Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 3 van 5 FirstEerste 12345 LaatsteLast
Resultaten 21 naar 30 van 46

Onderwerp: Sitemap Generator-integratie

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Oorspronkelijk geplaatst door CThiessen View Post
    Text automatically translated from: German to: Dutch
    Translated text
    Hallo,
    Ik de generator Sidemap niet gebruiken voor vertaalde pagina's.
    Ik zou willen hebben om zich te concentreren op mijn eigen taal.
    Maar in een van de RSS-feed van diverse andere talen in Webmaster Tools.
    Daar zijn de links al samengesteld.

Google heeft zoals altijd de nieuwste verbindingen en om te blijven werken goed zelfstandig.

Groet
    Christelijk
    Original text
    Bedankt voor je info. Zoals ik begrijp je gewoon gedeeld met uw ervaring, of je moet een steuntje hier?

Quote Oorspronkelijk geplaatst door basketmen View Post
    Ik denk dat alleen maar de tweede code, omdat alle forum meer dan 1 draad pagina's, en ik geloof dat 99% mensen willen zo veel mogelijk ze links in de sitemap, zodat meer verkeer te krijgen

dus we hoeven alleen dit te doen, voor SEO links?

Vinden:
    PHP Code:
    $vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls
    En voordat het...

Voor SEO koppelingen
    PHP Code:
    //additional code
    $alanguages = array ('af','sq','ar','be','bg','ca','zh-CN','hr','cs','da','nl','en','pl','et','tl','fi','fr','gl','de','el','iw','hi','hu','is','id','ga','it','ja','ko','lv','lt','mk','ms','mt','no','fa','pt','ro','ru','sr','sk','sl','es','sw','sv','zh-TW','th','tr','uk','vi','cy','yi');
    if(!
    $archived) {
    -     
    $strlenhost strlen($vbseo_vars['bburl']."/");
    $currentthreadurl vbseo_url_thread($threadrow$p$archived);
    $currentthreadurl_before substr($currentthreadurl,0,$strlenhost);
    $currentthreadurl_after "/".substr($currentthreadurl,$strlenhost);
    $lastpost =& $threadrow['lastpost'];
    $vbseo_stat['t'] += sizeof($alanguages);
    foreach(
    $alanguages as $language) {
    vbseo_add_url($currentthreadurl_before.$language.$currentthreadurl_after$prior$lastpost$freq);
    }
    }
    //end additional code 
    LET OP: HAAL JE DEFAULT taalcode uit de $ Alanguages
    Ook als u een handicap een aantal talen in optie panel moet je ook verwijderen zijn codes.
    Michał Het spijt me, ik realiseer deze code alleen maar andere talen toe te voegen voor de showthread pagina's in sitemap, weet u waar (na of voor wat) naar andere pagina's ook mooi vinden forumdisplay toe te voegen, archieven en anderen?

omdat die 2 pagina's zijn het meest belangrijk voor Google gemakkelijker te maken om het indexeren van de draad lijsten, althans haar moet worden inclusief integratie forumdisplay en archiveren van pagina's ook in sitemap
    Laatst bewerkt door basketmen; 02-10-10 in 22:46.

Quote Oorspronkelijk geplaatst door basketmen View Post
    Michał Het spijt me, ik realiseer deze code alleen maar andere talen toe te voegen voor de showthread pagina's in sitemap, weet u waar (na of voor wat) naar andere pagina's ook mooi vinden forumdisplay toe te voegen, archieven en anderen?

omdat die 2 pagina's zijn het meest belangrijk voor Google gemakkelijker te maken om het indexeren van de draad lijsten, althans haar moet worden inclusief integratie forumdisplay en archiveren van pagina's ook in sitemap
    Op dit moment hebben we getest code alleen draad pagina's, die we beschouwd als de belangrijkste te integreren. Houdt u er rekening mee dat Google indexeert al je pagina's hoe dan ook (zelfs als je niet sitemap integratie gemaakt op alle), omdat robots kruipt door alle links op uw pagina's en je hebt opgenomen vlaggen met links naar vertaalde pagina's. Uiteraard met inbegrip van links in de sitemap kan maken indexering sneller. Dat is de reden waarom we discussies die koppelingen integratie gepubliceerd - draad verandert snel, zodat sneller kruipen kan nuttig zijn.

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Op dit moment hebben we getest code alleen draad pagina's, die we beschouwd als de belangrijkste te integreren. Houdt u er rekening mee dat Google indexeert al je pagina's hoe dan ook (zelfs als je niet sitemap integratie gemaakt op alle), omdat robots kruipt door alle links op uw pagina's en je hebt opgenomen vlaggen met links naar vertaalde pagina's. Uiteraard met inbegrip van links in de sitemap kan maken indexering sneller. Dat is de reden waarom we discussies die koppelingen integratie gepubliceerd - draad verandert snel, zodat sneller kruipen kan nuttig zijn.
    ok, laat het ons weten ook als je weet waar de extra code toe te voegen voor forumdisplay en archieven pagina's

Junior Member

Toen ik de code toe te voegen vanuit het eerste bericht in het sitemap bestand, krijg ik de volgende foutmelding tijdens de sitemap generatie

Fatal error: Call to undefined function vbet_vbseo_filter_replace_text () in / home / thespain / public_html / vBSEO / includes / functions_vbseo_createurl.php on line 47
    Running Vbet 3.3.6 en 3.5.2 vBSEO op een forum 3.8.1

vBET omvat de benodigde bestand in init_startup haak:
    Code:
    if ('VBSEO_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype']) {
    require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
    }
    Het lijkt erop dat het niet is opgenomen in uw zaak door een of andere reden. In dat geval kunt u zet alleen de lijn met reqiure_once in het gewijzigde bestand van sitemap generator. Zet het voor aanvullende code van vBET. Houd er rekening mee dat het niet is getest - dus het is verstandig om een kopie van het bestand voordat wijzigingen.

Junior Member

Hoera voor hat Michael, het was meer een menselijke fout van mijn kant
    Ik googled de fout en vond het was een beetje meer dan ik zag op de instellingen

Ik heb nooit veranderd de link type VBSEO_URI

Als u gemaakt dat een drop-down opties, idioten zoals ik niet zou over het hoofd

Door ervaringen uit het verleden weet ik tot de generatie tijd in te stellen op de sitemap voor een mooie vertraging tussen sitemap pagina's. Mijnen ingesteld op iets vertraging van 15 seconden.

Maar Im blij met de totale pagina's over tien talen

Forum Display: 2904
    Toon Thread: 1817821

Totaal aantal geïndexeerde URL's: 1823149
    Totale verwerkingstijd: 1,682.58 seconde

Senior Member

Is deze code samen met sitemap 2.6? Dank.

Senior Member

Snake waar heb je sitemap vindt generator 2.6?, Ik heb 2.5 en het werkt met dat.

Senior Member

Aangezien u veranderde de code, het doesnt werk goed.

De nummers Dont Add-up.

Forum Display: 327
    Toon Thread: 886054
    Show Bericht:
    Lid Profielen:
    Poll Results:
    Blog Entries:
    Blog Tags:
    Album URL's:
    Social Groups URL's:
    Tag URL's:
    Archief: 169