Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 4 van 4

Onderwerp: verschillende db voor vbet

  1. #1
    Lid
    Geregistreerd
    Januari 2010
    Berichten
    53

    Default verschillende db voor vbet

    zoals de titel sais. een andere db alleen voor vbet cache. hoe? Ik denk dat we moeten een bestand te bewerken met een db info of maak een patch waar we kunnen kiezen uit db admincp

  2. #2
    vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel
    Geregistreerd
    Mei 2010
    Berichten
    1,000

    Default

    ok, ga ik deze draad naar Feature Requests.
    Het voorstel werd aanvaard voor te leggen. Ik zal je laten zien deze draad aan Michał en hij zal erover nadenken. Als we accepteren zullen we over schrijven in deze thread, en wij zullen de juiste draad-status in te stellen.

    Bedankt,

  3. #3
    Lid
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    38

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door kamilkurczak View Post
    ok, ga ik deze draad naar Feature Requests.
    Het voorstel werd aanvaard voor te leggen. Ik zal je laten zien deze draad aan Michał en hij zal erover nadenken. Als we accepteren zullen we over schrijven in deze thread, en wij zullen de juiste draad-status in te stellen.

    Bedankt,
    Dat zou geweldig zijn omdat het zou betekenen dat we alleen maar dagelijkse back-up ca. 8 GB in plaats van 30 + GB

    Bewerken: Je karakter vervangende vervangen 8-GB (zonder koppelteken) met ***
    Laatst bewerkt door steve; 28-07-10 in 13:12.

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Hello. Ik wil alleen maar op te merken dat ik begon te werken aan dit verzoek. Nog een aantal kleine kwesties in verband met de beveiliging tegen verkeerde configuratie, maar dat zijn details.

    Voor aansluitingen zijn er gebruikt vBulletin klassen beneden, voegden we de configuratie mogelijkheid en ondersteuning in onze code. Zoals ik weinig problemen heb geschreven voor verkeerde aansluiting parameters we zijn nu bezig om het mogelijk maken om gemakkelijk schoon te maken zonder uit te schakelen haken wereldwijd voor een moment.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •