Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Ikke oversatt rss

Medlem
    Ble medlem
    April 2010

Default Ikke oversatt rss

Sist endret av pepito69; 15-01-1119:59.

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

ok Jeg vil prøve å løse det.

Ble medlem
    Mai 2010

Som jeg ser du har en Syntax Error - Problemet er i forumet beskrivelse.
    Du kan enkelt teste det - bare redigere ditt forum beskrivelse og sette tekst uten noen bestemt bokstaver (for eksempel sette beskrivelsen på engelsk) og prøve det.
    Jeg testet det på min test forum med din opprinnelige forumet beskrivelse (i spania) og det er arbeid på forumet mitt.

Hvis det fortsatt ikke fungerer - send til meg ved PM du FTP og admincp detaljer og jeg vil sjekke det og løse.

Jeg venter på info og fortsatt prøver å løse det.
    Sist endret av kamilkurczak; 19-01-1112:52.

Medlem
    Ble medlem
    April 2010

Takket men dette er ikke problemet. Jeg gjorde det.
    Jeg så i koden at når RSS finner en puntuation symbol (O, A, etc) RSS-stopper. Er ikke et problem med beskrivelse feltet, er det problemet om hvordan Vbet avtaler med noen språkkoder. Det er ikke en syntaks problem.
    Uansett har jeg lære å ha en masse pacience med VBET, fordi afterall, jeg foretrekker å bruke det, men aldri funnet en forlengelse med slike problemer.

Jeg trenger bare å vite, hvorfor rss stopper når finne noen symboler, normal symboler i mange språk.
    Thanks

Ble medlem
    Mai 2010

hello,
    På min test forumet jeg ikke finner denne saken - Jeg gjorde en masse tråder og innlegg i spansk med de spesifikke bokstaver som i eksempelet ditt.

Det er et problem i oversettelse - Det kan være forbundet med feil koding på nettstedet ditt (eller feil koding innstillinger). Jeg kan fikse det, men jeg må ha full tilgang til nettstedet ditt.

Hvis du fink at dette er noe problem - løst.

Medlem
    Ble medlem
    April 2010

Takket Kamil, en av dette dager jeg vil sende deg en PM

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •