PDA

View Full Version: Løst Ingen lisens



prejf
22-05-11, 21:20
Hei år siden kjøpte jeg en lisens av skriptet Fakturanummer [* CUT *], i dag, kan etter oppføringen panelet ikke se min lisens (selv om manuset jeg brukte bare én gang) jeg får den informasjonen som jeg må kjøpe jeszcez tid, jeg forstår ikke noe her? Jeg betalte for lisenser 2010-04-25 nøye og plutselig forsvinner? hva er det?

kamilkurczak
23-05-11, 20:18
du har rett - jeg har fakturaen detaljer. Denne transaksjonen er beslektet med en annen brukerkonto. Du bruker brukerkonto uten lisens (en annen brukerkonto har denne lisensen). Kan du forklare hvorfor?
Takk for forespørsel

vBET
23-05-11, 21:25
Hallo. Hvordan Kamli lisens sjekker ikke forsvinne, tilhører bare til en annen konto. Bare vennligst logg inn på kontoen du kjøpte lisensen, og der du vil ha alternativer i forbindelse med lisensadministrasjon:) Så, kan ingenting gå tapt - bare glemte der du kjøpte lisensen:) Hvis du trenger hjelp, Camille vil sende deg en PM med navnet på kontoen . Vennligst skriv, eller er allerede OK, hvis du trenger en påminnelse? :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1