Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 16

Onderwerp: vbet fout met MARCO1 HIDE alle

Banned

Default vbet fout met MARCO1 HIDE alle

Hi:
    Ik heb getest op een forum vBet 2.4.3 en MARCO1 verbergen Hack v4.0

MARCO1 verbergen Hack maakt is het verbergen van links naar de gasten, het veranderen van verbinding met een boodschap, het probleem is dat bericht is 2 keer geschreven als vbet 2.4.3 is geïnstalleerd.

MARCO1 Hidel alle kunnen worden gedownload van vbulletin.org website.

Kan een medewerker een kijkje nemen? ik denk dat vbet is zeer interessant, maar met deze bug ...

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

hello,

Kun je plakt hier je forum url. Ik zou graag dit probleem te zien. Schrijf dan naar mij waar ik kan dit onderwerp vinden (op je forum). Waar ik moet kijken?

Is dit probleem alleen op de vertaalde pagina's of niet-vertaalde pagina's ook?
    Alsjeblieft, uitschakelen vBET door uw admincp en ervoor zorgen dat dit probleem nog steeds is.

Ik kijk ernaar uit van u te horen.

Banned

Ja, ik heb getest en is op de website van vbet is geactiveerd, maar op niet-vertaalde pagina's happends.
    Happends altijd vbet is geactiveerd, kunt u controleren bijvoorbeeld het invoeren van hier: laradiobbs .***/ normas-de-los-foros/5-normas-y-politicas-del-foro-la-radio-bbs.html

U moet *** te vervangen met een netto omdat i cant websites plaatsen zonder 15 berichten.

Nu vbet is uit te schakelen en de koppeling is vervangen voor een keer met boodschap: [Solo Gebruikers Registrados pueden ver los links. haz klik para registrarte]

Maar is vbet wordt geactiveerd boodschap is: [Solo Gebruikers Registrados pueden ver los links. haz klik para registrarte [Solo Gebruikers Registrados pueden ver los links. haz klik para registrarte]]

Als u nodig hebt kan ik opnieuw inschakelen vbet maar net als MARCO1 verbergen is een gratis addon kun je het van vbulletin.org en test te downloaden op uw lokale computer beter.

Dank.
    Laatst bewerkt door Miguel86; 23-06-10 in 19:15. Reden: Leg *** reden

Ik heb een een vraag is nu. Plese proberen dit uit te schakelen Marco en proberen om dit probleem te vinden. Plese Schrijf hier is dit probleem nog steeds?

Banned

Maar als ik marco uit te schakelen, de boodschap die je nodig hebt om geregistreerd te zijn om links te zien zal niet verschijnen, want dat bericht verschijnen met marco verbergt alle.

Maar als vBET is turded uit dit opties werkt normaal?
    Dit is een Marco etc. kwestie. Schrijf gewoon naar het team van dit product te ondersteunen.

Banned

Als vbet is uitgeschakeld dont happends, dus ik denk is een vbet probleem: S

Hallo Miguel,

Ik weet dat, maar vBET is Goot werkt ook.

Dit is waarschijnlijk een conflict tussen twee plugins (vBET en Marco) en het is niet een vBET probleem. Het vinden van het conflict zal duren heel lang, want vBET hebben een groot aantal bestanden en functies en we weten niet deze plugin (marco, etc.). Marco is minder plugin. Zijn hulp zal gemakkelijker zijn om dit conflict te vinden, dus kunt u schrijven naar hen.

Als zij falen, dan zullen we proberen op te lossen.

Thank You.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Miguel86 View Post
    Als vbet is uitgeschakeld dont happends, dus ik denk is een vbet probleem: S
    Ik durf te wedden dat wanneer MARCO1 dan is het ook dissabled dont gebeurt zo, ik denk dat het een conflict - pelase braakliggende Kamil de suggesties. Het vinden van conflict is veel gemakkelijker voor de auteur van kleinere mod en het is ook veel gemakkelijker om de aangebrachte wijzigingen daar.

Als Kamil schreef - we zullen proberen om conflicten op te lossen als de auteur van MARCO1 zal falen, maar dan eerst maar hem te vragen over het

Banned

Het probleem is dat marco dont antwoord alles met betrekking tot deze mod sinds 17 april.

Ik heb gezien mod een heleboel keer en ik cant zien probleem.
    Heeft vbet een tipe van herschrijven van elk url van de pagina? maeby dat is de reden.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •