Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 3 van 3 FirstEerste 123
Resultaten 21 naar 26 van 26

Onderwerp: Titel vertaling verkort in vBadvanced (recente onderwerpen)

Senior Member

Kan je niet geven me een paar andere oplossingen? Ik zou zo graag willen DoItMyself dat in de toekomst zal ik weten wat te doen zonder last van iedereen op elke update.

Zoals ik al zei alles wat ik moet doen om de fout te herstellen is klik op Bewerken (touch niets) sla om de titel correct te krijgen.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Oorspronkelijk geplaatst door mario06 View Post
    Ik wil graag probleem zelf oplossen, geef mij enkele opties, zodat ik kan proberen, als ik erop klik draad (ik raak niets) en druk vervolgens op te slaan bewerken werkt alles goed, wat betekent dat het goed zien.
    Als ik het goed begrijp - als titel is gebroken en u hebt gemaakt bewerken en zonder iets te veranderen op te slaan, dan is gecorrigeerd? En hoe ziet het er voor de nieuwe thread - is, is gebroken of OK?

Ook - Ik ben nog steeds te wachten op toegang details te kunnen om dit probleem op te lossen. Op dit moment houd je het zelf. Gelieve PM toegang tot gegevens, zodat we in staat zullen zijn om het probleem op te lossen en te sluiten.

Quote Oorspronkelijk geplaatst door mario06 View Post
    Kan je niet geven me een paar andere oplossingen? Ik zou zo graag willen DoItMyself dat in de toekomst zal ik weten wat te doen zonder last van iedereen op elke update.

Zoals ik al zei alles wat ik moet doen om de fout te herstellen is klik op Bewerken (touch niets) sla om de titel correct te krijgen.
    Eens te meer - we moeten de toegang tot uw forum. Moeten we eerst de oorzaak van het probleem dat moet worden kunnen het probleem te verhelpen vinden. En we zullen zoeken naar oplossing die zal worden opgenomen in de volgende versie - dus vullen we vinden voor oplossing die niet zal behoeft te worden gewijzigd in elke update.

Op dit moment kunnen we niet geven u DoItYourself oplossing, want we hebben geen oplossing en je bent houdt ons voor het vinden van het. Als u wilt hebben opgelost - geef ons toegang. Als u op de hoogte over veiligheidskwesties, dan maak tijdelijke accounts voor ons, of wachtwoorden aan een tijdelijke verandering, of test exemplaar van uw forum met gereproduceerd probleem te creëren.
    Laatst bewerkt door vBET; 10-08-10 in 00:10. Reden: typo

Senior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Als ik het goed begrijp - als titel is gebroken en u hebt gemaakt bewerken en zonder iets te veranderen op te slaan, dan is gecorrigeerd? En hoe ziet het er voor de nieuwe thread - is, is gebroken of OK?

Ook - Ik ben nog steeds te wachten op toegang details te kunnen om dit probleem op te lossen. Op dit moment houd je het zelf. Gelieve PM toegang tot gegevens, zodat we in staat zullen zijn om het probleem op te lossen en te sluiten.

Te laten werken.

1. Klik op Bewerken
    2. Niets doen
    3. Gewoon op te slaan
    = Werkt 100% betekent dat er niets is gebroken!
    Laatst bewerkt door kamilkurczak; 19-08-10 in 08:52.

Dus misschien is het al opgelost en wat je ziet is het alleen in de cache slecht resultaat van vorige versies. Vertel hoe het werkt voor geheel nieuwe thread - zijn resultaten worden vervolgens op OK (zonder het maken van deze dummy bewerken stap). Als u op OK dan denk ik dat het probleem niet meer bestaat en we kunnen dit probleem dicht

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

geen antwoord - dus ik begrijp dat is opgelost. Zo niet dan schrijf hier en ik zal deze draad weer open.

Pagina 3 van 3 FirstEerste 123

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •