Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: vbseo 3,2 integration hjälp med vBulletin 3,8

Default vbseo 3,2 integration hjälp med vBulletin 3,8

Hallå

Jag har installerat vbet idag och allt verkar bra förutom att jag använder vbseo 3,2 och vet inte vilka filer du vill redigera, jag har gjort. htaccess men jag har inte ändrat några vbseo filer och jag har icke ändrat någon vbseo inställningar kan du hjälpa till?

Tack

Basilika

Banned
    Reg.datum
    Nov 2010

Hej!

Allt om filer beskrivs i ditt paket med vbet i gör-inte-ladda -> readme.htm fil i "Integration med andra mods" avsnitt, och .htaccess - http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html

denna $ vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ TTL), finns inte i vbseo3.2 functions_vbseo_createurl.php så jag vet inte vad jag ska lägga där, kan du hjälpa till?

Hej,

detta är htaccess i mitt forum

RewriteRule ^ ((webbadresslista | sitemap_) .* \\ (XML |..? Txt) (\\ GZ))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeras = / [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & dirigera = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
    Är detta korrekt?

Tack

Basilika

i adition ...

Vi har de senaste vbseo nu
    Τεστ ποστ - ForexForum.GR
    Problemet vi står inför är att översättningarna inte görs automaticallytranslations inte sker automatiskt

Tack

Basilika

några nyheter om detta?

vBulletin Enterprise Översättare (vBET) Personal
    Reg.datum
    Maj 2010

hej,
    Jag var på ditt forum till exempel genom denna url:ForexForum.GR を - ヨーロッパ の 災禍 は USD 強化 し て 続行

och detta SEO länken ser bra ut. Så var är problemet? beskriv den bättre.
    Code:
    The problem we are facing is that translations are not done automaticallytranslations are not taking place automatically
    förklara det bättre.
    Senast redigerad av kamilkurczak; 25-11-1019:50.

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Kamil, jag har varit där också, de har den senaste vbseo installeras och översättningar verkar hända automatiskt, så jag antar att det nu är de frågar är deras. Htaccess korrekt som visas ovan?

Hälsningar,
    Simon

Banned
    Reg.datum
    Nov 2010

Allt ser bra ut. Det finns ett fönster att fråga om ett språk av forum (enligt din webbläsares inställningar) är forum översätts väl, SEO länkar ser bra ut .. Finns det någon annan fråga?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •