Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 10 av 10

Tråd: Hvordan det fungerer - manuell om multi språkstøtte

  1. #1
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default Hvordan det fungerer - manuell om multi språkstøtte

    Denne artikkelen beskriver hvordan automatisk oversettelse fungerer. Manuell oversetting Beskrivelse kan du se her: http://www.vbenterprisetranslator.co...nslations.html
    Hvis du vil unngå oversettelse av en del av teksten, kan du se her: Hvordan lage en tekst ikke oversatt?.

    Jeg vet ikke hvor mye du er imponert av flere språk støtte til nå og håper du vil bli imponert enda mer når du finner ut hvor lett det er i bruk

    Først av alt mod støtter bruker standard språk. Det ligger i påmeldingsskjema og kan endres i Brukerinnstillinger CP. Så hvis brukeren har satt sin standard språk, så han gjør ingenting ... Bare skriver innlegg på sitt eget språk, og vBET tar hånd om alt. I så fall - når brukeren har satt standard språk er det antatt at hele innlegget (inkludert tittel) er skrevet i hans standardspråket. Det vil være konfigurerbar snart, men i øyeblikket hans er enkel forutsetning: Hvis brukeren har satt standard språk og det er annerledes enn forumet standard språk, deretter hver sin melding er i språket som han velger som standard hans.

    Du kan også opprette flere språk meldinger, hvor bare deler av meldingen er i forskjellige språk. Dette er veldig enkelt - alt hva du trenger å gjøre det sette tekst skrevet i forskjellige språk innsiden av lang BBCode. Det tar en parameter som er språkkoden. Dvs. hvis du ønsker å skrive noe på polsk, så BBCode ser slik ut lang = pl.
    Se hele eksempel (mellomrom i BBCode lagt for å unngå evaluering):
    [ lang=pl]Przykład tekstu po polsku[ /lang]

    Dette eksempelet (uten mellomrom i BBCode) vil gi deg slikt resultat:
    Text automatically translated from: Polish to: Norwegian
    Translated text
    Eksempel på tekst på polsk
    Original text


    Det er også en mer BBCode som fungerer nøyaktig som lang BBCode, men det er reservert for innlegg titler bare. Det er langtitle BBCode - det er brukt av vBET til automatisk å merke meldingen til brukeren som setter deres standard annet språk enn forumet standard språk. Det bør ikke brukes manuelt, og hvis du ønsker å bruke det slik måte, så husk å sette hele meldingen innsiden av lang BBCode bruke samme språkkode som parameter i bod BBCoder (ellers noen deler av oversatt RSS-kanaler kan ikke oversettes hensiktsmessig, men innlegg vil bli vist korrekt).

    Sist endret av Marcin Kalak; 31-08-1210:56.

  2. #2
    Utestengt
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    4

    Default Redigerer Oversettelser

    Er det en måte å oppdatere cache hvis Google oversettelse er ikke akkurat riktig? Administratorer kan redigere det opprinnelige innlegget, men kan de gi et bedre menneske oversettelse i stedet for innhold fra Enterprise Oversetter?

  3. #3
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Quote Opprinnelig skrevet av rstankiewicz View Post
    Er det en måte å oppdatere cache hvis Google oversettelse er ikke akkurat riktig? Administratorer kan redigere det opprinnelige innlegget, men kan de gi et bedre menneske oversettelse i stedet for innhold fra Enterprise Oversetter?
    Vi tenkte på det (slike oversettelser kan merkes for å unngå sletting fra cache), men dessverre Google ikke tillater det. Ifølge Google forhold du ikke har lov til å endre resultatet av Google oversettelser. Så vi kan ikke legge til slike muligens.

    Vi kan ikke gjøre det, men vi tenker bedre integrasjon med vBulletin setninger. Det er ikke undersøkt ennå, men det er på vår TODO-listen, for å gjøre mulig å bruke på oversatte sider også passende setninger. Denne løsningen vil ikke håndtere bedre innlegg oversettelser, men det vil håndtere problemet med alle vBulletin tekster. Du trenger bare å installere uttrykk fro enkelte språk, og det vil bli gjort. De er våre planer i dette området
    Sist endret av vBET; 03-11-0922:58.

  4. #4
    Utestengt
    Ble medlem
    November 2009
    Innlegg
    13

    Default

    Takk vBET medlemmer å lese.

    Jeg har lagt ut denne meldingen på å sette språket til Thai (Thai standard), deretter innlegg.

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Quote Opprinnelig skrevet av websnow View Post
    Takk vBET medlemmer å lese.

    Jeg har lagt ut denne meldingen på å sette språket til Thai (Thai standard), deretter innlegg.
    Vennligst bruk lang BBCode eller satt standard språk i User CP - akkurat som beskrevet i denne håndboken

  6. #6
    Utestengt
    Ble medlem
    November 2009
    Innlegg
    13

    Default

    Text automatically translated from: Thai to: Norwegian
    Translated text
    Takk vBET medlemmer å lese.

    Jeg har lagt ut denne meldingen på å sette språket til Thai (Thai standard), deretter innlegg.
    Original text

  7. #7
    Utestengt
    Ble medlem
    November 2009
    Innlegg
    13

    Default

    Text automatically translated from: Thai to: Norwegian
    Translated text
    Wow, virkelig flott.
    Original text





    Text automatically translated from: English to: Norwegian
    Translated text
    wow flotte
    Original text
    Sist endret av vBET; 08-11-0920:53. Årsak: ingen edit - måtte Sitat - beklager;)

  8. #8
    Utestengt
    Ble medlem
    November 2009
    Innlegg
    13

    Default

    Hei vBET

    Jeg fikk spørsmål

    1. Når jeg satt min standard til THAI og så svarer jeg innlegget i Thai
    Etter denne endringen jeg språk til engelsk

    Resultatet er jeg fortsatt se mine innlegg i Thai ikke engelsk. det skulle vise engelsk

  9. #9
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Quote Opprinnelig skrevet av websnow View Post
    Text automatically translated from: Thai to: Norwegian
    Translated text
    Wow, virkelig flott.
    Original text


    Text automatically translated from: English to: Norwegian
    Translated text
    wow flotte
    Original text
    Jeg er glad du liker det Og - du trenger ikke å bruke lang bbcode hvis du skriver i forumet språk. I dette tilfellet "wow stor" ikke trenger å være i lang BBCode - dette BBCode er å støtte meldinger skrevet på ulike språk at forumet har.

  10. #10
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Quote Opprinnelig skrevet av websnow View Post
    Hei vBET

    Jeg fikk spørsmål

    1. Når jeg satt min standard til THAI og så svarer jeg innlegget i Thai
    Etter denne endringen jeg språk til engelsk

    Resultatet er jeg fortsatt se mine innlegg i Thai ikke engelsk. det skulle vise engelsk
    Bare se på nettadressen din - du er ute på oversatt side Bare klikk engelsk flagg, og du vil se hele forumet på engelsk - inkludert meldinger som ble skrevet på Thai

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •