PDA

View Full Version: Løst når jeg aktiverer gjest cache nettleser sier uendelig loop og låst

webmastersite
13-10-10, 06:35
Jeg kan ikke bruke gjest cache fordi når jeg aktiverer den den låses nettleseren min når jeg prøver å surfe mellom sidene.

kamilkurczak
13-10-10, 08:37
Hei,
Jeg trenger en mer informasjon. Beskriv problemet bedre.
Lim her er en url til siden med problemet, innholdet i saken, hvordan jeg kan gjenskape dette problemet på din eller min side.
Thanks

webmastersite
13-10-10, 09:43
1) Jeg aktivere gjest cache
2) Jeg åpne url med Firefox og Chrome: Webmaster Forum (http://www.webmastersite.ws)
3) jeg klikker andre språk trabslated sider Webmaster Forumu (http://www.webmastersite.ws/tr/) og Hey Tum! (Http://www.webmastersite.ws/tr/introduce-yourself/27211-hey-t% C3% BCm.html) eller noen andre oversatte sider.
4) Firefox eller krom sier på grunn av uendelig løkke vi ikke kunne vise siden (hvit side vises). Nettleseren min kunne ikke håndtere siden.

når jeg deaktivere gjest cache alt går normalt, og jeg kan besøke mellom oversatt lenker.

Vennligst sjekk besøker urls nå. Guest cache er på nå.

kamilkurczak
13-10-10, 09:56
ok jeg ser det. hvilken versjon av vBSEO bruker du?

webmastersite
13-10-10, 10:07
vBSEO 3.5.0 RC2

webmastersite
13-10-10, 10:18
Så hvordan kan jeg fikse? burde jeg oppgradere min vBSEO?

kamilkurczak
13-10-10, 10:28
Sannsynligvis har du en no-good integrert vBSEO.
så. Hvis du bruker for eksempel denne url:

http://www.webmastersite.ws/pl/webmaster-chat/29246-how-did-you-select-your-niche.html#post31114 Opera kan du se det - dobbel omdirigering.
Du bør lage en fil integranion gang (kun forumet root / vBSEO / includes / functions_vbseo_url.php fil). Alt er beskrevet i ReadMe.html fil - integrasjon med vBSEO i gjør-ikke-upload mappe.
Vennligst korrigere Du bare forumet root / vBSEO / includes / functions_vbseo_url.php fil.

Dernest. Jeg la merke til det andre problemet (ved Opera).
Vær så snill.
1. gå til admincp-> Tillegg & Products-> Plugin manager
2. finner Hvit gjest cache krok (global_shutdown) og redigere (klikk på den)
3. legg på første linje (før vbet_global_shutdown ();):

require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php') og lagre.
Denne løsningen vil bli inkludert i den neste Slipp.

kamilkurczak
13-10-10, 10:34
selvfølgelig redigere og integrere bare functions_vbseo_url.php file:)

webmastersite
13-10-10, 11:00
Jeg oppgraderte 3.5.2 og jeg ser dens raskere enn før. fungerer perfekt:) Men hvis du tester jeg kan være sikker. Vennligst besøk opera / firefox igjen og la meg se om problemet venstre.

kamilkurczak
13-10-10, 11:14
Jeg var her: Dodaj swoją definicje rosnącej słownik forumet og jeg gjorde mange oversettelser. En annen steder også. Det fungerer nå perfekt. Løst:)

cesarica
10-11-10, 01:03
Sannsynligvis har du en no-good integrert vBSEO.
så.
Du korrekt bare forumet root / vBSEO / includes / functions_vbseo_url.php fil.

Har du noe annet for dette problemet?
Jeg prøvde denne løsningen, men uten suksess. gjest har omdirigeringssløyfe

Dyr og 3.5.2
VB 4.0.2

kamilkurczak
10-11-10, 09:48
Hei, prøver å integrere vBSEO alle filene igjen fordi din linkene ikke er oversatt.
for eksempel:
http://www.cesarica.net/pl/t41037/ocekivano-maja-morales-u-filmu-za-odrasle/
dette nettstedet er translatedo å pl men url er fortsatt i hjemmet ditt språk

Vær så snill. Du bør lage en fil integranion igjen. Alt er beskrevet i ReadMe.html fil - integrasjon med vBSEO i gjør-ikke-upload mappe.

Hvis ikke hjelp - vennligst åpne en ny tråd med dette problemet.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1