PDA

View Full Version: PHP Advarsel: preg_replace_callback(): Krever argument 2, 'vbet_createURLForAddressNoReplacehref', includes/vbenterprisetranslator_functions.php på linje 222



Matt
25-07-18, 09:45


PHP Warning: preg_replace_callback(): Requires argument 2, 'vbet_createURLForAddressNoReplaceHref', to be a valid callback in ..../includes/vbenterprisetranslator_functions.php on line 222



andre feil:


når du oversette til andre språk brukere online forsvinne:

https://gyazo.com/fc645acdda225e65bc648469b29b1f96


Jeg tror at det er bare to feil som fortsatt være fast for en fungerende produkt på en live-brukeren styret.

jeg bruker den nye utgivelsen.

vBET
26-07-18, 22:24
Takk, vi glemte å legge til en ting. Dette vil bli rettet opp i nect utgivelsen.

For quick fix vennligst:

Åpne fil includes\vventerprisetranslator_functions.php
Finn:

function vbet_createURLForAddressNoReplace($language, $address) {
Lim inn FØR det:

function vbet_createURLForAddressNoReplaceHref($what) {
return 'href="'.vbet_createURLForAddressNoReplace($_REQUEST['language'], $what[1]).'"';
}


Vennligst la oss få vite det gjør det løser problemet.

vBET
02-08-18, 21:24
Ingen svar - vi antar at problemet er borte.

Matt
05-08-18, 20:00
Hei beklager, jeg var på tur i 10 dager.

Jeg har brukt din rediger og det gjorde ikke endre noe.

har fortsatt samme feil: PHP Advarsel: preg_replace_callback(): Krever argument 2, 'vbet_createURLForAddressNoReplacehref', til å være en gyldig innb. i ..../includes/vbenterprisetranslator_functions.php på linje 222


også brukernavn online er fortsatt skjult når oversette.

vBET
11-08-18, 03:21
Vi flytter vår server akkurat nå, så det første vi må gjøre det ferdig, så skal vi håndtere dette problemet. Vi vil kontakte deg snart.
I mellomtiden kan du prøve å installere nyeste utgivelsen - det er den samme endringen, men kanskje har du sett noe galt.

vBET
12-08-18, 10:28
For å gjøre det enklere for deg vil vi løse problemet på din side. Kan du PM meg tilgang til informasjon til din FTP-og Admin CP (av sikkerhetsmessige årsaker anbefaler vi å sende oss midlertidig passord eller konto).

Matt
12-08-18, 18:06
For å gjøre det enklere for deg vil vi løse problemet på din side. Kan du PM meg tilgang til informasjon til din FTP-og Admin CP (av sikkerhetsmessige årsaker anbefaler vi å sende oss midlertidig passord eller konto).

Jeg har gjort det nå, sir! Takk!

Det er to feil.

vBET
13-08-18, 04:10
Jeg ser du ikke brakk nøyaktig vårt quick fix instruksjoner og lim inn koden nit FØR, men ETTER å ha kode i punkt 3. Det er derfor det ikke fungerer for deg. Jeg fikset det for deg, ved å sende via FTP-filen fra forrige utgivelse. Ikke det virker som jeg ser.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET 4.10.1