PDA

View Full Version: Løst vbenterprisetranslatorflagsdropdown



akafi
03-03-10, 10:56
Hei
Jeg vil redigere plugin (BB Enterprise Oversetter - flagg) til å endre
$ Vbenterprisetranslatorflagsdropdown innhold.

opprinnelige saken: <td class=\\"vbmenu_option\\"> ... </ Td>

Jeg ønsker å endre det til: <div> </ div>

da klikker lagre: omdirigeringsside til:
securityart (.) net / Security.php
og apper denne meldingen:

Not Found
Den forespurte nettadressen / Security.php ble ikke funnet på denne serveren.
I tillegg ble en 404 Ikke funnet feil oppstod under forsøk på å bruke en ErrorDocument å behandle forespørselen.
Apache/2.2.14 (Unix) mod_ssl/2.2.14 OpenSSL/0.9.8e-fips-rhel5 mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2635 PHP/5.2.12 Server på www. securityart. net Index of / Index of / Port 80

behage hjelpe meg å løse problemet

vBET
03-03-10, 20:52
Hei

Vennligst midlertidig deaktivere vBET og prøve å redigere mal. Hvis feilen fortsatt oppstår når vBET er deaktivert så det er ikke vBET feil. I slike tilfeller må du be BB team for hjelp. Hvis problemet fremdeles oppstår med vBET funksjonshemmede - vennligst gi oss beskjed og vi vil jobbe med det:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET Translator 4.10.1