Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Brukere satt språket ikke hedret

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Default Brukere satt språket ikke hedret

Jeg har registrert meg som ny bruker og valgt spansk som min poste språk, når jeg da logget inn i forumet det var på engelsk enn spansk (jeg bor i england så nettleseren min er engelsk, men i vbet innstillinger har jeg valgt "tillit bruker" ), sjekket jeg i usercp redigere detaljer og språk valgt viser spansk?

Kan du gi råd please?

Hilsen
    Simon

EDIT: språket flagget (spansk) kan ikke velges slik at en del blir hedret sin bare at den ikke oversette siden til spansk!
    Sist endret av Simon Lloyd; 05-10-1021:06.

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

hello,
    Trust bruker alternativ til Google Language Detection. Google er ikke bedt om språk i det hele tatt, er brukerens innstillinger brukes. vi stoler brukeren at meldingen som han skrev, er i språket hans, som han satt. Er bare på innlegg skrevet av denne brukeren.
    Forum språk vil alltid være slik at du valgte. (For eksempel "engelsk")

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

vBET vil viderekoble til andre bestemt språk når du angir bestemt alternativ i Diverse seksjon som heter Omdirigere til brukeren språk Du kan enkelt teste det ved å endre nettleserinnstillingene dine språkinnstillinger, starte nettleseren (omdirigering er bare for første forespørsel i økten, så vi tillater brukeren å endre det senere) og noen ganger klar cookies (hvis nettleseren vil holde økten etter omstart).

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •