Hi.
1. Werk je vBSEO. Je gebruikt oude versie.
Met uw versie kunt u nog steeds gebruik maken vBET, maar het zal niet worden geïntegreerd met vBSEO, zodat links zullen niet worden vertaald. Alle andere vBET functionaliteiten zal prima werken.
U kunt ook zelf gaan kijken voor code die is verantwoordelijk in deze oude vBSEO versie voor aan de draad titels en vervangen appropriatelly als u niet wilt bijwerken vBSEO. Als tip kan ik je vertellen om te kijken waar wordt het gebruikt functie vbseo_thread_seotitle. Houd er rekening mee dat oudere vBET versies was het werken met vBSEO 3.2.x (als ik me goed herinner ons forum werkt aan 3.2.2) en de integratie procedure was het anders, maar op dit moment zal het niet werken, dus kan ik je niet geven oude integratie instructies. vBSEO veranderd de code en ook vBET deed, dus integratie ook veranderd moest worden.
Ik heb net gecontroleerd en in vBSEO 3.2.2-code vindt u:
Code:
$vbseo_gcache_thread['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ttl);
Dus je hoeft alleen te oud - niet ondersteunde versie. Werk, of gebruik vBET zonder links vertaling (niet best voor je SEO), of zoek de code die moet worden gewijzigd en te wijzigen.
2. Op dit moment is deze optie moet worden uitgeschakeld. Houdt u er rekening mee dat het niet zal uw SEO beïnvloeden, omdat zoekmachines gewoon negeert keywords meta-tag en maakt gebruik van echte pagina-inhoud voor de indexering.