevel? ...

Dette er hva jeg skrev:
    3. Som jeg skrev i begynnelsen dine linker til sub-fora i arkivet virker ikke hele tatt. Kun to main forumet og til tråder. Dette gjør tusenvis av feil lenker på dine arkivsider. For eksempel:
    Code:
    Dette er link til trå arkivet og det fungerer men i det innhold som er det linker på toppen av siden til sub fora hvor tråden er inkludert. Eksempel:
    Code:
    Og alle disse lenkene virker ikke - Bare til hovedsiden forum. All arkiv sub-fora linker virker ikke. Dette gjør deg tusenvis av ikke arbeider linker på tusenvis av arkiv tråder sider.
    Jeg gav deg eksempel på hvor du finner ødelagte linker og neste eksempel på ødelagt link selv (brutt etter oversettelse). Beklager - men hva er problemet her? Har du fortsatt ikke vet hva det handler om, eller du prøver å bevise noe her?
    Også merk at du kan bruke sitater - inkludert bilder er ikke nødvendig

Du fortalte meg at for en ekstra avgift ville du ha gjort min versjon kompatibelt så etter det arbeidet du sa at deres var et problem med arkivet som jeg ikke fant fordi alle linkene fungerte for meg. Jeg kontaktet vBulletin (når du fortalte meg dette), og de sa at alt var ok.
    Ikke sant - det jeg skrev du at du har i PMs og jeg også. EOT. Les igjen om nødvendig å minne dette. Vi har allerede begynt å sitere vår PMs i annen tråd (du koblet den her) så ingen grunn til å starte det igjen. Ethvert annet innhold PM inkluderte offentlig her vil bli betraktet som SPAM, siden den allerede er i andre emne. Enhver kopiering laget av samme bruker regnes som spam på dette forumet og på andre forum jeg kjenner. Så vennligst - ikke begynner å SPAM.

Jeg kontaktet vBulletin Support igjen i dag og jeg fikk en lignende reaksjon som et år en så siden, i enkle ord mitt arkiv fungerer som det skal! Les vBulletins kommentarer nedenfor, gjemte jeg navnet for pivacy grunner, men jeg kan forsikre deg at han er den eldste medlem der så hva nå?

Archive sub-forum sider på vBulletin 3.6 krasjer hvis du ad eventuelle ekstra parameter til URL. Du kan sjekke det selv på rent eksempel - uten vBET eller noen andre mod. Jeg sjekket den på forumet med vBET deaktivert. Så det er vBulletin bug, siden vBulletin har plugin arkitektur og støtter til plugin ekstra funksjonalitet. Arkivet har sin egen forlengelse punkter hva betyr dette arkivet også ble spådd til å bli utvidet. Hvis det legger noen parameter til URL bryter hele siden det betyr at det er en feil i vBulletin kode og det er vBulletin teamarbeid for å løse det.

PS. Hvis du fortsatt misfornøyd med svaret sitt og vil ha meg til å stille et mer teknisk spørsmål legge det ut her og jeg vil kopiere / lime den til vBulletin Support Team direkte ok?
    Jeg forstår ikke hva de mener med å skrive at det ikke er ment å Subforums å bli vist i arkivet - det er og det er generert av vBulletin ... Kanskje du ikke forstår hverandre. Bare gi dem URL:
    Code:
    Og fortell at det vil blakk hvis du legger noen parameter til URL - dette er feilen. Du kan også gi dem forrige avsnitt.

Siden vBulletin sa at det er ingen feil, og alt fungerer fint problemet er på slutten så jeg venter på fix.
    Nei det betyr at de ikke vet hva du mener, eller de bare flush deg av. Det vil ikke gjøre sine bug forsvinne fra kode sine og hoppe til koden vår, bare fordi de skrev at det ikke er bug. Det fungerer ikke på denne måten. Og jeg skrev deg hvordan du kan kontrollere deg selv at det er vBulletin bug. Jeg skrev det til deg da, jeg skrev det nå. Så bare sjekk den og vennligst slutte å skrive at det er på vår side fordi det ikke vil gjøre det vises på vår side etter å gjenta det igjen og igjen. Har du selv sjekket det? Visste du deaktiverte vBET og sjekket selv at koblingen vil krasje med noen parameter lagt til URL? Visste du?
    Sist endret av vBET; 24-01-1119:08.

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Den vBulletin medlem er et ledende medlem og jeg tror ikke i det hele tatt at han gjorde en feil sjekke arkivet (han fikk tilgang til forumet som en admin) og heller ikke at han børstet meg av. "Kanskje" vi misforstått hverandre slik jeg har bedt om ytterligere hjelp fra dem, så kan se hva de sier igjen.

Ber om støtte anses som SPAM for deg? Hvis det er tilfelle Jeg beklager for å be om støtte! Du må seriøst se på denne saken fra mitt synspunkt, sier vBulletin at det er ingen feil, sier du at det er en vBulletin bug så sette deg selv i mine sko og spørre hvem skal jeg tro?

PS. Jeg har aldri sitert noe fra et PM sendt til eller fra deg, jeg bare siterte dine sitater.

PS2. Siden jeg er ikke en koder forteller meg å kontrollere ting gir ingen mening, så jeg må heller stole på deg eller vBulletin på dette punktet.

