Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 3 de 5 FirstPrimeiro 12345 PasadoLast
Resultados 21 para 30 de 46

Thread: Sitemap Generator integración

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por CThiessen View Post
    Text automatically translated from: German to: Galician
    Translated text
    Ola,
    Eu non uso o Sidemap xerador para páxinas traducidas.
    Gustaríame ter que concentrarse na miña propia lingua.
    Pero nun dos feed RSS de varias outras linguas no Webmaster Tools.
    Alí, os enlaces xa están compilados.

Google, como sempre, os últimos conexións e seguir traballando así de forma independente.

Saúdo
    Cristián
    Original text
    Grazas pola súa info. Polo que entendín só compartiu coa súa experiencia, ou necesita dalgún apoio aquí?

Quote Enviado Orixinariamente por basketmen View Post
    Creo que só precisa do código, segundo, porque todos os foro ten máis de 1 páxinas fío, e eu creo que a xente quere o 99%, na medida do posible que as ligazóns no mapa do sitio para máis tráfico

por iso, só cómpre facer iso, para as conexións SEO?

Buscar:
    PHP Code:
    $vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls
    E poñelas ANTES...

SEO para conexións
    PHP Code:
    //additional code
    $alanguages = array ('af','sq','ar','be','bg','ca','zh-CN','hr','cs','da','nl','en','pl','et','tl','fi','fr','gl','de','el','iw','hi','hu','is','id','ga','it','ja','ko','lv','lt','mk','ms','mt','no','fa','pt','ro','ru','sr','sk','sl','es','sw','sv','zh-TW','th','tr','uk','vi','cy','yi');
    if(!
    $archived) {
    -     
    $strlenhost strlen($vbseo_vars['bburl']."/");
    $currentthreadurl vbseo_url_thread($threadrow$p$archived);
    $currentthreadurl_before substr($currentthreadurl,0,$strlenhost);
    $currentthreadurl_after "/".substr($currentthreadurl,$strlenhost);
    $lastpost =& $threadrow['lastpost'];
    $vbseo_stat['t'] += sizeof($alanguages);
    foreach(
    $alanguages as $language) {
    vbseo_add_url($currentthreadurl_before.$language.$currentthreadurl_after$prior$lastpost$freq);
    }
    }
    //end additional code 
    NOTA: Eliminar o seu código de idioma por defecto $ Alanguages
    Ademais, se escolleu algúns idiomas no panel de opcións que ten que borrar os seus códigos tamén.
    Michał i am sorry, eu entendo este código só engadindo outras linguas para as páxinas showthread no sitemap, xa sabe onde (local antes ou despois o que) para engadir outras páxinas tamén como forumdisplay, arquivos e outros?

porque estas dúas páxinas son as máis importantes para facer máis doado a indexación de Google listados de distribución, polo menos, a súa debe ser forumdisplay incluíndo integración e páxinas de arquivos tamén no sitemap
    Último editado por basketmen; 02-10-10 en 22:46.

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por basketmen View Post
    Michał i am sorry, eu entendo este código só engadindo outras linguas para as páxinas showthread no sitemap, xa sabe onde (local antes ou despois o que) para engadir outras páxinas tamén como forumdisplay, arquivos e outros?

porque estas dúas páxinas son as máis importantes para facer máis doado a indexación de Google listados de distribución, polo menos, a súa debe ser forumdisplay incluíndo integración e páxinas de arquivos tamén no sitemap
    Neste momento temos só o código probado para integrar páxinas fío, que consideramos como o máis importante. Teña en conta que Google ha indexar todas as páxinas de calquera maneira (aínda que non fixo a integración sitemap en todo), porque os robots se arrastra por todos os enlaces nas súas páxinas e inclúe bandeiras con enlaces a páxinas traducidas. Do curso, incluíndo ligazóns mapa do sitio pode facer a indexación máis rápida. É por iso que nós publicamos temas integración con - temas rápidos cambios tan rápido seguimento pode ser útil.

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Neste momento temos só o código probado para integrar páxinas fío, que consideramos como o máis importante. Teña en conta que Google ha indexar todas as páxinas de calquera maneira (aínda que non fixo a integración sitemap en todo), porque os robots se arrastra por todos os enlaces nas súas páxinas e inclúe bandeiras con enlaces a páxinas traducidas. Do curso, incluíndo ligazóns mapa do sitio pode facer a indexación máis rápida. É por iso que nós publicamos temas integración con - temas rápidos cambios tan rápido seguimento pode ser útil.
    ok, déixenos saber tamén se sabe onde engadir o código adicional para forumdisplay e páxinas de arquivos

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Cando engadir o código do primeiro post no ficheiro de sitemap, eu recibín o seguinte erro ao xeración do sitemap

Erro fatal: Call to undefined function vbet_vbseo_filter_replace_text () in / home / thespain / public_html / vBSEO / includes functions_vbseo_createurl.php / na liña 47
    Execución Vbet 3.3.6 e 3.5.2 vBSEO nun foro 3.8.1

Rexistrado
    Outubro 2009

vBET Inclúe ficheiro requirido dentro init_startup gancho:
    Code:
    if ('VBSEO_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype']) {
    require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
    }
    Parece que non está incluído no seu caso por algún motivo. En tal caso, por favor, engada só a liña con reqiure_once Ficheiro mudado dentro de sitemap xerador. Posto o antes de código adicional de vBET. Compracer nota que non foi probado - tan é sabio de facer copia de ficheiro antes de cambios.

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Cheers for sombreiro Michael, foi un erro humano da miña parte
    Eu investigar o erro e descubrín que era un pouco máis eu miraba para a configuración

Eu nunca cambiou o tipo de ligazón a VBSEO_URI

Se fixo que un drop down opcións, idiotas como eu non estaba a esquece-lo

A través da experiencia do pasado que eu coñezo para definir o tempo de xeración do sitemap a ter un atraso entre as páxinas agradables sitemap. Minas definido para algo atraso de 15 segundos.

Pero eu estou feliz co total de páxinas en dez linguas

Foro Mostrar: 2904
    Amosar Tema: 1817821

URL catastrais Total: 1823149
    Tempo de procesamento total: 1,682.58 segundo

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2010

Este código traballar con sitemap 2.6? Grazas.

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Cobra onde pensou sitemap xerador de 2.6?, Eu teño 2.5 e funciona con iso.

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2010

Desde que cambiou o código, non funciona correctamente.

Os números non suman.

Foro de exhibición: 327
    Mostrar temas: 886054
    Amosar Post:
    Perfís membro:
    Resultados da Enquisa:
    As entradas do blog:
    Blog Tags:
    URL álbum:
    URL grupos sociais:
    URL tag:
    Ficheiro: 169