Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 4 van 5 FirstEerste ... 2345 LaatsteLast
Resultaten 31 naar 40 van 43

Onderwerp: vBET 3.3.4 vrijgegeven

Lid

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Taurus View Post
    Ja, ik besef dit. Ik hoop echt dat Michael kan dit soort.
    Geen probs. Ik was alleen maar suggereren dat, want toen ik lopen in een soortgelijk probleem gisteren, ik werd begroet met stilte hier. Ik denk dat leden van de gemeenschap helpen elkaar uit? Ik persoonlijk zou niet proberen een grote upgrade als ik wist steun was niet van plan om beschikbaar te zijn voor de komende 6 of 8 uur of meer.

Senior Member

Bedankt Steve man! Ik waardeer het echt!

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Taurus View Post
    Ik heb dringend hulp nodig. Na de upgrade heb ik deze fout op de top van mijn forum:

Warning: array_merge () [function.array-merge]: Argument # 1 is niet een array in [pad] / global.php (400): eval () 'd code on line 1153

Mijn hele forum is helemaal messed up. Om een of andere reden gebeurt dit alleen als niet ingelogd dus voor de gasten. Indien ingelogd bent, alles is prima.

EDIT: OK Ik realiseerde me dat nadat ik met een handicap het gebruik 'Full File Cache voor de gasten (BETA!)' alles in orde is. Dus er moet iets mis zijn er. (En ik heb een chmod 777-R vbet_guestcache)
    Open nieuwe thread voor deze in Bug Reports. Zullen we in staat om daar het beheer van deze.

Quote Oorspronkelijk geplaatst door steve View Post
    Ok, ik moest PHP fouten te onderdrukken, was de cache te controleren voor het bestand leeftijd op bestanden die niet bestaan en was afluisteren uit. Het bestand cache is een geweldig Bovendien, als je het kunt gebruiken je gewoon spijt van krijgen.
    Dit is in doel - Er vindt geen controle niet bestand bestaat, om onnodige IO operaties te vermijden. Volgens de PHP handleiding (PHP: filemtime - Handmatig)-Functie filemtime retourneert false voor niet bestaande bestanden. We waren niet op de hoogte over eventuele foutmeldingen - volgens de handleiding van deze functie mag niet worden verzonden fouten in het geval van niet bestaande bestand. Kunt u opent nieuwe draad in Troubleshoting of Bug Reports voor dat met bijvoorbeeld je foutmeldingen?

Voor iedereen - dan kunt u deze draad niet te behandelen als enige plek waar over dit vBET versie. Voor problemen of bugs - schrijf in de juiste vakken. We zullen niet in staat om uw problemen te beheren als deze worden hier.

Text automatically translated from: Vietnamese to: Dutch
    Translated text
    Ik heb een upgrade van 3.3.4 in 2 dagen. Op de eerste link op google Submited niet zo veel als iedere dag, en vandaag zag af. Ik weet niet waarom begrijpen, ondanks alle berichten onderwerpen en groeit nog steeds normaal. Wie is als ik?
    Ik daalde van 145.000 tot 139.000 links op Google
    Original text

Quote Oorspronkelijk geplaatst door haiduongbk View Post
    Translated text
    Ik heb een upgrade van 3.3.4 in 2 dagen. Op de eerste link op google Submited niet zo veel als iedere dag, en vandaag zag af. Ik weet niet waarom begrijpen, ondanks alle berichten onderwerpen en groeit nog steeds normaal. Wie is als ik?
    Ik daalde van 145.000 tot 139.000 links op Google
    Original text
    Dit heeft niets te maken met de update naar vBET3.3.4 - Google gewoon niet reageren hoed snel. Er kunnen veel redenen, maar het is niet vBET
    Enige reden waarom het zou kunnen worden gedaan door vBET (maar niet in zo'n korte tijd) is als sommige vertaalde pagina's zou genereren dat niet. Als u vindt dat sommige pagina's niet bereikbaar zijn - let op het aan ons. Je vindt het in webmaster tools.

Translated text
    Bedankt Michal. Ik zal het meer tijd. en leer de oorzaak.
    Original text

Quote Oorspronkelijk geplaatst door haiduongbk View Post
    Translated text
    Bedankt Michal. Ik zal het meer tijd. en leer de oorzaak.
    Original text
    Meestal gemeen hebben is dat mensen vergaten dat zij wijzigingen in robots.txt 2-3 maanden eerder (ja Google reageert op dat moment - het kan sneller als je super hoge Page Rank). Soms ook mensen kijken op de resultaten in Google search - waar wordt alleen benaderd aantal geïndexeerde pagina's, niet de echte. Dus benadering kunnen veranderen om beter een en het betekent niet dat een van uw pagina's werd verwijderd uit de index. Ook - Google is enorm groot en hebben veel van databases, die van tijd tot tijd worden bijgewerkt, gerepliceerd en ga zo maar door - dit kan enige effect van het werken Google-database algoritmen. Ook Google is aan het veranderen is het indexeren van algoritmen en dat wil zeggen het is mogelijk dat sommige van uw reeds geïndexeerde pagina's nu worden beschouwd als herhaling van de inhoud (dat wil zeggen de meeste leden pagina's zijn in 99% hetzelfde) en uit indexen.

Zolang je niet ziet grote aantal fouten in uw webmaster tools die u kunt ervan uitgaan dat het is gewoon de manier waarop Google werkt. Maar als je fouten ziet - dan is het aan jouw kant en dan te reageren wanneer.

Senior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Er mag niet zoiets als negatieve impact op prestaties als gevolg van file cache worden. Het is omdat File cache niet groeit ... Wij creëren apart bestand voor elke aanvraag URL. Zodat elke cache bestand is gewoon statisch HTML-bestand (cache-uitgang voor aanvraag). Wanneer uw server caches meer en meer vBET creëert alleen maar meer en meer files. Dus elke keer wanneer een dergelijk bestand is te lezen:
    1. Het is alleen lezen resultaat voor deze specifieke URL
    2. We hebben zelfs niet lezen in het geheugen - gewoon het streamen naar client met behulp van PHP functie: readfile

Vanwege dat zelfs als uw resultaat pagina is erg groot - dus cache-bestand is ook groot, zal het geen negatieve invloed op de prestaties, want het zal dit een bestand gewoon stroom, zonder zelfs te lezen zijn geheel deze in het geheugen. Dus je ziet voordelen niet nadelen.
    Hrmm, Ik hou van het idee van caching vertaald gegevens, maar zou het niet efficiënter zijn indien het gebruikt iets als memcache? In plaats van het lezen van gegevens van schijf het zou lezen uit het geheugen.

Quote Oorspronkelijk geplaatst door tavenger5 View Post
    Hrmm, Ik hou van het idee van caching vertaald gegevens, maar zou het niet efficiënter zijn indien het gebruikt iets als memcache? In plaats van het lezen van gegevens van schijf het zou lezen uit het geheugen.
    Het ondersteunen van bestaande cache bibliotheken op uit TODO lijst. Ook kunnen volledige bestandsnaam cache voor de gasten echt groot zijn voor grote forums. Te groot om volledig te houden in het geheugen - zullen we kijken naar oplossingen die het mogelijk maken op de voordelen van het houden van cache in het geheugen en op schijf te combineren.

Pagina 4 van 5 FirstEerste ... 2345 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •