PDA

View Full Version: Løst Feil ved endring av BBCode [code] for andre plugins

GwynBleidD
18-11-10, 21:56
hallo!Feilen er som følger: Når en annen plugin endrer innstillingene på bbcode [code] og den andre er vbet settes tilbake, som ikke kan. Deaktiver bbcode analyse inne [kode]

kamilkurczak
19-11-10, 07:45
hello,
Jeg vil gjerne prøve det. Kan du lime inn her url til forum din?

Thanks

meto
20-11-10, 16:52
hello,
Jeg vil gjerne prøve det. Kan du lime inn her url til forum din?

Thanks
Det er www.pgc-cs.eu, men vBET er for øyeblikket deaktivert.

http://ls2009.eu/off-topic/40230-test-vbet-error.html # post150888
Feilen er også til stede på forumet ditt:

aaa

kamilkurczak
22-11-10, 09:06
så du gjorde et innlegg med tekst i kode i rødt tags (på forumet også), så hvor er feilen?

meto
22-11-10, 16:36
Det bør ikke bruke BBcode innsiden av [CODE] tags don't you think?

kamilkurczak
23-11-10, 12:01
aa ok jeg vet nå. Du ønsker å skrive teksten i "code" koder og i for eksempel "farge rød" tags, og dette bør ikke analyseres? Teksten skal bo i originale farger, ikke sant?

Hvis ja, beskriv her hva jeg bør gjøre for å deaktivere parsing tags fordi hvis jeg deaktiverer vBET tags er fortsatt analyseres.

kamilkurczak
07-12-10, 17:20
ikke noe svar. løst. Hvis ikke kan du skrive her og jeg vil åpne denne tråden igjen

GwynBleidD
01-01-12, 14:20
Jeg har på min forum modifisering å deaktivere analyse av bbcode i koden kode (jeg har på forumet masse kode med bbcode, maler for å opprette tråd etc. der bbcode ikke bør analyseres) og min mod fungerer ikke når vbet er på fordi vbet re-implement koden kode i det.

Beklager for ikke reagerer, jeg har slått av vbet og glemte det problemet:)

r.dziadusz
02-01-12, 21:13
Hei
Jeg vil prøve å sjekke ut om problemet finnes i siste vBET-relese. Vennligst også bekrefte URL-adressen til din forum

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual forum supported by vBET Translator 4.10.1