PDA

View Full Version: Løst charset ISO-8859-9 ikke støttes?



contemptx
09-09-11, 12:04
en av de ansatte svarte til meg sier de har oppdatert mitt fora.
men jeg har besvart dem sier det er feil med ingen respons:

noen emner viser en feilmelding:

Link:
http://www.cardshare.tv/forum/italian-italiano/66681-a.html

Feil:
Advarsel: htmlspecialchars () [function.htmlspecialchars]: charset `ISO-8859-9 'støttes ikke, forutsatt iso-8859-1 i [path] / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php on line 281
Advarsel: htmlspecialchars () [function.htmlspecialchars]: charset `ISO-8859-9 'støttes ikke, forutsatt iso-8859-1 i [path] / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php on line 281

r.dziadusz
12-09-11, 10:51
Din forumet svarer ikke for øyeblikket. vBET støtter alle kodinger, men det er best hvis forumet bruker utf-8-koding.
Det kan være konfigurasjonen problem, sjekk readme-filen igjen - vær oppmerksom på vBulletinTM Configuration.
Dessuten er det bare advarsel om ikke en feil, vær oppmerksom på at.

contemptx
12-09-11, 16:07
Jeg har sjekket konfigurasjonen imidlertid ikke kan se noe galt.
Dette er ikke bare en advarsel som sidene dette showet på ikke fungerer, men bare vise denne feilen.

r.dziadusz
12-09-11, 18:53
Ok,
Din PHP-funksjonen ikke suppord dette charset, derfor kan du gjøre to ting:
a) endre charset til en av disse:
ISO-8859-1, ISO-8859-15, UTF-8 men det er ikke sugested og svært problematisk
b) kan du bare slå av advarsler ved å legge til "@" før funksjon på linje 281:


før:

$content = htmlspecialchars($content,ENT_COMPAT,vB_Template_Runtime::fetchStyleVar('charset'),false);

etter:

$content = @htmlspecialchars($content,ENT_COMPAT,vB_Template_Runtime::fetchStyleVar('charset'),false);

La oss få vite om problemet er løst

contemptx
14-09-11, 15:27
Det har stoppet opp feilen fra å vise, men uansett vbet plugin prøver å gjøre og kan ikke forårsaker alvorlig høy belastning og gjør stedet kjøre veldig sakte.

contemptx
15-09-11, 09:28
Etter endring av hva du sa i går, er stedet går fryktelig sakte og holder krasj.
Jeg er imponert med nivået på støtten som tilbys i øyeblikket, var vurderer ting å arbeide før, jeg da betalt for en oppgradering som ble gjort, men stedet er ikke lenger fungerer riktig.

Yesday Jeg tapte over £ 50 i inntekter.
Jeg har en travel forumet og kan ikke råd til ting å fortsette som dette, jeg ønsker dette løst så snart som mulig.

Jeg har hjemfalt endringen for nå.

r.dziadusz
15-09-11, 09:49
Vi beklager at du må vente,
Først av alt må du kontrollere at bufferen er slått på

Sjekk ut dette emnet http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-general-discussions/408-vbet-performance.html. Vennligst fokus på to punkt, 16, 18 men les alle av dem

Hvis problemet fortsatt exit slår alle språk uten én, sjekk om den cacher blir fulle

Også du kan spørre din vert leverandøren, hvis du bruker nyeste versjon av PHP

Videre kan du sjekke ut hva som er problemet på serveren. Etter innlogging søker for problem med hukommelsen consuption, eller procesor overbelastning. Finn ut om det er en prosess ansvarlig for det.

contemptx
15-09-11, 12:29
Min server last er mellom 0,50 til 1,50 = svært lav.
vBulletin AdminCP = fungerer veldig fort, så vel som andre nettsteder og kontrollpaneler på serveren.

Jeg har aktivert Guest Cache, men dette er ikke problemet.
Problemet er at mange brukere er nådd sider med feil og vBet fungerer ikke riktig så det krasjet nettstedet.

r.dziadusz
15-09-11, 15:19
Pleace merke til at det ikke er vBet bug. Det skjedde på grunn av PHP - PHP manuell (http://php.net/manual/en/function.htmlspecialchars.php).
Disse advarslene bør ikke krasje stedet, men som jeg sa kan du prøve å slå av språk og finne ut om det forumet fungerer raskere

vBET
16-09-11, 20:42
Problemet er at mange brukere er nådd sider med feil og vBet fungerer ikke riktig så det krasjet nettstedet.

Beklager - hva feilene gjør du fortsatt har? Radek ga deg løsningen for beskrev en og du bekreftet at disse er borte. Vennligst oppgi hva er din nye problemet slik at vi vil kunne hjelpe deg med det:)

r.dziadusz
24-09-11, 07:52
Ingen svar, anser det løst

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vBET Translator 4.10.1