View Full Version: Løst Feil ved endring av BBCode [code] for andre plugins
GwynBleidD
18-11-10, 21:56
hallo!Feilen er som følger: Når en annen plugin endrer innstillingene på bbcode [code] og den andre er vbet settes tilbake, som ikke kan. Deaktiver bbcode analyse inne [kode]
kamilkurczak
19-11-10, 07:45
hello,
Jeg vil gjerne prøve det. Kan du lime inn her url til forum din?
Thanks
hello,
Jeg vil gjerne prøve det. Kan du lime inn her url til forum din?
Thanks
Det er www.pgc-cs.eu, men vBET er for øyeblikket deaktivert.
http://ls2009.eu/off-topic/40230-test-vbet-error.html # post150888
Feilen er også til stede på forumet ditt:
aaa
kamilkurczak
22-11-10, 09:06
så du gjorde et innlegg med tekst i kode i rødt tags (på forumet også), så hvor er feilen?
Det bør ikke bruke BBcode innsiden av [CODE] tags don't you think?
kamilkurczak
23-11-10, 12:01
aa ok jeg vet nå. Du ønsker å skrive teksten i "code" koder og i for eksempel "farge rød" tags, og dette bør ikke analyseres? Teksten skal bo i originale farger, ikke sant?
Hvis ja, beskriv her hva jeg bør gjøre for å deaktivere parsing tags fordi hvis jeg deaktiverer vBET tags er fortsatt analyseres.
kamilkurczak
07-12-10, 17:20
ikke noe svar. løst. Hvis ikke kan du skrive her og jeg vil åpne denne tråden igjen
GwynBleidD
01-01-12, 14:20
Jeg har på min forum modifisering å deaktivere analyse av bbcode i koden kode (jeg har på forumet masse kode med bbcode, maler for å opprette tråd etc. der bbcode ikke bør analyseres) og min mod fungerer ikke når vbet er på fordi vbet re-implement koden kode i det.
Beklager for ikke reagerer, jeg har slått av vbet og glemte det problemet:)
r.dziadusz
02-01-12, 21:13
Hei
Jeg vil prøve å sjekke ut om problemet finnes i siste vBET-relese. Vennligst også bekrefte URL-adressen til din forum
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):