Vi har mange brukere. Vi vet hva vi har inkludert i selve tråden. Takk for å gi din vBulletin versjon
Om problemet. Du ble informert om at integrering kan ikke være mulig siden din versjon ikke er støttet og du besluttet å gå for det uansett. Bug i arkivet som du har er på vBulletin side. Du ble også informert i PM om det.
Så du var klar over ikke fungerer arkiv sub-fora på den ikke støttes gamle vBulletin versjonen, helt fra begynnelsen. Du ble også fortalt at fordi dette er vBulletin bug bør du kontakte vBulletin team for å løse det.
Også som jeg ser i selve tråden du peker på deg nektet vår framtidig støtte. Men selvsagt har du full rett til å klandre noen for noe
Ting å gjøre nå med arkivet? Du har nå flere alternativer:
1. Kontakt vBulletin team for å løse sine feil. Som du vet (fra gamle historier) vBulletin 3.6 har feil, og når du legger til noen ekstra parameter i URL til arkiv sub-forum side så krasjer. Det er ute av vBET omfang siden gammel vBulletin oppfører seg på denne måten selv når vBET ikke er installert - så i korte ord: det er vBulletin bug. Det er også ute av omfang vår fordi den ikke er støttet versjon. Så du kan spørre vBuletin er de fortsatt ansvarlige for koden sin, og vil de rette det opp. De kan nekte dersom de også vurdere vB3.6 som ikke støttes.
2. Du kan blokkere hele arkivet i robots.txt - ikke god idé vi ikke anbefaler det.
3. Du kan deaktivere oversettelse av arkivsider. Det vil bli færre sider i Google-indeksen, men det blir ingen flere ødelagte koblinger.
4. Du kan redigere layout på tråden arkiv siden slik linker til arkiv sub-fora ikke vil bli inkludert. Du kan gjøre det inkludert for ikke oversatt side og deaktivert for oversatt en. På forumets arkiv siden det ødelagte koblinger til sub-forum vil være fortsatt på, men dette er bare flere lenker ikke tusenvis på tusenvis arkiv tråd sider. Du kan selv gjort 301 omdirigering til viktigste forum arkiv side, så det blir bare i originalspråket.
Fortell oss hvilken versjon foretrekker du, og vi vil veilede deg mer i utvalgte.
Jeg tapte her. Først skrev det er trygt. Så du skrev det er ikke trygt. Nå er det trygt igjen. Det jeg er interessert er det jeg skrev til deg om Webmaster Tools. Vi er ikke interessert i hva mod forfatteren forteller deg - dette er mellom deg og ham. Vi er interessert i hvordan Google ser ditt forum. Hvis Google ser forumet som blokkerte kommunisere deretter mod skader Google, fordi Google ser overalt samme innhold (slik at hvert innlegg er å betrakte som dupliseres innhold). I dette tilfellet vi råd til ikke å bruke mod lenger før det vil være trygt for Google - så før du vil kunne se på Webmaster Verktøy som Google se alle sidene som normalt og det er ikke blokkert. Dette er hvordan det er, og vi har ingenting mer å si på dette området. Det er ditt valg vil du brakk råd eller ikke. Så sjekk det først, og hvis det ikke er trygt da laget din egen beslutning om hvem du ønsker å lytte.
Jeg beklager hvis du vurdere vårt svar som uhøflig. Jeg bare lagt i TODO-listen for å gjøre separate robot.txt fil for non SEO linker. Takk for notatet.
Vennligst les nøye og nok en gang hva jeg skrev til deg i forrige svar. Jeg aldri skrev at linken:
er brutt. Jeg skrev at det fungerer - ødelagte er linker på denne siden. Vennligst les igjen det som ble beskrevet før. Jeg vet at denne siden fungerer. Det er derfor jeg skrev du:Code:http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl
Jeg skrev at lenken virker - du trenger ikke å gi meg skjermbilder og bevise for meg at det fungererBare les nøye hva jeg skriver til deg. Og nå ser på bildet ditt, og vær oppmerksom på toppen linker (linker til arkiv sub-forums) - de er brutt
(Bortsett lenke til arkivet main forum)
StoreHåper du forstår det området av problemet nå, og vet hva er valgene. Fortell oss hvilken du foretrekker, og vi vil veilede deg i denne retningen.
Alle disse sidene har helt forskjellig innhold og eventuelle boot kunne ikke fortelle at det er samme når teksten er helt annerledes. De er forskjellige sider som serverer forskjellig innhold målrettet for ulike mottaker, og svaret har ingen sans for oss i det hele tatt. Vennligst PM meg hele meldingen du fikk, med kontakt til kilden av denne meldingen. Vi ønsker å forklare det. Mest sannsynlig person som sjekker det så ikke reelt innhold, men bare blokkere meldingen (som jeg gjorde akkurat nå) - så ins så fall tilbakemeldingene har ingen verdi i det hele tatt. Igjen - vennligst PM detaljer vil vi bekrefte det.