We weten waar exacly is bug. Wij vonden het in vbet_global_start functie in vBET php-bestand.
waarschijnlijk, passeren we een slechte url naar de vBulletin functie (exec_header_redirect).
Michał werkt op dit punt.
We weten waar exacly is bug. Wij vonden het in vbet_global_start functie in vBET php-bestand.
waarschijnlijk, passeren we een slechte url naar de vBulletin functie (exec_header_redirect).
Michał werkt op dit punt.
Geen probleem, we moeten echt een oplossing voor dit probleem zsm
Gedaan Jammer dat je moest wachten. Oplossing zal worden opgenomen in de volgende release. We zijn al met behulp van op ons forum, zodat nieuwe post omleiding werkt hier prima.
Voor een snelle fix please:
1. Bewerken includes / vbenterprisetranlator_functions_hooks.php
2. Zoek:
3. Vervangen door:Code:if (THIS_SCRIPT == 'showthread' && 'VBSEO_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype'] && $_GET['t']) {
Code:if (THIS_SCRIPT == 'showthread' && 'VBSEO_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype'] && $_GET['t'] && $_REQUEST['goto'] != 'newpost') {
Ik zie in de titel dat je twee problemen in een thread. Maar Kamil bevestigde slechts een van deze. Vertel precies hoe je markeren forum te lezen. Ik kan het gewoon niet zo'n optie - waarschijnlijk op zoek in de verkeerde plaats
Ik controleerde het op onze test forum en ik heb niet deze bug. Alles goed werkt.Code:404 error
Dus, stuur dan naar Michał (vbet) Volledige toegang tot uw admincp en FTP door PM. Hij zal proberen om een oplossing te vinden en te repareren!
Bedankt
Ik wacht nog op antwoord. geen antwoord - Ik neem aan dat in orde is.
Zo niet ok, schrijf hier en ik zal deze draad weer open
Dit probleem bestaat nog steeds, in forumdisplay, Als ik op de pijl om goto nieuwe post voor een thread, altijd neemt me mee naar het eerste bericht, niet het eerste ongelezen bericht.
Registreer je op mijn forum en je zult het zien.
Als ik uit te schakelen vbet, het probleem verdwijnt.
Laatst bewerkt door Snake; 11-08-10 in 23:39.
Upgrade naar 3.3.5 en alle url's problemen lijken opgelost, dus geen probleem, bedankt.
goed
bedankt voor de bevestiging