Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 10 av 16

Tråd: vBAdvanced CMPS saker

Hybrid-visning

Forrige Innlegg Previous Post   Next Post Neste Innlegg
    Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Default vBAdvanced CMPS saker

Min forumet bor i / forums /, min vBAdvanced er i roten av domenet.

Jeg har lagt den globale uttalelser som anvist i et annet innlegg på forumet, og jeg bruker "tilpasset" plassering for flagg og gikk $ vbenterprisetranslatorflags bare én gang i malen min. På min hjemmeside ser jeg (jeg bruker en "hvis" statement slik at bare admins se flaggene) rutene for flaggene sette to ganger under navigasjonslinjen. Jeg ser ikke flagget bildene selv om jeg legger kopier av dem i / images / vbet / flagg.

Når flagget rutene er klikket, oversetter området men jeg blir sendt til / forums / men ønsker brukeren å bo på hjemmesiden når de klikker et flagg. Jeg kjører Nginx og her er mine nåværende omskrivninger for ditt produkt. Jeg bruker ikke SEO alternativet i vbet innstillinger.

# Starte oversettelse

plassering ~ * / forums / .* \\. (jpg | jpeg | gif | css | png | js) {
    root / var / www / htdocs / veiviser;
    }

plassering / forums / {
    root / xxx / www / htdocs / veiviser;

omskrive ? / Forums / vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang = $ 1 siste;
    omskrive ? / Forums / vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang = $ 1 siste;

if (!-E $ request_filename) {
    omskrive ^ / forums /(.*)$ / forums / vbenterprisetranslator_seo.php siste;
    }

fastcgi_pass 127.0.0.1:9000;
    fastcgi_index index.php;
    fastcgi_param SCRIPT_FILENAME / xxx / www / htdocs / veiviseren $ fastcgi_script_name;
    inkluderer fastcgi_params;

# Løse noen FastCGI feil, med mer tolerant buffere og tidsavbrudd
    fastcgi_connect_timeout 120;
    fastcgi_send_timeout 60;
    fastcgi_read_timeout 120;
    fastcgi_buffer_size 128k;
    fastcgi_buffers 4 256k;
    fastcgi_busy_buffers_size 256k;
    fastcgi_temp_file_write_size 256k;
    fastcgi_intercept_errors på;

}

# Stopp oversettelse

1. Hvorfor et dobbelt sett med flagg?
    2. Hvis jeg har bildene i riktig bane, hva ville stoppe dem fra å vise?
    3. Vet du hva jeg ville trenge for å legge til min Nginx cfg fil for å tillate en bruker klikker et flagg på hjemmesiden min og ikke blir sendt til forum?

Takk

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Det er vanskelig å forestille seg hva du beskriver. Kan du opprette testkonto for oss, ved hjelp som vi vil kunne se at du beskriver? Vennligst PM tilgang detaljer.

Hvis du bruker VBS dynamikk - da må du bruke også denne mod: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html

Også vet jeg ikke hvilke innlegg du skriver om:
    Jeg har lagt den globale uttalelser som anvist i et annet innlegg
    Så vennligst gi eksakte URL så vi vil vite hvilke treff du brakklagt.

Å integrere oversettelse av innhold utenfor forumet katalogen må du brakk dette instruksjoner: http://www.vbenterprisetranslator.co...-2.html # post54

De var generell informasjon. Nå svarer den nøyaktige spørsmål:
    1. Vet ikke nå. Trenger du å se html-utgang for tips. Også - hvilke endringer du har gjort i maler? Og er du sikker på at flagg plassen er satt som skikken?
    2. Sannsynligvis mangel på stiler. Vær oppmerksom på at vBET bruker nå 1 image for alle flagg og vise de som bruker css tross. Det ville være bra hvis jeg vil være i stand til å se hva du skriver om, kan det hjelpe å finne kilden til problemet. Nå trenger jeg å gjette.
    3. Ja. Se her: http://www.vbenterprisetranslator.co...-2.html # post54 bare vedta regler for Nginx

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Det er vanskelig å forestille seg hva du beskriver. Kan du opprette testkonto for oss, ved hjelp som vi vil kunne se at du beskriver? Vennligst PM tilgang detaljer.
    Jeg er alt satt med duplikat flagg problemer. Dumme feil fra min side.

Å integrere oversettelse av innhold utenfor forumet katalogen må du brakk dette instruksjoner: http://www.vbenterprisetranslator.co...-2.html # post54
    Jeg er klar over det innlegget, men jeg kjører Nginx som ikke bruker. Htaccess. Jeg følger min omskriving seksjon for mod din i mitt opprinnelige innlegg. Hva trenger jeg for å legge til eller endre?

De var generell informasjon. Nå svarer den nøyaktige spørsmål:
    1. Vet ikke nå. Trenger du å se html-utgang for tips. Også - hvilke endringer du har gjort i maler? Og er du sikker på at flagg plassen er satt som skikken?
    Det er et ikke problem nå.

2. Sannsynligvis mangel på stiler. Vær oppmerksom på at vBET bruker nå 1 image for alle flagg og vise de som bruker css tross. Det ville være bra hvis jeg vil være i stand til å se hva du skriver om, kan det hjelpe å finne kilden til problemet. Nå trenger jeg å gjette.
    Jeg vil se på stilarket i flaggene dir
    3. Ja. Se her: http://www.vbenterprisetranslator.co...-2.html # post54 bare vedta regler for Nginx
    Du fortalte meg i pre-sales som du allerede har.

Takk for tiden din

Ble medlem
    Oktober 2009

Ja - vi allerede har regler for vBET og NGinX - du kan finne det i vBET pakke do-no-upload/tools/redirecting-rules/nginx.txt. Fremdeles regler for spesifikke integrasjoner er klare i. Htaccess form. Det er lett å vedta disse.

Så de htaccess regler.
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
    Vedtar til disse:
    Code:
    rewrite ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true last;
    rewrite ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true last;
    Dette:
    Code:
    RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true
    RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]
    til dette:
    Code:
    if (!($query_string ~* 'vbet_outside=true')){
        rewrite ^(.*)$ $1?vbet_outside=true last;
    }
    Vær oppmerksom på at disse ikke ble testet. Det anbefales å ta backup av dine reglene før endringer, så i tilfelle problemer du vil kunne angre endringene.

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Takk, vil jeg gi det en sjanse.

Ble medlem
    Oktober 2009

Vennligst gi tilbakemelding. Vi vil arbeide på den till gjort http://www.vbenterprisetranslator.co...-2.html # post54

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •