Ik krijg dit in het recente onderwerpen op vbadvanced
langtitle = sk] F..
eventuele fixes?
Ik krijg dit in het recente onderwerpen op vbadvanced
langtitle = sk] F..
eventuele fixes?
Laatst bewerkt door vBET; 18-06-10 in 10:21. Reden: bbcode correctie
Ik heb niet alles schrijven in de vorige post, dat er een probleem is op dit forum
Ik schreef dit
langtitle = sk] F..
Laatst bewerkt door vBET; 18-06-10 in 10:22.
HiEr is geen probleem op het forum - zet je gewoon verkeerd langtitle bbcode - zonder het te sluiten. Dus - garbage in, garbage out. Ik heb net bewerkte uw berichten om zeker te zijn dat er geen gebroken BBCodes
Over de vraag wat vBET versie gebruikt u? Laatste versie wordt automatisch op te lossen dat probleem. Geef URL om de exacte pagina waar we kunnen zien.
het laat zien zoals dat alleen in de vbadvanced recent vertaald onderwerpen
Je hebt geen antwoord op vraag![]()
3.3.4
Ik wist niet dat er speciale plug-in die u hebt gemaakt installeert, ben ik te veronderstellen?
The Special One is alleen voor VBA Dynamics. Anderen hebben het niet nodig. Kunt u ervoor zorgen dat deze plugin die u gebruikt, is global_complete hook gebruikt? Heeft deze pagina's zijn vertaald? Geef me URL naar de pagina waar ik kan het probleem zien.
Bevestigt u doet is het hetzelfde probleem als je al hier beschreven: http://www.vbenterprisetranslator.co...nt-topics.html
Zo ja, dan sluiten we dit een en verder daar, want er is meer discussie.
Geen bevestiging - ervan uitgaande dat het is hetzelfde probleem en het sluiten van deze. In het geval als het niet, schrijf hier en het zal worden heropend.