Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 9 av 9

Tråd: vBSEO 3,2 integrasjon hjelp med vBulletin 3.8

Junior Member
    Ble medlem
    November 2010

Default vBSEO 3,2 integrasjon hjelp med vBulletin 3.8

Hallo

Jeg har installert vbet dag og alt virker bra bortsett fra jeg bruker vBSEO 3.2 og ikke vet hvilke filer du vil redigere, har jeg gjort det. htaccess men jeg har ikke endret noen vBSEO filer og jeg har ikke endret noen vBSEO innstillinger kan dere hjelpe?

Takk

Basilikum

Utestengt
    Ble medlem
    November 2010

Hello!

Alt om filer som er beskrevet i pakken med vbet i do-not-opplasting -> readme.htm fil i "Integrasjon med andre mods" - delen, og .htaccess - http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html

Junior Member
    Ble medlem
    November 2010

denne $ vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ TTL), finnes ikke i vbseo3.2 functions_vbseo_createurl.php så jeg vet ikke hva jeg skal legge der, kan du hjelpe?

Junior Member
    Ble medlem
    November 2010

Hei,

dette er htaccess av forumet mitt

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? TXT) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
    er dette riktig?

Takk

Basilikum

Junior Member
    Ble medlem
    November 2010

i adition ...

Vi har den nyeste vBSEO nå
    Τεστ ποστ - ForexForum.GR
    Problemet vi står overfor er at oversettelser ikke er gjort automaticallytranslations ikke skjer automatisk

Takk

Basilikum

Junior Member
    Ble medlem
    November 2010

noen nyheter om dette?

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

hello,
    Jeg var på forumet ditt for eksempel ved denne url:ForexForum.GR を - ヨーロッパ の 災禍 は USD 強化 し て 続行

og denne SEO koblingen ser bra ut. Så hvor er problemet? beskriv det bedre.
    Code:
    The problem we are facing is that translations are not done automaticallytranslations are not taking place automatically
    vennligst forklare det bedre.
    Sist endret av kamilkurczak; 25-11-1019:50.

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Kamil, jeg har vært der også, har de siste vBSEO installert og oversettelser synes å skje automatisk, så jeg antar at de nå ber om er deres. Htaccess riktig som vist ovenfor?

Hilsen
    Simon

Utestengt
    Ble medlem
    November 2010

Alt ser fint. Det er et vindu som spør om et språk i forumet (i henhold til dine innstillinger), er forumet oversatt godt, SEO koblinger ser fine .. er det noen andre problemet?

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •