Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 14

Tråd: Brukere oppslaget i ulike språk

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Default Brukere oppslaget i ulike språk

Hei kan du fortelle meg, hvis en bruker innlegg i si nederlandsk etter å ha sett forumet på nederlandsk når jeg ser innlegget vil det bli på engelsk?

Også hvor mye mer database bruk eller databasetabeller finnes det?

Er det ekstra belastning på serveren?

Er det SEO trygt?

Kan alle oversettelser være automatisk, det vil si alle spanske alltid se det i spansk alle russiske vil alltid se det i russisk ********** etc?

Hilsen
    Simon

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hei, kan vBET gjenkjenne melding språk (konfigurerbar). Så hvis brukeren skriver HIE melding i noen støttede språk, så vBET vil kjenne sitt språk (ved hjelp av Google) og deretter automatisk ugjennomsiktig det i passende BBCoder.

vBET skaper nye cache bordene, men gjorde ingen endringer i de opprinnelige vBulletin tabeller.

Selvfølgelig vil det være ekstra belastning - det er ikke oversatt magisk

Hele oversettelse er automatisk

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Text automatically translated from: Spanish to: Norwegian
    Translated text
    Test:
    Mitt navn er Simon, jeg er ikke dum
    Original text

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Jeg antar da im spørre kan denne kjøres uten flaggene øverst eller et valg av språk dropdown?
    Jeg vil at besøkende til nettstedet mitt for å automatisk se nettstedet i språket deres (antar deres nettlesere er satt til sitt lands standard) uten å måtte klikke på en knapp eller noe som jeg ikke ønsker å ha flagg eller dropdown men i post er nyttig, jeg har også en egendefinert kode bb thats analysert gjennom en egen php fil med regex vil dette være et problem?

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Text automatically translated from: Spanish to: Norwegian
    Translated text
    Test 2:
    Mitt navn er Simon, jeg er ikke dum! edit for dual språktest
    Original text
    Jeg likte denne testen
    Sist endret av Simon Lloyd; 01-10-1014:30.

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Mens jeg liker mod (vel testene ive gjort) Jeg er redd for støtten responstiden er svært dårlig, postet jeg i går kl 02:14 (GMT) og fortsatt ingen respons 19 timer senere!

Det gir ikke meg tillit til å kjøpe.

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Kom igjen folkens 30hrs nå siden et svar, vil du selge denne ting eller ikke?

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Quote Opprinnelig skrevet av Simon Lloyd View Post
    Jeg antar da im spørre kan denne kjøres uten flaggene øverst eller et valg av språk dropdown?
    Jeg vil at besøkende til nettstedet mitt for å automatisk se nettstedet i språket deres (antar deres nettlesere er satt til sitt lands standard) uten å måtte klikke på en knapp eller noe som jeg ikke ønsker å ha flagg eller dropdown men i post er nyttig, jeg har også en egendefinert kode bb thats analysert gjennom en egen php fil med regex vil dette være et problem?
    Sist gang å spørre da jeg wont gidder å kjøpe denne, men installere et enkelt google-utviklere jquery versjon simpelthen å oversette sider!

Vennligst svar på mine Spør biblioteket over og følgende hvis mulig:

Jeg har vBSEO og vBSEO nettstedet kartet er det noe ekstra jeg trenger å gjøre etter kjøpte denne mod (gitt at jeg noen gang får svar her) for å kontrollere at alt fungerer?

Ble medlem
    Oktober 2009

Hallo. Vær oppmerksom på at vår tjeneste er ikke 24 / 7. På hverdager er vi hver dag. I helgene som regel også, likevel kan det være ikke så ofte. Også vi har kunder fra hele verden, så noen ganger responstid påvirket av tidsforskjellen (vi vanligvis sover om natten ).

Beklager for så sent svar. Vær oppmerksom på at Kamil (vår stab fyr) kom akkurat tilbake fra ferie, så siden mandag vil vi gå tilbake til bedre responstid

Også i dette tilfellet - jeg bare savner på spørsmålet ditt, fordi det var brakklagt av test-melding. Da jeg kom hit så jeg bare prøve og ikke sette fokus på meldingen før den (begge var send minutt etter minutt). Beklager - det var min feil. Selv nå var jeg forvirret hva det handler om og kom tilbake til begynnelsen av denne samtalen for å finne ut hvorfor du skriver om noen 30 timer, da jeg var her i går og det var ingenting adressert til meg. Nå vet jeg at det var ingenting hva jeg lagt merke til - jeg savner meldingen villede av brakklegging testmelding. Én gang må du ta mitt unnskyldninger.

Svare på spørsmålet du kan helt deaktivere flagg og sett muligheten til å omdirigere brukere automatisk til deres språk basere på deres nettleser innstillinger (vBET bruker overskrifter send av nettleseren for det). Likevel dette ikke er rådet:
    1. Som standard Google vil ikke se flere sider. Det vil hvis du legger dem inn sitemap. Hvis du ikke vil gjøre dette, så disse sidene vil ikke bli indeksert, så du vil ikke få ekstra trafikk fra nye steder - folk rett og slett ikke vil finne ut om det
    2. Brukere kan komme fra ikke sine datamaskiner. Dvs hvis noen er fra Polen, men vil gå til forumet ditt fra noen internett cafe i England, deretter browser vil fortelle vBET dette språket skal være engelsk. Ved å deaktivere flagg du ikke vil gi brukeren mulighet til å endre språket.

Custom BBCoder bør ikke være problem hvis de er virkelig BBCoder. Vi har allerede hatt problem med en mod som var med sine egne "BB-koder", men problemet var fordi de egentlig ikke bruke bbcode - bare en tekst der de analyseres selv. Vær oppmerksom på at BBCode er ikke bare en tekst i [] analyseres av regulære uttrykk. BBCode er spesielt merke som er registrert i vBulletin motor og det er analyseres av vBulletin motor (du må plugin til passende kroker). Hvis du ikke bruker det på den måten, så du virkelig ikke har bbcode, bare spesielle merke anerkjent av koden din. I så fall kan du ha problemet. Fordi i så fall ikke det er BBKode, så det vil ikke bli analyseres av vBulletin og når lang bbcode vil bli analysert, vil det komme tekst å oversette med dine spesielle merker som ikke er BB-koder selv om er inne [] (fordi vBulletin gjenkjente ikke det så bare la det) - så denne teksten vil bli sende til oversette, og Google kan bryte dine spesielle merker (dvs. ved å sette mellomrom før stengetid]).
    Sist endret av vBET; 02-10-1022:47.

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Simon Lloyd View Post
    Sist gang å spørre da jeg wont gidder å kjøpe denne, men installere et enkelt google-utviklere jquery versjon simpelthen å oversette sider!

Vennligst svar på mine Spør biblioteket over og følgende hvis mulig:

Jeg har vBSEO og vBSEO nettstedet kartet er det noe ekstra jeg trenger å gjøre etter kjøpte denne mod (gitt at jeg noen gang får svar her) for å kontrollere at alt fungerer?
    Jeg var bare svare på spørsmålet ditt da du skrev dette

Du kan også integreres med Sitemap Generator, har nettadresser til oversatt sider inkludert i sidekart. Dette er ikke nødvendig (hvis du har flagg, vil Google finne disse sidene uansett, likevel kan det ta mer tid i slike tilfelle).
    Sist endret av vBET; 02-10-1023:12.

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •