PDA

View Full Version: Slik arbeider vbet i litespeed?

symbianist
14-07-10, 13:22
Slik arbeider vbet i litespeed? Jeg merker vbet fungerer ikke på litespeed. Det viser
Ugyldig Forum spesifisert. Hvis du fulgte en gyldig link, vennligst gi beskjed til administrator
Vennligst om hjelp.

kamilkurczak
14-07-10, 13:37
Jeg vet ikke hvordan arbeidet med litespeed.

Kan du fortelle meg - vBulletin arbeider på denne serveren?

Nå er Michał på ferie. Jeg kan ikke sjekke det (Jeg har ikke tilgang til å gjøre det), vær tålmodig.

symbianist
15-07-10, 07:34
VBulletin jobber litespeed veldig bra, er bare vbet ikke fungerer.

kamilkurczak
15-07-10, 13:27
ok, vil jeg prøve å ta kontakt med Michał. vær tålmodig:)

Taurus
15-07-10, 18:38
Jeg har nettopp oppgradert mitt bord å LiteSpeed også i dag, og jeg kan bekrefte at VBET ikke fungerer med det. Så jeg håper dere kan komme opp med en løsning. Jeg måtte gå tilbake til Apache for nå.

kamilkurczak
16-07-10, 13:06
Thanks Taurus. Jeg vil si Michał om dette.

Taurus
17-07-10, 07:03
Når vil Michal være tilbake? Den eneste grunnen til at jeg nå ikke kan bruke LiteSpeed (som jeg betalte for) er på grunn av vBET. Jeg trenger virkelig dette skal sorteres. Takk!

symbianist
17-07-10, 07:47
Jeg trenger virkelig å jobbe denne too.please online bro. takk,

symbianist
17-07-10, 08:12
Ta oppmerksom på at jeg allerede installert iconv og krøller, men fortsatt ikke fungerer.

kamilkurczak
17-07-10, 16:27
Michał vil være på forumet i mondey .. Vær tålmodig,
beklager for at

symbianist
18-07-10, 05:17
Jeg prøvde googletest også, og jeg fikk noen feil. Min vert fortalt meg at tilkobling til google er greit. Egentlig har jeg google sitemap som fungerer fint.
Som jeg kjøre googletest, noen ganger jeg fikk nettverksfeil skjerm og noen ganger dette:

Starter oversettelse test
Test resultat:
Test feil: Kunne ikke koble til verten
Connection tid (ms): 3003,3449707031

Taurus
19-07-10, 07:14
Jeg prøvde googletest også, og jeg fikk noen feil. Min vert fortalt meg at tilkobling til google er greit. Egentlig har jeg google sitemap som fungerer fint.
Som jeg kjøre googletest, noen ganger jeg fikk nettverksfeil skjerm og noen ganger dette:

Jeg hadde samme problemet for noen dager siden. Jeg anbefaler at du kontakter din hosting selskapet og be dem om å sjekke din tillatelse og brannmur innstillinger. Gi dem linken for googletest din.

symbianist
20-07-10, 08:30
Vennligst hjelp admin om dette problemet.

vBET
20-07-10, 21:25
Hei:) Sorry for forsinkelser - Just kom tilbake fra ferie, og jeg er her for å serv deg med vår støtte:)

Vennligst se her for litespeed diskusjon med responsen hvordan du bruker det: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/848-litespeed.html - ikke testet ennå, bare basert på brukernes svar, men føler seg fri til å teste den med gratis versjon. Ved spørsmål - vennligst skriv det eksakte problemet beskrivelse og vi vil jobbe med dette:)

vBET
20-07-10, 21:26
Slik arbeider vbet i litespeed? Jeg merker vbet fungerer ikke på litespeed. Det viser
Ugyldig Forum spesifisert. Hvis du fulgte en gyldig link, vennligst gi beskjed til administrator
Vennligst om hjelp.

Bare bruk nødvendige htaccess regler:.)

vBET
20-07-10, 21:29

Dette er problemet mellom server og Google. Vi skrev Google test nøyaktig å bestemme slike situasjoner. Det har ingenting felles med vBET - serveren din bare har problemer med Google forbindelser - du bør legge merke til det til din hosting leverandør.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1