PDA

View Full Version: Allerede gjort Funksjon for å manuelt tømme cache



tavenger5
17-02-10, 20:30
Jeg kjører inn diskplass problemer. Det ville være fint å ha en funksjon for å tømme bufferen på fly uten å måtte bekymre gå tom for plass (eller sette tty lavere i håp om at den vil klare)

I mellomtiden er det en måte jeg kan manuelt tømme bufferen? (Jeg har brukt slette alle cache data opsjon)

vBET
18-02-10, 23:43
Lagt i TODO listen for å tillate manuell cache clearing.

På dette tidspunktet hvis du går tom for plass kan du:
- Sett nedre Cache TTL
- Deaktiver cache for bestemte språk

Akkurat nå hvis du ønsker manuelt tømme bufferen, kan du gjøre det delvis - sett Cache TTL til 1 (ikke bruk verdien 0) og fra Admin CP manuelt utløse planlagt oppgave "BB Enterprise Translator (Cache TTL)". Etter det kan du sette Cache TTL til forrige verdi hvis du vil.

vBET
09-08-10, 22:49
Ferdig. Vil bli inkludert i vBET 3.3.5 og 4.2.3 - cache cleaner vil kunne rense cache for utvalgte språk og for enkelte cache (database cache, gjest cache-filer, eller bod).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vB Enterprise Translator 4.10.1