PDA

View Full Version: Løst vBSEO Sitemap virker ikke lenger



Kolbi
15-03-10, 21:36
Siden installere 4.2.0 vBET er ikke lenger den vBSEO områdekartet. De følgende feilmelding når du kjører:

[DEL START] showthread [8,258.2 Kb mem brukt] [66 382 s (66 382 s)]

Fatal error: Call to undefined function vbet_vbseo_filter_replace_text () in ... / htdocs / vBSEO / includes / functions_vbseo_createurl.php on line 43

vBET
16-03-10, 23:55
Takk for note - Vi savner dette problemet, fordi sitemap integrasjon er vårt neste skritt. Veldig utkast løsning - du åpne sitemap-fil som genererer denne feilmeldingen og legge det denne koden:


require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');


Legg den ETTER:


define('DIR', dirname(__FILE__).'/../');


Gi oss beskjed gjorde det hjelpe

Kolbi
17-03-10, 13:41
Jeg har prøvd å redigere vbseo_sitemap.php:

<?php
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
/******************************************************************************************
* vBSEO Google/Yahoo Sitemap Generator for vBulletin v3.x.x by Crawlability, Inc. *
*****************************************************************************************-*
* *
* Copyright &#169; 2005-2009, Crawlability, Inc. All rights reserved. *
* You may not redistribute this file or its derivatives without written permission. *
* *
* Sales Email: sales@crawlability.com *
* *
*************************************-LICENSE AGREEMENT********************************---*
* 1. You are free to download and install this plugin on any vBulletin forum for which *
* you hold a valid vB license. *
* 2. You ARE NOT allowed to REMOVE or MODIFY the copyright text within the .php files *
* themselves. *
* 3. You ARE NOT allowed to DISTRIBUTE the contents of any of the included files. *
* 4. You ARE NOT allowed to COPY ANY PARTS of the code and/or use it for distribution. *
******************************************************************************************/

error_reporting(E_ALL & ~E_NOTICE);
Så fikk jeg følgende feilmelding:

Advarsel: require_once (DIR / includes / vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php) [function.require-gang (http://www.2-wheel-planet.de/)]: failed to open stream: Ingen slik fil eller katalog i / htdocs / vbseo_sitemap / vbseo_sitemap.php on line 2

Fatal error: require_once () [function.require (http://www.2-wheel-planet.de/)]: Failed åpning nødvendig 'DIR / includes / vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php' (include_path ='.:/ opt/RZphp5 / includes ') in / htdocs / vbseo_sitemap / vbseo_sitemap.php on line 2

vBET
17-03-10, 18:25
Sett den ETTER:


define('DIR', dirname(__FILE__).'/../');


I stedet der du la det der ikke er DIR definert ennå. Jeg vet jeg ber dere om å legge det i begynnelsen - synd for forvirring;)

Kolbi
17-03-10, 19:13
Jeg har nå korrigert som følger:

if(!defined('DIR'))
define('DIR', dirname(__FILE__).'/../');
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');

if (!is_object($vbulletin->db)&&!is_object($db)&&!is_object($DB_site))

Og nå sitemap fungerer igjen.Danke.Kann det være at du snakket BB koden å bruke?

vBET
17-03-10, 19:47
Vi vil arbeide på full sitemap integrasjon og vi vil se:)

Kolbi
17-03-10, 20:20
Hadde jeg foreskrevet ovenfor, og at jeg mente hvis du ikke bruker en BB-kode språk? :) Ok!

vBET
17-03-10, 20:25
På dette tidspunktet bør det oversette til forum språk - vi er før integrasjon ennå, så jeg kan ikke gi deg mer presise svar.

Kolbi
18-03-10, 22:25
Nettstedet Kartet er opprettet, men ifølge Webmaster Tools, er dette likevel ikke fungerer. Har fått følgende feilmelding:


Generell HTTP-feil: 404 ikke gefundenBei prøver å få tilgang nettkartet, har oppstått en feil. Kontroller at nettkartet overholder våre retningslinjer og at det er mulig å adgang på plasseringen angitt av deg. Deretter sende dataene igjen. HTTP-feil: identifisere 404Problem er: 18.03.2010 https://www.google.com/webmasters/tools/images/error.png 9 mangler XML-TagDieses nødvendig kode mangler. Legg det og sende data. Overordnede dag: sitemapindexTag: sitemapProblem bestemmes på: 13.03.2010

vBET
19-03-10, 01:05
Denne meldingen handler ikke om problemet med å generere sitemap men om tilgang til sitemap. Vennligst sørg for at htaccess regelen for sitemap er ok og sørg for at det er FØR vBET regler:.)

Jeg også nettopp lagt offisielle integrasjon instruksjon for vBET og vBSEO Sitemap Generator:

vBET
19-03-10, 02:06
Om din tilgang problemet en gang:
1. Sørg for at sitemap regelen er før vBET ruels
2. Sørg for at sitemap regelen er etterbehandling en (har L i []), eksempel:


RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L,R=301]

På en av våre fora som bruker underkatalogen i URL endret vi regelen legge forumet katalogen i begynnelsen (på grunn av dump omdirigeringer):


RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ /forum/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L,R=301]


Hvis du fortsatt har problemet vennligst gi oss beskjed:)

badawidollah
27-03-10, 17:16
Takk for note - Vi savner dette problemet, fordi sitemap integrasjon er vårt neste skritt. Veldig utkast løsning - du åpne sitemap-fil som genererer denne feilmeldingen og legge det denne koden:


require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');


Legg den ETTER:


define('DIR', dirname(__FILE__).'/../');


Gi oss beskjed gjorde det hjelpe

yeah
arbeider
: D

vBET
27-03-10, 17:19
yeah
arbeider
: D

Vær oppmerksom - dette er gamle og ikke egnet nå (det var kun quick fix). For faktiske integrasjon instruksjoner kan du gå til integrering delen:)

badawidollah
28-03-10, 06:40
Vær oppmerksom - dette er gamle og ikke egnet nå (det var kun quick fix). For faktiske integrasjon instruksjoner kan du gå til integrering delen:)
er viktig nå 1. sitemap generator er allerede kjører 2. vBSEO kjører 3. flere språk kjører kort. vbadvanced programvare kan ikke kjøre perfekt grunn vbadvance automatisk deaktiverer moduler i index.php

vBET
28-03-10, 22:05
er viktig nå 1. sitemap generator er allerede kjører 2. vBSEO kjører 3. flere språk kjører kort. vbadvanced programvare kan ikke kjøre perfekt grunn vbadvance automatisk deaktiverer moduler i index.php

Det er flott at du konfigurere vBET og sitemap:) Hvis du har problemer kan du opprette separate tråder for hver enkelt og ikke spam omtrent samme problemet i mange steder:) Vi ser vbadvance problemet i andre tråden - vennligst bo med denne saken der . Det har ingenting felles med spørsmålet i denne tråden som allerede er løst:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET translator 4.10.1