PDA

View Full Version: Jeg ønsker å kjøpe vbet 3.3.1

Konstantin
19-02-10, 14:13
Det er et par spørsmål: Hvor lenge programmet vil støtte vBulletin 3.8.x? Jeg har ikke tenkt å gå til vB4 - et nytt produkt jeg ikke liker Will vbet integrasjon mellom 3 og xcache eller annen serverprogramvare for caching? VBSEO støtte xcache

vBET
19-02-10, 15:25
Når vBET 4.x vil bli utgitt vi vil støtte bod vBET linjer: 3.x og 4.x
Vi hadde ikke laget tidsplan for hvor lenge vBET 3.x vil bli støttet. På dette tidspunktet tror vi at vBulletin 3.8 vil være fortsatt populær i flere år. Så ærlig - våre kunder vil ha hoved innvirkning på hvor lenge vBET 3.x vil bli støttet.

Vær oppmerksom på - i neste 1-3 månedene vår oppmerksomhet vil være mest fokusert på vBET4.x siden vi bare om å frigjøre den, vil det være behov for integrasjon med noen ting (Blogger, CMS, vBSEO, Sitemap Generator), mest sannsynlig noen nye bugs å fikse.

Men når rush rundt vBET4.x vil roe ned, vil vi begynne å implementere nye funksjoner i bod vBET3.x og vBET4.x linjer. Og ekstra cache støtte er allerede på vår TODO liste. Vi planlegger å bruke enkle filhurtigbufferen av vår egen gjennomføring (slik at alle kan bruke det) etter at (eller det kan også forekomme at i stedet for det) vi vil arbeide for å støtte klar cache motorer. Hvis du trenger spesifikke én - du åpne ny tråd i fremtidige forespørsler for det:)

Håper at det er OK for deg at nye funksjoner for vBET3.x må vente litt, men vil bli iverksatt. Vi ønsker ikke å villede noen, så vi gir ærlige og beste svaret mulig på dette tidspunkt (vi foretrekker fleksibilitet i planene for å bedre dekke kunders behov i stedet for å fokusere på gale forutsetninger).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET Translator 4.10.1