PDA

View Full Version: Løst problem



KaRiMoO
30-09-10, 10:05
hei alle kropp
Jeg har problem at
Jeg har allerede installert moudle men når jeg går inn

/forums/de/
det gir for meg

Invalid Forum specified. If you followed a valid link, please notify the administrator

fordi jeg ikke oppgir noen data på. htaccess fordi jeg ikke forstår hva mener med

#Rules for SEO translation links with vbSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)

kan noen kropp forklare

vBET
30-09-10, 15:18
Vennligst gi ditt forum link - Jeg vil se det.

KaRiMoO
01-10-10, 15:40
Vennligst gi ditt forum link - Jeg vil se det.

okay it `s
releasehour.com / forums /
men jeg deaktivere produktet etter problemet løst

vBET
02-10-10, 23:10
Jeg trenger å se det fungerer - det er ikke problem med produktet, men med din installasjon. Mest sannsynlig feil. Htacces regler. Vennligst aktiver vBET og deaktivere flagg. Jeg vil være i stand til å sette språkkoden inn URL for hånd, og det vil ikke påvirke brukerne i det hele tatt (fordi flagg blir deaktivert).

kamilkurczak
07-10-10, 21:09
ikke noe svar - løst. Hvis ikke, kan du skrive her og jeg vil åpne denne tråden.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1