Michał i am sorry, eu entendo este código só engadindo outras linguas para as páxinas showthread no sitemap, xa sabe onde (local antes ou despois o que) para engadir outras páxinas tamén como forumdisplay, arquivos e outros?
porque estas dúas páxinas son as máis importantes para facer máis doado a indexación de Google listados de distribución, polo menos, a súa debe ser forumdisplay incluíndo integración e páxinas de arquivos tamén no sitemap
Último editado por basketmen; 02-10-10 en 22:46.
Neste momento temos só o código probado para integrar páxinas fío, que consideramos como o máis importante. Teña en conta que Google ha indexar todas as páxinas de calquera maneira (aínda que non fixo a integración sitemap en todo), porque os robots se arrastra por todos os enlaces nas súas páxinas e inclúe bandeiras con enlaces a páxinas traducidas. Do curso, incluíndo ligazóns mapa do sitio pode facer a indexación máis rápida. É por iso que nós publicamos temas integración con - temas rápidos cambios tan rápido seguimento pode ser útil.
Cando engadir o código do primeiro post no ficheiro de sitemap, eu recibín o seguinte erro ao xeración do sitemap
Execución Vbet 3.3.6 e 3.5.2 vBSEO nun foro 3.8.1Erro fatal: Call to undefined function vbet_vbseo_filter_replace_text () in / home / thespain / public_html / vBSEO / includes functions_vbseo_createurl.php / na liña 47
vBET Inclúe ficheiro requirido dentro init_startup gancho:
Parece que non está incluído no seu caso por algún motivo. En tal caso, por favor, engada só a liña con reqiure_once Ficheiro mudado dentro de sitemap xerador. Posto o antes de código adicional de vBET. Compracer nota que non foi probado - tan é sabio de facer copia de ficheiro antes de cambios.Code:if ('VBSEO_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype']) { require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php'); }
Cheers for sombreiro Michael, foi un erro humano da miña parte
Eu investigar o erro e descubrín que era un pouco máis eu miraba para a configuración
Eu nunca cambiou o tipo de ligazón a VBSEO_URI
Se fixo que un drop down opcións, idiotas como eu non estaba a esquece-lo
A través da experiencia do pasado que eu coñezo para definir o tempo de xeración do sitemap a ter un atraso entre as páxinas agradables sitemap. Minas definido para algo atraso de 15 segundos.
Pero eu estou feliz co total de páxinas en dez linguas
Foro Mostrar: 2904
Amosar Tema: 1817821
URL catastrais Total: 1823149
Tempo de procesamento total: 1,682.58 segundo
Este código traballar con sitemap 2.6? Grazas.
Cobra onde pensou sitemap xerador de 2.6?, Eu teño 2.5 e funciona con iso.
Desde que cambiou o código, non funciona correctamente.
Os números non suman.
Foro de exhibición: 327
Mostrar temas: 886054
Amosar Post:
Perfís membro:
Resultados da Enquisa:
As entradas do blog:
Blog Tags:
URL álbum:
URL grupos sociais:
URL tag:
Ficheiro: 169