Michał Het spijt me, ik realiseer deze code alleen maar andere talen toe te voegen voor de showthread pagina's in sitemap, weet u waar (na of voor wat) naar andere pagina's ook mooi vinden forumdisplay toe te voegen, archieven en anderen?
omdat die 2 pagina's zijn het meest belangrijk voor Google gemakkelijker te maken om het indexeren van de draad lijsten, althans haar moet worden inclusief integratie forumdisplay en archiveren van pagina's ook in sitemap
Laatst bewerkt door basketmen; 02-10-10 in 22:46.
Op dit moment hebben we getest code alleen draad pagina's, die we beschouwd als de belangrijkste te integreren. Houdt u er rekening mee dat Google indexeert al je pagina's hoe dan ook (zelfs als je niet sitemap integratie gemaakt op alle), omdat robots kruipt door alle links op uw pagina's en je hebt opgenomen vlaggen met links naar vertaalde pagina's. Uiteraard met inbegrip van links in de sitemap kan maken indexering sneller. Dat is de reden waarom we discussies die koppelingen integratie gepubliceerd - draad verandert snel, zodat sneller kruipen kan nuttig zijn.
Toen ik de code toe te voegen vanuit het eerste bericht in het sitemap bestand, krijg ik de volgende foutmelding tijdens de sitemap generatie
Running Vbet 3.3.6 en 3.5.2 vBSEO op een forum 3.8.1Fatal error: Call to undefined function vbet_vbseo_filter_replace_text () in / home / thespain / public_html / vBSEO / includes / functions_vbseo_createurl.php on line 47
vBET omvat de benodigde bestand in init_startup haak:
Het lijkt erop dat het niet is opgenomen in uw zaak door een of andere reden. In dat geval kunt u zet alleen de lijn met reqiure_once in het gewijzigde bestand van sitemap generator. Zet het voor aanvullende code van vBET. Houd er rekening mee dat het niet is getest - dus het is verstandig om een kopie van het bestand voordat wijzigingen.Code:if ('VBSEO_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype']) { require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php'); }
Hoera voor hat Michael, het was meer een menselijke fout van mijn kant
Ik googled de fout en vond het was een beetje meer dan ik zag op de instellingen
Ik heb nooit veranderd de link type VBSEO_URI
Als u gemaakt dat een drop-down opties, idioten zoals ik niet zou over het hoofd
Door ervaringen uit het verleden weet ik tot de generatie tijd in te stellen op de sitemap voor een mooie vertraging tussen sitemap pagina's. Mijnen ingesteld op iets vertraging van 15 seconden.
Maar Im blij met de totale pagina's over tien talen
Forum Display: 2904
Toon Thread: 1817821
Totaal aantal geïndexeerde URL's: 1823149
Totale verwerkingstijd: 1,682.58 seconde
Is deze code samen met sitemap 2.6? Dank.
Snake waar heb je sitemap vindt generator 2.6?, Ik heb 2.5 en het werkt met dat.
Aangezien u veranderde de code, het doesnt werk goed.
De nummers Dont Add-up.
Forum Display: 327
Toon Thread: 886054
Show Bericht:
Lid Profielen:
Poll Results:
Blog Entries:
Blog Tags:
Album URL's:
Social Groups URL's:
Tag URL's:
Archief: 169