Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 3 van 3

Onderwerp: Installatie probleem met vBSEO

Default Installatie probleem met vBSEO

1. Ik ben vBSEO 3.2.0 gebruikt, I cant vindt deze code in functions_vbseo_createurl.php bestand als instructie in readme.html:

$ Vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ TTL);

Ik heb al veel te zoeken binnen alle vBSEO bestanden, maar nog steeds cant vinden het

please help, laat het me weten als u mijn ftp en andere details

2. Is er nog steeds nog geen oplossing dus we dont behoefte uit te schakelen "de 'META KEYWORDS' inhoud te vervangen?" voor de standaardtaal net als voor het gebruik van vBET? Zoals het gebruik van voorwaardelijke misschien in de vbseo bestanden

Jongens kan ik hier ondersteuning krijgen kunt u hier echt hulp nodig

Ik heb al gekocht vbet meer dan 24 uur een te gaan, maar nog steeds cant installeren vanwege de hierboven beschreven probleem

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hi.

1. Werk je vBSEO. Je gebruikt oude versie.

Met uw versie kunt u nog steeds gebruik maken vBET, maar het zal niet worden geïntegreerd met vBSEO, zodat links zullen niet worden vertaald. Alle andere vBET functionaliteiten zal prima werken.
    U kunt ook zelf gaan kijken voor code die is verantwoordelijk in deze oude vBSEO versie voor aan de draad titels en vervangen appropriatelly als u niet wilt bijwerken vBSEO. Als tip kan ik je vertellen om te kijken waar wordt het gebruikt functie vbseo_thread_seotitle. Houd er rekening mee dat oudere vBET versies was het werken met vBSEO 3.2.x (als ik me goed herinner ons forum werkt aan 3.2.2) en de integratie procedure was het anders, maar op dit moment zal het niet werken, dus kan ik je niet geven oude integratie instructies. vBSEO veranderd de code en ook vBET deed, dus integratie ook veranderd moest worden.
    Ik heb net gecontroleerd en in vBSEO 3.2.2-code vindt u:
    Code:
    $vbseo_gcache_thread['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ttl);
    Dus je hoeft alleen te oud - niet ondersteunde versie. Werk, of gebruik vBET zonder links vertaling (niet best voor je SEO), of zoek de code die moet worden gewijzigd en te wijzigen.

2. Op dit moment is deze optie moet worden uitgeschakeld. Houdt u er rekening mee dat het niet zal uw SEO beïnvloeden, omdat zoekmachines gewoon negeert keywords meta-tag en maakt gebruik van echte pagina-inhoud voor de indexering.
    Laatst bewerkt door vBET; 02-09-10 in 22:45.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •