Opprinnelig skrevet av
vBET
Ja - det kan være at på forumet hans er det virke på grunn av ulike versjoner. Som jeg skrev før jeg ikke kjenner detaljene i hans integrasjon mellom vBulletin nad MediaWiki. Det ser ut som det er generert av vBulletin, fortsatt det kan være oppsettet integrasjon som du skrev. Kanskje nyeste versjonen av MediaWiki mod gjør flere ting, kanskje forumet forfatter gal ekstra innsats. Har du spurt ham? Visste du sjekke beskrivelse nyeste MediaWiki integrasjon mod? Jeg ser det flagg i bunnteksten - det ser ut som bunntekst er generert av BB templating mekanisme, ikke bare hardkodet.
Slik sjekker betyr kroken global_complete blir brukt. Det er veldig enkelt. Hvis du har gjort første integrasjon del riktig - det betyr at forumet vil gjenkjenne lenker med språkkoden (no / pl /...) - så hvis global_complete støttes siden vil oversette fine. Hvis den ikke støttes, da siden ikke skal oversettes, og du kan se at på siden som skal oversettes lenkene under flaggene vil ha 'vbet_flag' inkluderes i URL.