1. Vennligst slå på italienske flagget på ditt forum (jeg fant ikke det) - akkurat nå brukere som har byttet språk ikke er i stand til å vende tilbake til originalspråket. Som jeg skrev innhold av tråder som jeg var i stand til å se før jeg så at jeg måtte registrere var bare en setning i alle tilfeller. Denne det ikke hva jeg personlig antar som gjennomsnittlig lengde av innhold. Igjen dette gjør sidene ser veldig likt siden forskjellen mellom korte trådene er bare én setning - resten er layout som er lik. Jeg vet ikke hvordan du er så sikker på at det har ingenting å gjøre med denne saken. Hvis du vet noe hva vi ikke må bare dele den slik at vi vil kunne hjelpe deg raskere. Vet du hvorfor denne e-posten ble sendt?

2. Jeg vet ikke knute hva som er skolens program for barn i ditt land, men jeg håper at det vil være svært nyttig for dem å vite at du registrer mod etter 3 besøk har ingenting å gjøre med roboter som de går gjennom.
Vennligst fokus på problemet. Og gi nødvendige svar - jeg visste ikke hvilke mod bruker du og jeg hadde ikke engang spørre fordi det ikke er viktig for meg - viktig var det boot trygt. Hvis du er 100% sikker på at det er trygt så stor. Bare i tilfelle hadde du i tvil kan du se hvordan Google ser ditt forum i Webmaster Tools.

Vær oppmerksom på at Google støvler ikke angriper noen nettsteder - Google ikke skader nettsteder. Vi har råd til å bruke cache for lenger tillatt periode, fordi det er bedre for ytelse. Også hvis du føler at det sikkert den eneste grunnen er antall oversettelse på siden din - gjerne deaktivere noen av dem og gjør det igjen én etter én fra tid til annen. Likevel bør du vurdere at lisensen er aktiv i 6 måneder, og du fikk denne e-posten nå. Det er vanskelig å tro at for 6 måneder Google ikke så disse linkene - faktisk mange av dem du allerede har indeksert. Så jeg er ikke sikker på at dette er årsaken til e-posten som du fikk. Selv om det ser du alle opplysninger som ble gitt til deg etter analyse av disse lenkene.

Jeg vet ikke hva du mener med effektiv tråder.

Også oppmerksom på at vi arbeider med dette problemet - du fikk resultatene av vår analyse. Og vennligst hold med å fortelle hva Google anser - fordi det er dere som mener at Google finner det ikke riktig. Vi har mange fora som har absolutt ingen problem med Google, og har alle språk slått på. Og det er ikke sant at innholdet ikke er fysisk eksisterer, vennligst ikke fortell hva vi kan argumentere fordi noe ... Innholdet finnes for alle som besøker den, og den fysisk finnes i databasen i original og i cache i oversatt form. Dette er ikke verdens lotteri - dette er oversettelse det kunne ikke skje hvis innhold ikke eksisterer. Og ingenting er juks her - kan du lese Googles TOS - dette er Google som hevder at oversettelse kan hurtigbufres for maks 15 dager. Det er alt OK med Google i tilfelle av automatiske side oversettelser - det er Google som gjorde denne oversettelsen

Også ingen klient kan fortelle at alt innhold som streames til ham er fra statisk fil eller ikke. Faktisk i disse dager nesten ingenting er statisk nå. I vBulletin ingen utsikt hakker fra statiske HTML struktur - alt base på data fra databasen (språk, maler, stiler). Jeg har ingen anelse om hva som er dine kunnskaper om klient server arkitektur med tynne klienter, men vær oppmerksom på at innholdet finnes hvis koblingen svar. Fortelle at Google føles det juks fordi det ikke finnes har ingenting å gjøre med virkeligheten.

Også Merk at du kan i hvert øyeblikk bruk vBET SEO linker og ha / en / i stedet for språk = - denne konfigurasjonen er bare opp til deg og vBET støtter det uten vBSEO.

Om merke som du ga - som jeg skrev om du føler at du oppdaget den virkelige årsaken til problemet ditt da har du løsningen. Likevel bør du vurdere at dette er noen generiske svar uten engang å sjekke hva som skjer. Jeg ville ikke stole på det:
1 - du har lignende mengde lenker for halvåret.
2 - Google mail selv forteller:
"Googlebot kanskje unødvendig å gjennomgå et stort antall ulike nettadresser som peker til identisk eller lignende innholdEller gjennomgang deler av nettstedet ditt som ikke er ment å være gjennomgått av Googlebot. "

Så igjen kan du vurdere våre råd og analysere resultatet. Hvis du føler det er bare spørsmålet om antall oversettelser som du slått på - så vet du løsningen.

Har du fremdeles trenger vår hjelp / råd på dette problemet?