PS3. Siden vi lever i en sivilisert verden vi demokratisk debattert visse problemer, sa ting og ulike synsvinkler og ingenting mer. Det er ingen harde følelser for min del. Jeg vil bare pacifically løse problemet

Vennlig hilsen
    Sist endret av mario06; 25-01-1109:41.

Ble medlem
    Oktober 2009

Den vBulletin medlem er et ledende medlem og jeg tror ikke i det hele tatt at han gjorde en feil sjekke arkivet (han fikk tilgang til forumet som en admin) og heller ikke at han børstet meg eller at vi misforstått hverandre siden engelsk er vårt morsmål. Den snapshots snakke tydelig. Du ønsker ikke eller ikke klarer å fikse problemet og jeg skal akseptere det.

Ber om støtte anses som SPAM?? Hvis det er tilfelle Jeg beklager for å be om støtte! Du sa at det er en bug, sa VBulletin at det ikke er! Hvem har jeg å tro?

PS. Jeg har aldri sitert noe fra et PM sendt til eller fra deg, jeg bare siterte dine sitater.

PS2. Hvis tråden gikk off topic det er ikke min feil, jeg spurte deg mange ganger til å gi meg en enkel fix i en 1. 2. 3. måte, men jeg bare fått denne
    1. Det er hans feil
    2. Det er din feil
    3. Det er deres feil.

Siden vi lever i en sivilisert verden vi demokratisk debattert på visse saker, sa ting og ulike synsvinkler og ingenting mer. For meg er problemet er lukket slik at du kan lukke denne tråden. Ingen harde følelser fra min side.

Vennlig hilsen
    Det er ikke hva du mener om - det handler om hva som egentlig skjer, og du kan bare sjekke det selv - vi ga deg instruksjoner hvordan du gjør det. Så vennligst tenker du tror borte, fordi de fører deg i feil retning og bare sjekk det. Har du sjekke det?

Vær oppmerksom på at vi ikke råd til å forlate problemet akkurat som det er. Vi anbefaler sterkt å løse det. Vi ga deg andre muligheter dersom vBulletin lag ikke ønsker å korrigere sine feil. Du kan bruke en av dem som midlertidig løsning og fortsatt kontakt vBulletin team for å løse sine feil. Hvis du ønsker å løse det vennligst fortelle oss hvilke muligheter du foretrekker, og vi vil veilede deg mer i denne retningen. I dette øyeblikket, i henhold til dine ønsker - temaet anses løst.

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg ga dem den informasjonen, så jeg venter på svar, det gjorde jeg ikke lukke dette problemet ennå.

Hilsen

Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg ga dem den informasjonen, så jeg venter på svar, det gjorde jeg ikke lukke dette problemet ennå.

Hilsen
    Så jeg også satt her ikke løst ennå. Vi virkelig ønsker å hjelpe deg å gjøre det arbeidet

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Hvorfor bruker du i arkivet igjen? Det er en massiv mengde unødvendige duplikat innhold.

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av tavenger5 View Post
    Hvorfor bruker du i arkivet igjen? Det er en massiv mengde unødvendige duplikat innhold.
    Arkivet er anbefalt å være dissabled hvis du bruker vBSEO av vBSEO teamet, jeg ikke bruker vBSEO eller Zoints så det er ingen fordel i å deaktivere det for meg.
    PS. Google skiller og plukke den bedre av de 2 fra normal forumet trådene og arkivet forumet trådene slik at de ikke straffe deg for det så det er ikke grunnen. Her er en Google Guide Duplicate Content Guide fra Youtube, følge nøye med:

http://www.youtube.com/watch?v=6hSoXutuj0g
    Sist endret av mario06; 29-01-1109:31.

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Så jeg også satt her ikke løst ennå. Vi virkelig ønsker å hjelpe deg å gjøre det arbeidet

Her er svarene fra vBulletin Support Team, har jeg sendt dem hele listen over nettadresser fra Google email (som jeg sendte deg) og ødelagt link eksempler.

XXXXXXXXXXX
    25 januar '11 11:14
    Code:
    http://mysite.com/archive/index.php/t-61966.html?language=zh-TW
    Som du kan se, går til en av disse webadressene er det ingen "krasj" Så jeg er ikke sikker på hva de snakker om.

Hvis det er en feil, vennligst gi meg med feilrapport. Men det er ingen krasjer skjer.

Alle de beste,
    XXXXXXXXXXX
    Support Team, vBulletin

Kjøp vBulletin, den mektigste forumet programvare tilgjengelig.
    mailto: support@vbulletin.com

xxxxxxxxxxxx
    26 januar '11 01:12

Personen du snakket med sa det var en feil, og at han jobbet med oss om det. Jeg ser ikke et problem med arkivet urls, de er ikke krasje forumet. Jeg vil gjerne høre om dette feilrapport, ettersom arkivet koden ikke er endret i aldre.

Alle de beste,
    xxxxxxxxxxxxx
    Support Team, vBulletin

Kjøp vBulletin, den mektigste forumet programvare tilgjengelig.
    mailto: support@vbulletin.com
    Så her du går Michael, har de uttalt i en rekke svar som arkivet har ikke noe problem, hva nå det neste?

Hilsen
    Sist endret av mario06; 29-01-1109:27.

Side 3 av 3 FirstFørste 123

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •